Een mooi nieuw woord voor een allochtoon: Een streamer.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waaaaaaaahhhhhhhhh
En ik mijn hele leven lang maar denken dat ik ook een blanke was.
ja, of dans gewoon nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:51 schreef BarryK het volgende:
Het moet toch een paaldansact zijn, het lijkt altijd op allerlei losse stukjes.. dans het is leuk aan elkaar ofzo
Zoals deze...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:51 schreef BarryK het volgende:
Het moet toch een paaldansact zijn, het lijkt altijd op allerlei losse stukjes.. dans het is leuk aan elkaar ofzo
Die Suzanne doet dat dus wel, dus die moet winnen...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:51 schreef BarryK het volgende:
Daar was Huub volgens mij nog helemaal niet bij dus die heeft die opmerking van Jaap niet meegekregen..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap begon over het schaamhaar van Chantal en wie gaat weer eens met een ander zijn opmerkingen proberen TV te maken???
Huub heeft werkelijk geen eigen fantasie...
Daar was Huub nog niet bij, jammer...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap begon over het schaamhaar van Chantal en wie gaat weer eens met een ander zijn opmerkingen proberen TV te maken???
Huub heeft werkelijk geen eigen fantasie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |