Zijn ooit wel eens ergens geplaatst geloof ik ja. Als ik er van de 50K+ posts meer dan 30 met zo'n ding heb gepost is het al veel.quote:
Pukkert, je kan kiezen in de Tennisgame. Ambro heeft al een pick gedaan, dus lijkt me een makkelijke keuze voor jequote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo kan Ambro nog lang genieten van onze PI's
Ook xs4all?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
De hele dag internetloos door een storing, het eerste wat ik doe als ik thuis kom is kijken of Monaco gewonnen heeft, ernstig.
xs4all is van KPN.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee 't is een KPNstoring
http://www.nu.nl/news/156(...)N_bijna_voorbij.html
Moet jij niet een keer gaan studeren ?quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hebben maar een extra uurtje geLANgamed.
Ik schrijf daar m'n masterscriptiequote:Op woensdag 14 mei 2008 19:42 schreef Nalbandian het volgende:
Moet jij niet een keer gaan studeren ?
Ik dacht dat het je Masterplan was om Ambro te volgenquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik schrijf daar m'n masterscriptie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |