Yep vast wel, want een colaatje light zet je wel aan de kant en Huub houdt continue zn glas in zn hand ..quote:Op maandag 5 mei 2008 23:37 schreef BarryK het volgende:
Neehe: hij drinkt baco'tjes volgens mij
Slaap lekker Ruudquote:Op maandag 5 mei 2008 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga er van tussen met de vaak geposte klacht: Doe die kutfeesten in het weekend en niet als er een groot aantal mensen voor dag en dauw zijn nest uit moet.![]()
Have fun all![]()
![]()
Slaap lekker Ruudje.... 1,70 mtr was het toch?quote:Op maandag 5 mei 2008 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga er van tussen met de vaak geposte klacht: Doe die kutfeesten in het weekend en niet als er een groot aantal mensen voor dag en dauw zijn nest uit moet.![]()
Have fun all![]()
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:45 schreef chufi het volgende:
Thx NMNS
[..]
Yep vast wel, want een colaatje light zet je wel aan de kant en Huub houdt continue zn glas in zn hand ..
een van die 2 die nu al weg zijnquote:Op maandag 5 mei 2008 23:49 schreef Lady-night het volgende:
Welk meisje had nu gezegd dat B&A nooit terror over zich krijgen, alleen in het begin??
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker Ruudje.... 1,70 mtr was het toch?
Laat me radenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
Spannend, er komt iemand lopend de poort binnen.![]()
Chantal de Bosche snol.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:51 schreef Ziet het volgende:
nee he, wie komt daar??
Niet vet maar niet zo kortquote:Op maandag 5 mei 2008 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt ooit eens verteld dat je een klein manneke was...
Slaap lekker Marrije....quote:Op maandag 5 mei 2008 23:53 schreef Marrije het volgende:
Nou ik lees het morgen wel, of zie misschien nog wat filmpjes?
Veel plezier nog!
Dat was Jaap, hij zei tegen haar, dat HIJ alleen in het begin terror heeft gekregen, is hier verkeerd geplaatst.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:49 schreef Lady-night het volgende:
Welk meisje had nu gezegd dat B&A nooit terror over zich krijgen, alleen in het begin??
Die heeft bij haar eerste optreden in DGK bewezen over een absoluut bodem-IQ te beschikken. Gemakkelijk inzetbaar dus, zou je denken.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:52 schreef Eg_Wel het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE niet die Bossche Bol wéér he? Mijn god...
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het eerste wat ze zegt is "Waar is Jaap"
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:56 schreef rooie3 het volgende:
Komt er ooit weer een gouden kooi2,dan weten we dus dat we juist de leuke mensen moeten afkraken en de smerige ophemelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |