zeker vlak nadat bleek dat de rest niet wilde komen?quote:Op maandag 5 mei 2008 23:55 schreef BarryK het volgende:
Ze belden die chick om tien over half tien...
Ik vind Jaap super vanavond! Niet van die infantiele plannetjes, geen lullig speelgoed megafoontje en zwart hoedje. Jaap kan zoveel beterquote:Op maandag 5 mei 2008 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ook leuk dat Jaap gewoon midden in een feestje zichzelf durft af te zonderen.
Ja. Brian en Amanda kunnen verder bovendien nog op een goedmakertje rekenen, want het festje is niet zo geworden als ze gedacht hadden. Redactie ook, bah.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
zeker vlak nadat bleek dat de rest niet wilde komen?
Ja juist de mensen die de meeste niet leuk vinden ,mogen elke keer komen opdraven.Het lijkt net of het hokje juist de meest irritante mensen laat komen en vinden we het leuk,dan komen ze niet meer.quote:
Ik hou ze wel in de gaten hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:01 schreef beequeen het volgende:
En wederom weinig shots op Amanda en dat dreadlockgirl wijffie. Die was me toch een partij tegen Amanda aan het oprijden, niet te kort. Brian genoot met volle teugen. Trio in the making, buiten de Kooi dan hè?
Ah, Mazaru, waar zou ik zijn zonder je?![]()
kan der hele hyves niet vindenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:04 schreef Peter6000 het volgende:
Ik geloof dat Chantal blijft slapen.
Chantal heeft op haar Hyves een polletje "wie wint DGK" en verbindt daar conclusies aan.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:04 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal heeft op haar Hyves een polletje "wie wint DGK" en verbindt daar conclusies aan.![]()
Zo'n zestig stemmers, en het hoogste percentage (35%) voor Brian.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:04 schreef Peter6000 het volgende:
Tja, het feestje is georganiseerd door B en A. Maar volgens mij hebben de meeste gasten toch ook echt geen hekel aan Huub en Claire......quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja juist de mensen die de meeste niet leuk vinden ,mogen elke keer komen opdraven.Het lijkt net of het hokje juist de meest irritante mensen laat komen en vinden we het leuk,dan komen ze niet meer.
Daarom hou ik ook van je.quote:
Die kwamen niet opdagen,dus moest die bosche bol uit haar nest worden gebeldquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, het feestje is georganiseerd door B en A. Maar volgens mij hebben de meeste gasten toch ook echt geen hekel aan Huub en Claire......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |