Oh, dat bullshitforum, zal toch niet veel langer dan een week zijn lijkt me. Naja, boeiend.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
De vraag is hoe lang ze die onzin openhouden.
Wees blij dat ze daar zitten en zich niet in andere subfora laten zien.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
De vraag is hoe lang ze die onzin openhouden.
Als het afgelopen is, zullen een aantal users wel weer verdwijnen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
Wees blij dat ze daar zitten en zich niet in andere subfora laten zien.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:07 schreef Bruce117 het volgende:
Als het afgelopen is, zullen een aantal users wel weer verdwijnen.
Was bij bijna elke BB ook het geval.
Net of er daarna niks meer isquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:09 schreef Bruce117 het volgende:
Meer dan genoeg sport tot eind augustus![]()
wat zijn die even jaren toch erg leukquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:09 schreef Bruce117 het volgende:
Meer dan genoeg sport tot eind augustus![]()
Er is altijd genoeg sport, maar een EK/WK en een Olympische Spelen zijn toch wel bijzonder.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net of er daarna niks meer is? Vuelta, US Open en het voetbal begint dan weer. Ik zie geen problemen
.
En veel belangrijker het schaatsenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net of er daarna niks meer is? Vuelta, US Open en het voetbal begint dan weer. Ik zie geen problemen
.
Idem hierquote:Op zondag 25 mei 2008 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben net wakker en ben erg blij dat ik vannacht nog ff wat gedronken heb toen ik thuis kwam, geen koppijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |