count me in voor het ruineren van iemands kamerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Isaaaaa gaan we een keer een Lilly doen bij *iemand*?
same here. well erg mooi nummer ja!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een mooi nummer. En ik ben geeneens fan van Muse.
deze is ook mooiquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat met die LP's lijkt me ZO vet om te doenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:26 schreef latislos het volgende:
[..]
count me in voor het ruineren van iemands kamer
eet smakelijk!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo ik heb honger wie heeft er wat lekkers voor me
Sleutel erop en *RATS*quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:32 schreef latislos het volgende:
[..]
eet smakelijk!
[ afbeelding ]
Ja met die LP's is ook vet, met CD's moet dat ook lukken toch?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:25 schreef Leintjeuh het volgende:
waardan? die bovenste balk met reclames?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben boosch
Als ik mijn eigen bloggie bekijk heb ik een irritant venstertje met yahoo dingen etc.
HOE KRIJG IK DITWEG
![]()
![]()
Losje
Ook niet bij mijn ex?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]nah, ik droom van dat soort dingen, ik zou ze nooit uitvoeren
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm... Ik heb nog de sleutels van ex- huis....
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moest ze inleveren, en bovendien hangt er nog steeds een bordje (al 10 jaar nu dus) met namen van de kids en hun vader en de mijne met een leukoplastje erover heen![]()
Wat zie je allemaalquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:53 schreef latislos het volgende:
Bluezz: Kon je nog wat vinden bij de AH open lasagna?
heeft het iets met QTL te maken?quote:
'k zou die bos sleutels in zijn aars stoppen en een kwartslag draaien.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]hij hoeft ze voorlopig nog niet terug, want 'hij vindt t wel fijn dat ik ze heb en 'ons' huis in kan'. Hoe bedoel je mixed messages
![]()
precies wat ik zeg: QTL.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:57 schreef Bluezz het volgende:
Volgens mij komt het door dit
@ Lein, hij is een pervert, hij wil eigenlijk dat je het huis binnenwandelt als ie ligt te rauzen met een barbie of zo![]()
Eh, dank, ook aan golfer.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:59 schreef Bluezz het volgende:
Steer die foto is geweldig en je uitleg about je vriendinnen zijn precies ongeveer hoe ik wel eens meetings uit probéér te leggen op mijn werk/bij familie
Ja die gezichten er dan bij he..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eh, dank, ook aan golfer.
Ja, Fok! vrienden zijn moeilijk uit te leggen.
"En waar ken je die twee vrouwen van dan?"
"Ja van internet"
"![]()
![]()
"
""
Oh ja, jij wilde ons eerst niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:17 schreef latislos het volgende:
boeie, WIJ weten dat het leuk is!
Zo'n eerste meet van CF (bij ons thuis) moest ik ook ff wennen. Maar heb er 0,0 spijt van!
Was haske zezellie!
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:11 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, het is wel vreemd natuurlijk. Ik ken Isa bijvoorbeeld ook al jaren van foto's uit haar fobo (oeh, verklap ik nu een groot geheim?) maar dan ontmoet je zo'n persoon en zit je ermee in de trein, wat je jaren geleden ook niet had verwacht.
Probeerde nog wel een 1x poging te denken van: "Jeej, ik zit met Isabeau van Fok! in de trein", maar dat mislukte jammerlijk, want het was gewoon de vertrouwde Sas die daar zat en niet een of ander blauw figuur van een forum.
Ik werd er wel een beetje erg gelukkig van, eigenlijk, alsof je elkaar al tijden kent, maar het was ook een erg fijne dag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |