count me in voor het ruineren van iemands kamerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Isaaaaa gaan we een keer een Lilly doen bij *iemand*?
same here. well erg mooi nummer ja!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een mooi nummer. En ik ben geeneens fan van Muse.
deze is ook mooiquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat met die LP's lijkt me ZO vet om te doenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:26 schreef latislos het volgende:
[..]
count me in voor het ruineren van iemands kamer
eet smakelijk!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo ik heb honger wie heeft er wat lekkers voor me
Sleutel erop en *RATS*quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:32 schreef latislos het volgende:
[..]
eet smakelijk!
[ afbeelding ]
Ja met die LP's is ook vet, met CD's moet dat ook lukken toch?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:25 schreef Leintjeuh het volgende:
waardan? die bovenste balk met reclames?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben boosch
Als ik mijn eigen bloggie bekijk heb ik een irritant venstertje met yahoo dingen etc.
HOE KRIJG IK DITWEG
![]()
![]()
Losje
Ook niet bij mijn ex?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]nah, ik droom van dat soort dingen, ik zou ze nooit uitvoeren
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm... Ik heb nog de sleutels van ex- huis....
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moest ze inleveren, en bovendien hangt er nog steeds een bordje (al 10 jaar nu dus) met namen van de kids en hun vader en de mijne met een leukoplastje erover heen![]()
Wat zie je allemaalquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:53 schreef latislos het volgende:
Bluezz: Kon je nog wat vinden bij de AH open lasagna?
heeft het iets met QTL te maken?quote:
'k zou die bos sleutels in zijn aars stoppen en een kwartslag draaien.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]hij hoeft ze voorlopig nog niet terug, want 'hij vindt t wel fijn dat ik ze heb en 'ons' huis in kan'. Hoe bedoel je mixed messages
![]()
precies wat ik zeg: QTL.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:57 schreef Bluezz het volgende:
Volgens mij komt het door dit
@ Lein, hij is een pervert, hij wil eigenlijk dat je het huis binnenwandelt als ie ligt te rauzen met een barbie of zo![]()
Eh, dank, ook aan golfer.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:59 schreef Bluezz het volgende:
Steer die foto is geweldig en je uitleg about je vriendinnen zijn precies ongeveer hoe ik wel eens meetings uit probéér te leggen op mijn werk/bij familie
Ja die gezichten er dan bij he..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eh, dank, ook aan golfer.
Ja, Fok! vrienden zijn moeilijk uit te leggen.
"En waar ken je die twee vrouwen van dan?"
"Ja van internet"
"![]()
![]()
"
""
Oh ja, jij wilde ons eerst niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:17 schreef latislos het volgende:
boeie, WIJ weten dat het leuk is!
Zo'n eerste meet van CF (bij ons thuis) moest ik ook ff wennen. Maar heb er 0,0 spijt van!
Was haske zezellie!
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:11 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, het is wel vreemd natuurlijk. Ik ken Isa bijvoorbeeld ook al jaren van foto's uit haar fobo (oeh, verklap ik nu een groot geheim?) maar dan ontmoet je zo'n persoon en zit je ermee in de trein, wat je jaren geleden ook niet had verwacht.
Probeerde nog wel een 1x poging te denken van: "Jeej, ik zit met Isabeau van Fok! in de trein", maar dat mislukte jammerlijk, want het was gewoon de vertrouwde Sas die daar zat en niet een of ander blauw figuur van een forum.
Ik werd er wel een beetje erg gelukkig van, eigenlijk, alsof je elkaar al tijden kent, maar het was ook een erg fijne dag.![]()
too late matequote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:35 schreef latislos het volgende:
altijd weer dat negatieve Bluezz
liefie ik ben hier nou toch.
"net als deze bloemen!" en slaat ze vervolgens op de salontafel uiteen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
De kans dat ik mijn moeder tegenkom op fok is ongeveer 0.
Naja, genoeg andere mensen.
Oh, ze is dit weekend jarig. Wat zal ik eens voor moois meebrengen naar huis. Bloemen zullen het denk ik wel worden. En zal wel van de visite leuke vragen te horen krijgen waarom het uit is met de ex. Ik zal voor ze gaan zingen: "Tralalalala lalalala, alles kan kapot!"
Wáh?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:39 schreef latislos het volgende:
[..]
"net als deze bloemen!" en slaat ze vervolgens op de salontafel uiteen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mêh, tweede keuze, 'k zou er wel op kunnen hoor.
Tweede keuzes zijn ondergewaardeerd. Tweede keuzes zijn best goed, want dat betekent dat je uniek bent omdat iedereen voor de eerste keuze zou gaan. Alle volgzame schaapjes gaan voor de eerste keuze, maar trendzetters en creatievelingen gaan voor tweede keuzes. Even goed als de eerste keuze, maar unieker, minder gewild, zeldzamer. Mijn hele leven bestaat waar mogelijk uit tweede keuzes, simpelweg omdat ik niet zomaar als iedereen wil zijn die meteen voor de eerste keus gaat.quote:
Mooi verwoording Steer.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tweede keuzes zijn ondergewaardeerd. Tweede keuzes zijn best goed, want dat betekent dat je uniek bent omdat iedereen voor de eerste keuze zou gaan. Alle volgzame schaapjes gaan voor de eerste keuze, maar trendzetters en creatievelingen gaan voor tweede keuzes. Even goed als de eerste keuze, maar unieker, minder gewild, zeldzamer. Mijn hele leven bestaat waar mogelijk uit tweede keuzes, simpelweg omdat ik niet zomaar als iedereen wil zijn die meteen voor de eerste keus gaat.
Ohh maar voor zulke dingen is het ook wel zo hoor!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:20 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens ben ik doodserieus he, als ik restaurantjes, hotels, vakantiebestemmingen, geurtjes of whatever zoek op internet, dan kijk ik *altijd* eerst naar de tweede keuzemogelijkheid die mij wordt aangeboden, omdat ik dan denk dat die even goed is als de eerste keuze, maar wel een stuk rustiger.
*quirky and I love it.
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En ach wat boeit het ook, mijn broodje pindakaas was lekker
Meurt zo heerlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij snapt het.
Oeh ik ga je niet zoenen want je hebt net pindakaas op.
Dat is alleen maar leuk als ik hapquote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga naar bed, Hobsel.
Ik pest je ook gewoon veel te vaak, de laatste tijd.
* Stereotomy stiekem nog nachtkusje doet op Isa's wang...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:52 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker allemaal! (jullie slapen nu natuurlijk allemaal al...)
Hobske nog hier?
Hobske taait nu ook af...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:52 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker allemaal! (jullie slapen nu natuurlijk allemaal al...)
Hobske nog hier?
Pollenalarm:quote:Dodental cycloon Myanmar blijft explosief stijgen
Uitgegeven: 6 mei 2008 06:02
Laatst gewijzigd: 6 mei 2008 06:17
BANGKOK - De cycloon die Myanmar (het voormalige Birma) in het weekeinde trof, heeft alleen al in een enkele stad 10.000 levens geëist. Dat heeft de staatstelevisie dinsdag gemeld. De slachtoffers vielen in de stad Bogalay in de Irrawaddy-delta.
Uit deze plaats waren maandag nog maar twintig slachtoffers gemeld, aldus het Chinese persbureau Xinhua. Bronnen vertelden het Chinese persbureau dat in twee provincies in de delta ten minste 15.000 doden vielen.
Toen stond het dodental voor het hele land op 10.000.
Flessen water
In de grootste stad van het land, Yangon, stonden mensen dinsdagochtend in de rij voor flessen water. Vier dagen nadat cycloon Nargis het land had getroffen, is er nog steeds geen elektriciteit in de miljoenenstad.
Militairen bewaken de belangrijkste kruispunten, maar leken ook woensdag nauwelijks te helpen bij het opruimen van de chaos. Monniken en burgers kappen bomen met de middelen die zij voorhanden hebben.
quote:Courgetteratatouille
Ingrediënten
1 ui
1 teentje knoflook
2 tomaten
1 courgette
1 eetlepel olijfolie
1 theelepel Provençaalse kruiden
peper, zout
Bereiding
Maak de ui en de knoflook schoon en snijd het klein.
Ontvel de tomaten en snijd het vruchtvlees in blokjes.
Was de courgette en halveer hem in de lengte. Snijd de helften in plakken.
Verwarm de olie en fruit hierin de ui met de knoflook glazig.
Voeg de blokjes tomaat, de courgette, wat Provencaalse kruiden, peper en zout toe. Smoor de groente in 10 minuten gaar.
Menusuggestie: Lekker met gestoofde vis en aardappelpuree
Niets wannabe belg hier, gewoon Hollander hoorquote:
nou hardly hoor, ik ben gewoon een hobbyklungelaarquote:Op maandag 5 mei 2008 23:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn toch de culinaire godinnen van de SC ofzo?
Ik krijg dat alleen als ik een stuk tekst selecteer, als ik dan ergens anders klik is het weg. Misschien qtl eens uitzetten?quote:
Strike thatquote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik krijg dat alleen als ik een stuk tekst selecteer, als ik dan ergens anders klik is het weg. Misschien qtl eens uitzetten?
Goedemorgen allen![]()
Ik stap in de auto want ik heb college. Van half negen tot half twaalf en dan pas om half vijf weer, die laatste ga ik maar skippen denk ik. Of tussendoor naar huis, dat is ook nog een optie.
Hier ook zo, woehaha! Mijn moeder heeft echt geen flauw benul van internet. Vorig jaar was er iets met mijn internetverbinding (lees: ik had de rekening niet betaald) en ik was echt helemaal onthand. Ik heb geen telefoonboek of gouden gids of zo in huis, ik kon niet internetbankieren, ik kon niet thuisw erken, ik kon niet op de website van de basisschool en nog meer van dat soort dingen. Mijn moeder vond het allemaal maar vreemd, hihi...........quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
De kans dat ik mijn moeder tegenkom op fok is ongeveer 0.
Heh wat klote voor je!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Strike that
Gisteren friet
Maagsalto
Inhoud zag zich genoodzaakt de beide nooduitgangen te gebruiken
En pollen![]()
Niezen, proesten, snotteren en tranen![]()
![]()
Ik blijf thuis.
Eigen schuld, stomme dikke bult.quote:
Mijn schoonmoeder is van het soort 'muis naar de linkerbovenhoek'quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hier ook zo, woehaha! Mijn moeder heeft echt geen flauw benul van internet. Vorig jaar was er iets met mijn internetverbinding (lees: ik had de rekening niet betaald) en ik was echt helemaal onthand. Ik heb geen telefoonboek of gouden gids of zo in huis, ik kon niet internetbankieren, ik kon niet thuisw erken, ik kon niet op de website van de basisschool en nog meer van dat soort dingen. Mijn moeder vond het allemaal maar vreemd, hihi...........
Ik heb haar wel eens 'les' gegeven, maar ik geloof dat het kwartje nog niet echt gevallen is. Zo vond ze het laatst nog errug vreemd dat ik mijn broer een krabbel via Hyves stuurde en hij twee seconden later belde met het antwoord op mijn vraag. Ze was sprakeloos: huh?? Hoe kan hij nou weten dat we het daar over hadden? Huh?
hihihi
Tijdens de uitvaaart van opa heb ik een stukje gespeeched, waarin delen tekst uit dit liedje gebruikt werden. MM, fijn dat je je opa nog hebtquote:
Mooi hoor Lein!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tijdens de uitvaaart van opa heb ik een stukje gespeeched, waarin delen tekst uit dit liedje gebruikt werden. MM, fijn dat je je opa nog hebt
Was jouw opa ook de liefste van de hele wereld?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tijdens de uitvaaart van opa heb ik een stukje gespeeched, waarin delen tekst uit dit liedje gebruikt werden. MM, fijn dat je je opa nog hebt
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Was jouw opa ook de liefste van de hele wereld?
Mijn dochter heeft ook twee van die opa's. Die gingen op Centerparcs speciaal voor haar van de hoge HOGE glijbaan af omdat ze zelf niet durfde. Ze wilden haar even laten zien dat het echt nie eng was....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ja. De allerleukste. In Eudodisney ging hij met ons mee de Big Thunder Mountain in. Hij vond het dóódeng, maar omdat wij het zo leuk vonden, ging ie mee
Daarna zijn we weet ik het hoevaak in de Small World geweest, speciaal voor hem
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft ook twee van die opa's. Die gingen op Centerparcs speciaal voor haar van de hoge HOGE glijbaan af omdat ze zelf niet durfde. Ze wilden haar even laten zien dat het echt nie eng was....
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ja. De allerleukste. In Eudodisney ging hij met ons mee de Big Thunder Mountain in. Hij vond het dóódeng, maar omdat wij het zo leuk vonden, ging ie mee
Daarna zijn we weet ik het hoevaak in de Small World geweest, speciaal voor hem
Opa'squote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft ook twee van die opa's. Die gingen op Centerparcs speciaal voor haar van de hoge HOGE glijbaan af omdat ze zelf niet durfde. Ze wilden haar even laten zien dat het echt nie eng was....
Veel plezierquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:23 schreef Tezz het volgende:
Ik ga die kop koffie even drinken bij mijn schoonmoeder. Ze is een beetje ziek en we gaan haar even opvrolijken met een bloemetje en een tekening.
Tot later!
Het ideaalste is om het op de markt te halen natuurlijk. Maar dan moet je maar net de tijd hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:40 schreef Vork het volgende:
Bah. Wat is groente toch duur tegenwoordig. Zelfs bij Aldi of de plaatselijke Turk betaal je je blauw.
De Turk is nu zelfs duur, net als Aldi. De markt is er pas vrijdag weer, maar de goedkope groente kan ik dan meestal geen week bewaren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Het ideaalste is om het op de markt te halen natuurlijk. Maar dan moet je maar net de tijd hebben natuurlijkDe Turk is toch ook meestal wel erg goedkoop?
Toch apart dat t zo duur is... Is er niet een stadje of dorpje in de buurt waar het eerder markt is? Hier op t dorp is de markt op vrijdag, en een stad verderop is het op woensdag en zaterdag. Best handigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:03 schreef Vork het volgende:
[..]
De Turk is nu zelfs duur, net als Aldi. De markt is er pas vrijdag weer, maar de goedkope groente kan ik dan meestal geen week bewaren.
Het doet me pijn je nooit meer Nyn te noemen maar omdat jij het wilquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:36 schreef AKnynke het volgende:
@ Steer: wil je nyn uit je sig halen, en er Nynke van maken? Thanks!
alles dat leuk isquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat een idioot. Ashton Brothers is een van de leukste dingen die ik de afgelopen jaren in het theater heb gezien. Volgens mij zijn er ook geen slechte recensies over...
Ik zal de lijst zo nalopen.
Hoeveel wil je er?
denk dat ik volgende week met hem afspreek ofzoquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Wanneer komt je vader naar je computer kijken SOL?
Ik heb mijn andere opa nooit gekend en mijn oma's zijn er ook niet meer maar mijn opa is opnieuw getrouwd en nu heb ik een heel lieve stiefoma.
SOL, check PMquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
denk dat ik volgende week met hem afspreek ofzo
toedelsquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat ik behalve vandaag, ook de rest mag![]()
* Bluezz is fietseeeeee
Hatsiekidee.quote:Mannen vinden kleine borsten geen punt
Uitgegeven: 6 mei 2008 13:24
Laatst gewijzigd: 6 mei 2008 13:26
NIEUWEGEIN - Vrouwen met een cup A of B kunnen opgelucht ademhalen: tweederde van de Nederlandse vrijgezelle mannen vindt kleine borsten ideaal. Kale mannen hoeven ook niet te vrezen dat zij heel hun leven single blijven: de helft van de vrijgezelle vrouwen vindt dat juist aantrekkelijk.
Novum
Dat blijkt dinsdag uit een Europees onderzoek onder 13.000 mannen en vrouwen van de datingsite Parship. De relatiebemiddelaar onderzocht onder singles de 'eisen' waaraan de ideale partner zou moeten voldoen.
Betrouwbaarheid is een van de belangrijkste kwaliteiten die men zoekt in een partner. De grootste afknappers onder Europese singles zijn roken en een slechte adem.
Snurken
De perfecte vrouw van de Europese vrijgezelle man is een echte dame met een hoog knuffelgehalte die niet langer is dan haar partner en bij voorkeur ook jonger dan hij. De Europese man is redelijk mild voor zijn toekomstige partner, 27 procent vind een snurkende vrouw best sexy.
Na de metroman en de überseksueel is voor de mannen nu de tijd van de retroseksueel aangebroken: de echte man mag zich weer laten zien.
In Noorwegen is deze trend al goed doorgedrongen. In het Scandinavische land hunkert 40 procent van de vrouwen naar een man met een goed behaarde borst.
(c) ANP
maar ik neem aan dat je de banaan niet door de sapcentrifuge douwt?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Gezellig SOL! Ik heb eigenlijk ook wel zin in risotto.![]()
Ik heb net een sapje gemaakt met de sapcentrifuge. Banaan-ananas-paprikaen het was lekker.
des te meer voor onsquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Risotto vind ik zo vies he? Ik snap echt niet dat mensen daar zo lyrisch over kunnen zijn. Voor mij is het gewoon mislukte rijst.
quote:27 procent vind een snurkende vrouw best sexy
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:56 schreef latislos het volgende:
[..]
maar ik neem aan dat je de banaan niet door de sapcentrifuge douwt?
staat in de gebruiksaanwijzing dat dat niet 'mag' (net als mango), omdat dat fruit te zacht is ervoor....
ik snapte het ook nooit want vond het er vooral uitzien als een soort gekookte maden met frustels erdoorheenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Risotto vind ik zo vies he? Ik snap echt niet dat mensen daar zo lyrisch over kunnen zijn. Voor mij is het gewoon mislukte rijst.
Nergens staat dat we bezwaar hebben tegen grote borsten bij de damesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:47 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori gaat voor borstverkleining sparen
als hij hard genoeg isquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:02 schreef MinderMutsig het volgende:
En meloen dan? Mag dat wel?
Misschien heb je nog nooit een goede risotto gegeten dan?? Het kan hoor, dat je het niet lekker vindt trouwens, mijn dochter vindt het ook niet lekker (en dat is echt een alleseter).quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
ze vinden kleine borsten ideaal zelfs hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nergens staat dat we bezwaar hebben tegen grote borsten bij de dames![]()
![]()
![]()
alleen dat klein ook![]()
![]()
![]()
is
pinda's en paksoi door de centrifugequote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Het viel mee met de knoeiboel, de paprika heeft meer troep gemaakt.
Ik heb zin in een soepje en ik vond een recept voor pinda-paksoisoep dus die ga ik maken.
waar ga je heen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:31 schreef DarkElf het volgende:
je zal maar eind volgende week op vakantie gaan
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:31 schreef DarkElf het volgende:
quote:
En gelukkig vinden we kalende mannen (of mannen met dunner wordend haarquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nergens staat dat we bezwaar hebben tegen grote borsten bij de dames![]()
![]()
![]()
alleen dat klein ook![]()
![]()
![]()
is
Ik ga donderdag! Naar Rome. Een heeel weekend!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:31 schreef DarkElf het volgende:
Leuk! Staat nog op mijn to do lijstjequote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ga donderdag! Naar Rome. Een heeel weekend!
Oeh dat klinkt erg warm en zonnigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Zuid Oosten van Sicilië, onder syracuse...
ja schijnt het ook te zijnquote:
even je godfather opzoeken?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Zuid Oosten van Sicilië, onder syracuse...
Nee maar een paar leuke maffioso zien lijkt me wel wat..quote:
Sterktequote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:06 schreef Faithy het volgende:
hey![]()
ik kom MoBlo en mijzelf even verontschuldigen voor grote afwezigheid hier
erg druk de laatste en komende dagen, helaas. Met leuke dingen (motor verkopen en kopen) en minder leuke dingen (opa vanligt op sterven) maar ik ben jullie niet vergeten
![]()
Helaas gaan jullie zó snel, dat het geen zin heeft om elke keer een tvp te plaatsen, en dan weer pas terug te komen als we twee topics verder zijn
hoop dat ik binnenkort wat meer tijd weer heb![]()
Ik ga vrijdag twee weken naar Amerika. Heb ik nu gewonnenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:31 schreef DarkElf het volgende:
jaloersquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:30 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik heb de ideale oplossing gevonden.
Laptoppie van thuis gehaald, en zit nu in het zonnetje, op het balkon van kantoor te werken! bruine benen, here i come!
Oooh wat heerlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja schijnt het ook te zijn
en mooi, en leuk en lekker eten en lekkere wijn
we hebben er zin in
heb je ze nu wel geschoren?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:30 schreef AKnynke het volgende:
Laptoppie van thuis gehaald, en zit nu in het zonnetje, op het balkon van kantoor te werken! bruine benen, here i come!
Mèn wat zou ik graag een laptoppie hebben waarmee ik buiten of wherever kan fokkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:30 schreef AKnynke het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oooh wat heerlijk
Lekker geshopt, bij het afrekenen van een broek bij miss etam, krijg ik er een sonjabakkerboek bij... zeg ik : is dat omdat ik een grote maat afreken?
![]()
![]()
Ze had er ff geen antwoord op
Als je dat graag wilt: prima...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag twee weken naar Amerika. Heb ik nu gewonnen![]()
Mijn ex ex, die chronische leugenares, wilde aan het begin van de relatie haar (donkere) haren ook niet scheren op haar benen. Ik hád toen al iets door moeten hebben dat er iets niet helemaal ok zat in dat hoofdje.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
VInd je dit zelf de aangewezen plek om zulke dingen te zeggen?
Hey aangebrandequote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Je weet het zeker dat je niet met de rest mee doet en ....... bent?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat bedoel je, popje? Of ik niet wat ben? Je mag het best hardop zeggen hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je weet het zeker dat je niet met de rest mee doet en ....... bent?
niet doen dan, de zon schijnt nota bene en je zit buiten te werken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:04 schreef AKnynke het volgende:
ik wil ook ruzie maken. Eigenlijk ben ik de hele dag al in een kut bui. Waarom weet ik echt niet! K loop op iedereen die ik een beetje leuk vind te katten. En ik ben niet eens ongesteld.
Jij liep ook te rellen Los. Jij begon over dat dat berichtje van D_H in de PM had gemoetenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:06 schreef latislos het volgende:
[..]
niet doen dan, de zon schijnt nota bene en je zit buiten te werken.
shame on you
eyquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Feefie, hoest meid ?
Hoest met de ene poes en het verdriet om die kleine?
Zeg, wou je vechten ofzo?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:06 schreef latislos het volgende:
[..]
niet doen dan, de zon schijnt nota bene en je zit buiten te werken.
shame on you
ja maar daar reageert lekker niemand op!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij liep ook te rellen Los. Jij begon over dat dat berichtje van D_H in de PM had gemoeten
Waardoor ik er uit zie als de bad guy, alleen maar omdat ik een bitch ben. Oneerlijk heh.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:12 schreef latislos het volgende:
[..]
ja maar daar reageert lekker niemand op!
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat bedoel je, popje? Of ik niet wat ben? Je mag het best hardop zeggen hoor
Bedoel je daarmee: 'Ja Lein, die matig tactische opmerking over Nynke's al dan niet harige benen had beter via PM gekund?' In dat geval:quote:
Try me!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:19 schreef Leintjeuh het volgende:
One time offer: persoonlijk gerichte kutopmerkingen, gratis en voor niks. Doe een verzoek en ik zal mijn uiterste best doen je te kwetsenFOR FREE!!
Wat ben je voor zielig huilie-figuur, ontevreden met je baan, ontevreden met je leven. Je maakt Porno for crying out loud!! Half puberend en hormonaal FoK! zou maar wat graag met je ruilenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alsjeblieft
Nee. Dus bring it onquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee: 'Ja Lein, die matig tactische opmerking over Nynke's al dan niet harige benen had beter via PM gekund?' In dat geval:Zo niet,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij? een bitch? nee toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waardoor ik er uit zie als de bad guy, alleen maar omdat ik een bitch ben. Oneerlijk heh.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee. Dus bring it on
Foutje, knul. Ik weet waar je huis woont, en hoeveel waarde je aan je auto hechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loop maar een extra rondje om je auto morgen ochtend voordat je weg rijdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Foutje, knul. Ik weet waar je huis woont, en hoeveel waarde je aan je auto hechtLoop maar een extra rondje om je auto morgen ochtend voordat je weg rijdt
Ik weet waar je ouders huis woontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ook niet van jou.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]wat wil je doen dan? Echt, totally niet onder de indruk.
Ik begrijp niet waarom je een boek van Sonja Bakker weg geeft. In een kledingwinkel. Dat is toch ongelofelijk onsympathiek?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:38 schreef Tezz het volgende:
Ik doe ff niet mee met bitchen, tis te mooi weer.......
Ik ben echt een kreeft......I love vrije dagen!!!!!!!
@bluezz: troost je, ik kreeg ook zo'nboek.
Ok, bitchen tegen D_H is voor mij afgelopen voor vandaag. Straks ga ik nog dingen zeggen waar ik spijt van ga krijgen.quote:
Ik heb het doorgebladerd en echt het is -buiten de best smakelijke recepten om- zo heerlijk betuttelendquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik begrijp niet waarom je een boek van Sonja Bakker weg geeft. In een kledingwinkel. Dat is toch ongelofelijk onsympathiek?
Doe maar, 't opent weer een hele andere dimensie van de SC.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ok, bitchen tegen D_H is voor mij afgelopen voor vandaag. Straks ga ik nog dingen zeggen waar ik spijt van ga krijgen.
ik vind SB okee want ik werd er dun vanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oooh wat heerlijk
Lekker geshopt, bij het afrekenen van een broek bij miss etam, krijg ik er een sonjabakkerboek bij... zeg ik : is dat omdat ik een grote maat afreken?
![]()
![]()
Ze had er ff geen antwoord op
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe maar, 't opent weer een hele andere dimensie van de SC.
't is stiiiiiiiil aan de overkaaant, 't is stiiiiiiiiiiiil aan de overkant!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]nee, speelkwartier is afgelopen. Nu zeg ik alleen nog maar aardige dingen die ik meen
En jij moet nodig ergens 5 kg vandaan halen want ik kan je ribben tellen en da's me toch een partij lelijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik vind SB okee want ik werd er dun van
Subtiel verschilletje.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:16 schreef Leintjeuh het volgende:
latislos: Ontzettend leuke leuke vent. Gezellig, en getrouwd met de leukste vrouw uit de SC
CF: leuk, lief mens. Culinair begenadigd, creatief en gezellig. En getrouwd met een ontzettend leuke leuke vent. Match made in heaven![]()
Huhquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En jij moet nodig ergens 5 kg vandaan halen want ik kan je ribben tellen en da's me toch een partij lelijk
Zo lief heb ik Lein is jaren niet gezienquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh moet ik op commando lieve dingen gaan zeggen? Prima
D_H: leuke knul, leuke auto
Steer: ontzettend lief, adorable.
Nynke: grappigen gezellig. Matcht goed bij D_H
P_F:mooi figuurtje, en dronken net zo gezellig als nuchter![]()
Bluezz: in het echt nog veel leuker dan online!!
golfer: het leuke vieze oompje dat iedereen mist met verjaardagen
Isa: bij verre de leukste vrouw bij wie ik OOIT in bed gelegen heb
Tezz: gezellig mens! Zelfs in 'die tijd van de maand'![]()
DE: Kook-godin. Voegt altijd iets gezelligs of leuks (dat bróód) toe
SOL: lief, lief, lief mens
CNK: wat een poepie
FW: zeer schattig.
Leonoor: ik heb een zwak voor slimme vrouwen. En ze is zo ontzettend gezellig op MSN![]()
latislos: Ontzettend leuke leuke vent. Gezellig, en getrouwd met de leukste vrouw uit de SC
CF: leuk, lief mens. Culinair begenadigd, creatief en gezellig. En getrouwd met een ontzettend leuke leuke vent. Match made in heaven![]()
SHE: hilarisch mensmenselijk, herkenbaar, soms een beetje érg in voor een rel. Scherp af en toe!
Faithy: Prettig Gestoord. Hot Biker Chick!
MissHobje: Leuk als ze er is! Moet vaker langskomt![]()
Steer,wat fijn dat je zo goed op de details letquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Subtiel verschilletje.
aaah, bitcherig zijn is fijn.![]()
Ben je niet zo vaak dronken omdat je te weinig vet hebt?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
heb ik dronken naaktfoto's geplaatst of zo
Je kent me nog geen eens een half jaar! Gelukkig was ik klaar met jou bashen, dus roep ik maar even iets aardigs. Ik zeg trouwens via de MSN heel veel lieve dingen over bijna alle SC'ers.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zo lief heb ik Lein is jaren niet gezien
En je bent Beunkster en eventueel ook Euc vergeten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steer,wat fijn dat je zo goed op de details letspeciaal voor jou heb ik het aangepast
als ik dronken ben dan is het omdat ik heel veel drinkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ben je niet zo vaak dronken omdat je te weinig vet hebt?
De post van Steer deed me wat anders vermoeden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
als ik dronken ben dan is het omdat ik heel veel drink
ik ga vooral om met gasten en ik drink net zo snel..
en grote en dikke mensen zouden beter tegen alcohol kunnen
en aziaten en vrouwen minder goed (door een missend gen, door meer vet?)
en uh. ik heb 25% vet dus op zich wel veel
ik snap je vraag gewoon niet
Zelfs over Euc- kan ik nog iets aardigs zeggen. Ik ben gewoon fucking goed bezigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En je bent Beunkster en eventueel ook Euc vergeten.
als je kind 39 is hoe oud ben jij danquote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:30 schreef Bluezz het volgende:
Kom ik mijn eigen kind tegen, postte lang geleden nog wel eens mee ( zie hierboven, zelfs zijn pass. zit nog in het systeempje hiero) maar nog leuker is dat topic waar ik het tegenkwam : Welkom Bluezz!
Doe danquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zelfs over Euc- kan ik nog iets aardigs zeggen. Ik ben gewoon fucking goed bezig
Nou er is wel een fiks verschil hoor! Hoewel ze allebei geen perfect gezichtsvermogen hebben. FW is rood en Steer is zwart, qua haarkleurquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Bij Stereotomy denk ik aan FW en andersom. Hm
ja maarquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou er is wel een fiks verschil hoor! Hoewel ze allebei geen perfect gezichtsvermogen hebben. FW is rood en Steer is zwart, qua haarkleur
Ik geloof niet dat ik iemand ken waarmee ik qua uiterlijke kenmerken meer verschilquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Bij Stereotomy denk ik aan FW en andersom. Hm
ja maar qua gefuhl.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:35 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik iemand ken waarmee ik qua uiterlijke kenmerken meer verschil
Leg uitquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oooooh. ik voel mij. onbegrepen
'All the sunshine you blow up my ass starts to hurt'quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:38 schreef DarkElf het volgende:
jeetje lein wat een positiviteit!
en waar komt toch dat idee vandaan van ikke als kookgodin?![]()
![]()
Je moet me eens zien klunzen![]()
Ben trouwens de zon maar weer uit gevlucht, het was heerlijk maar brandde wel erg nog op mijn huid
Ik herken het wel hoor. Zo kan ik bijvoorbeeld totaal geen namen bij gezichten onthouden. Avatars bij usernames ook niet, maar usernames bij avatars dan weer totaal wel. Raarrr.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik onthoud dingen blijkbaar vreemd
maar dat kan ik dus niet goed aan mensen uitleggen
roodquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'All the sunshine you blow up my ass starts to hurt'
Nee, je komt over als een kook muze! Met je wortelsoepjes en courgette-dingies en je (overigens hi-la-rische) zuurdesembrood![]()
Ben je bruin of rood geworden?
als iemand zegt hoe ziet het mercedes logo er uit zeg ik: ja 3 streepjes, cirkelquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:44 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor. Zo kan ik bijvoorbeeld totaal geen namen bij gezichten onthouden. Avatars bij usernames ook niet, maar usernames bij avatars dan weer totaal wel. Raarrr.
Kijk, dat bedoel ik nou! WFT zijn gesmoorde little gems?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
rood(ik word uiteindelijk tegenwoordig wel licht getind maar daar gaat heel wat roodheid aan vooraf
)
Ah op die fiets, nou thenks voor t compliment dan
Vanavond eet ik makkelijk hoor; alleen de gesmoorde little gems zijn ff nieuw dus even afwachten...
welke gedachtegang van de 20.000quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:46 schreef DarkElf het volgende:soms ben jij echt raar hoor p-f...
nou ja, soms...
was dat nou weer voor rare gedachtengang?
Er zijn 5 kenmerken voor een ontsteking. Rood, pijnlijk, gezwollen, warm en 'het doet niet meer wat het zou moeten doen'. Je moet alle 5 de kenmerken hebben om een ontsteking te kunnen benoemen. En een verbranding is iets heel anders dan een ontstekingquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
eigenlijk vreemd dat mensen van dezon
zo kunnen verbranden
niet tegen isa zeggen maar ik heb al twee dagen lopen braden in bikini zonder zonnebrandcrème
ik ben niet bruin.. ik ben niet rood.. ik ben gewoon iets minder wit.
als ik niet rood zou worden had ik minstens verwacht dat ik snel bruin word. maar dat ook niet.
misschien dat mensen met veel puisten eerder bruin worden - verbranden is toch een soort ontsteking vd huid?
Little gems zijn hele kleine slakropjes...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik nou! WFT zijn gesmoorde little gems?en ik ben mindermutsig vergeten in de opsomming
in fase 1 misschien niet maar in fase 2 welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er zijn 5 kenmerken voor een ontsteking. Rood, pijnlijk, gezwollen, warm en 'het doet niet meer wat het zou moeten doen'. Je moet alle 5 de kenmerken hebben om een ontsteking te kunnen benoemen. En een verbranding is iets heel anders dan een ontsteking
geen idee, mensen hebben zoveel gedachtengangen...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
welke gedachtegang van de 20.000
De behandeling van een verbranding en een ontsteking is ook erg verschillend. Er zijn gelijkenissen, maar hetzelfde is het niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
in fase 1 misschien niet maar in fase 2 wel
De witte fles ging hier open.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:57 schreef Bluezz het volgende:
Over sb gesproken, de 5 is bijna in de klok, tijd voor een wijntje
jaaa maar mensen met puisten zijn altijd heel bruin in de zomerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De behandeling van een verbranding en een ontsteking is ook erg verschillend. Er zijn gelijkenissen, maar hetzelfde is het niet.
Ik denk dat er geen wetenschappelijke onderbouwing is voor jouw observaties, en dat het op toeval berust isquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
jaaa maar mensen met puisten zijn altijd heel bruin in de zomer
en mensen zonder niet
ik zie een verband
Mijn vaderquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:09 schreef DarkElf het volgende:
mijn moeder wordt een halve neger zomers; geen puisten
mijn zus idem
mijn zwager idem
mijn vader ooit; idem
mijn buurman idem
en zo kan ik wel ff doorgaan
Jaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik nou! WFT zijn gesmoorde little gems?en ik ben mindermutsig vergeten in de opsomming
Graag.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:16 schreef DarkElf het volgende:
Ik kan je vanavond laten weten of t wat was MM
Ik zeg geen gemene dingen meer vandaag. Maar ik ga even mn best doen om iets liefs te bedenken!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar je mag om het goed te maken wel eerst iets gemeens en dan iets liefs zeggen hoor. Ik mag dat wel, brute eerlijkheid.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zeg geen gemene dingen meer vandaag. Maar ik ga even mn best doen om iets liefs te bedenken!
net of je zolang je mond kan houdenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zeg geen gemene dingen meer vandaag. Maar ik ga even mn best doen om iets liefs te bedenken!
Ik vind je leuk, echt waar, maar ik kan je niet samenvatten in 1 of 2 zinnetjes!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat je daar zo hard over moet nadenken zegt ook alweer genoeg.
*adem in*quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
net of je zolang je mond kan houden![]()
das nog wel 5 en een half uur hoor
Ik zou aan het koken moeten zijn geloof ikquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:54 schreef FleshWound het volgende:
Wat is het stil, is iedereen aan het koken of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |