chantal wel suzanne nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
Arme Chantal, ze heeft eigenlijk helemaal geen behoefte om zichzelf te bewijzen.
Waaaaaaaahhhhhhhhhquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:29 schreef Borga het volgende:
Jaap vroeg aan de Bosse bol of haar vriend een streamer is. Antwoord ze met : '' Nee, gewoon een blanke''.
achterliggende gedachte... suzanne heeft het erg druk sinds ze in de gouden kooi komt (boekingen) en chantal merkt geen verschil dus ik denk dat jaap promotie wil maken voor chantal?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:31 schreef BarryK het volgende:
Ik dacht trouwens aanvankelijk dat er een paaldansbattle met Amanda kwam om te laten zien dat Amanda echt waardeloos is... wat is de toegevoegde waarde van een paaldansbattle tussen twee buitenstaanders?
Ja dat gaat zo wel lukken ja.. Die promotie van Chantalquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:34 schreef Coraatje het volgende:
[..]
achterliggende gedachte... suzanne heeft het erg druk sinds ze in de gouden kooi komt (boekingen) en chantal merkt geen verschil dus ik denk dat jaap promotie wil maken voor chantal?
Misschien zat ik niet goed op te letten, maar volgens mij ging dat gesprek tussen Jaap en dat meisje in goudkleurige bikini, die zo op Brian en Amanda aan het rijden was.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:29 schreef Borga het volgende:
Jaap vroeg aan de Bosse bol of haar vriend een streamer is. Antwoord ze met : '' Nee, gewoon een blanke''.
Inderdaad, dat zei ik op de vorige pagina ook al.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien zat ik niet goed op te letten, maar volgens mij ging dat gesprek tussen Jaap en dat meisje in goudkleurige bikini, die zo op Brian en Amanda aan het rijden was.
Dat zou zo maar kunnen. Had even geen beeld in beeldquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien zat ik niet goed op te letten, maar volgens mij ging dat gesprek tussen Jaap en dat meisje in goudkleurige bikini, die zo op Brian en Amanda aan het rijden was.
Een mooi nieuw woord voor een allochtoon: Een streamer.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waaaaaaaahhhhhhhhh
En ik mijn hele leven lang maar denken dat ik ook een blanke was.
ja, of dans gewoon nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:51 schreef BarryK het volgende:
Het moet toch een paaldansact zijn, het lijkt altijd op allerlei losse stukjes.. dans het is leuk aan elkaar ofzo
Zoals deze...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:51 schreef BarryK het volgende:
Het moet toch een paaldansact zijn, het lijkt altijd op allerlei losse stukjes.. dans het is leuk aan elkaar ofzo
Die Suzanne doet dat dus wel, dus die moet winnen...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:51 schreef BarryK het volgende:
Daar was Huub volgens mij nog helemaal niet bij dus die heeft die opmerking van Jaap niet meegekregen..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap begon over het schaamhaar van Chantal en wie gaat weer eens met een ander zijn opmerkingen proberen TV te maken???
Huub heeft werkelijk geen eigen fantasie...
Daar was Huub nog niet bij, jammer...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap begon over het schaamhaar van Chantal en wie gaat weer eens met een ander zijn opmerkingen proberen TV te maken???
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
jaap kwam het met geuren en kleuren vertellen in de keuken toen hij ene theedoek pakte voor de paalquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:58 schreef Ziet het volgende:
[..]
toen was huub nog in de keuken
dus het zal wel echt zo zijn
Jaap vertelde dat toen hij een theedoek ging halen aan de groep waar Huub ook bij was.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:56 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Daar was Huub volgens mij nog helemaal niet bij dus die heeft die opmerking van Jaap niet meegekregen..
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:59 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jaap kwam het met geuren en kleuren vertellen in de keuken toen hij ene theedoek pakte voor de paal
edit: daar stond huub bij
Ze is biseksueel, en gaat niet vreemd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:00 schreef agter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zou ze een jongetje zijn geweest?
Grote handen, en ook haar gezicht heeft iets jongensachtigs...
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:06 schreef BarryK het volgende:
WHahahahahh geniaal.. ze lopen te vertellen dat die slip vies is, oranje
Is ie van Amanda...
En zo is dat !quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind die Chantal voor de rest gewoon een dom individu, maar qua kracht en bewegingen is ze stukker beter in de paal dan Suus.
Suus slingert maar een beetje rond en Chantal laat een paar sterkte stukjes krachtwerk en coördinatie zien.
Jaap merkte ook al op, dat haar moves beter zijn, maar dat suus er een betere show van maakt.
Ja, en toen was ie opeens niet meer oranje. Dat vond de grootste giller...haha!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:06 schreef BarryK het volgende:
WHahahahahh geniaal.. ze lopen te vertellen dat die slip vies is, oranje
Is ie van Amanda...
Eindelijk...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:14 schreef tipsch het volgende:
Het bezoek tieft op, we maken ons op voor actie.
Suus, of Bosje Boel?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:13 schreef agter het volgende:
Ze heeft in haar paaldansact heel veel varialileit aangebracht...zegt ze.
Nee, tegen Bosje Boel. Ze schijnt Claire "gedisst" te hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:19 schreef Kaat38 het volgende:
Heeerlijk, Huub vliegt even uit de bocht tegen die Suus!
is dat zo wat is er gezegd dat die avondenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:19 schreef BarryK het volgende:
Prachtig hoe Huub die CHantal even op dr plek zet
Ik zit te genieten en duidelijk waarom mijn favo Huub ISquote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:20 schreef Prospera het volgende:
Huub tegen Chantal (chlamidea), je bent elke keer stomdronken.
Jij bent een cheap ass.
Chantal: jij wou een trio met Katie, maar ik heb je afgewezen.
[ afbeelding ]
tjonge als je het met naam noemingen moet winnen...?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Huub weer met z'n aangeschotenkop: "Kutwijf, stinkhoer...."
Hij blijft verbaal weer eens de sterkste.
Ik meende ook een opmerking over Chantals overleden moeder te horen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Huub weer met z'n aangeschotenkop: "Kutwijf, stinkhoer...."
Hij blijft verbaal weer eens de sterkste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |