Ik weet het ook niet maar ik heb hem weer geopend.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:53 schreef APK het volgende:
SC # 668 Koos Koets
Of is er een andere reden dat 'ie op slot zit?
En die cossers lijken nu hetzelfde te doen op een andere sitequote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er schijnen zelfs fora te zijn die het algemene beeld van huub op fora willen beschermen![]()
en dan met een groep zelf gaan lopen trollen als ze dat beeld de verkeerde kant op vinden gaan
Volgens mij kan je wel verbieden om het in de cos over (het rellen op) die site te hebben?quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan niemand verbieden om op die B&A-site te lopen ouwehoeren, en het was soms best grappig, maar.... misschien is het nu leuk geweest?
Bedankt voor het meedenken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij kan je wel verbieden om het in de cos over (het rellen op) die site te hebben?
Dat haalt de 'lol' er ook al snel vanaf denk ik
Voor je het weet is er weer een nieuwe forumwar gestart![]()
gastslotje...quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sluiten maar:
De uitzending van donderdag 22 mei.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:47 schreef Disana het volgende:
Deze was te laat: [COS#3778] Fucken met Flashbacks
Yw!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
DGK [COS#3785] En het goede doel is Stichting Jaap deze mag ook dicht....te laat....dank u
Gewoon nog een dubbele COS.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:59 schreef akveor het volgende:
Deze mag dicht:
[COS #3800] Nog steeds streamlock. Afkicken hier!
Thanks
Weten we, maar toen Noekje dat schreef, was de uitslag nog niet bekend.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:17 schreef avonne het volgende:
[PRIJSVRAAG] DGK finale, wie wordt nr.1 of nr.3...
En de uitslag is...?
Hoezo loten? Er is maar één persoon die het goed voorspeld heeft: NatasS
quote:Op zondag 25 mei 2008 17:17 schreef PC eend het volgende:
Erg kinderachtig van je Gert, dat je snel een topic sluit dat ik nog even aan het afwerken ben
En waarschijnlijk alleen omdat ik nmns een veer in zijn reet stak
Veren en pluimen gaarne hier in onderstaand topicquote:Op zondag 25 mei 2008 17:17 schreef PC eend het volgende:
Erg kinderachtig van je Gert, dat je snel een topic sluit dat ik nog even aan het afwerken ben
En waarschijnlijk alleen omdat ik nmns een veer in zijn reet stak
ctrl+fquote:Op zondag 25 mei 2008 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Veren en pluimen gaarne hier in onderstaand topic![]()
Het Grote DGK Pluimentopic
PS. Naam graag in vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |