Wageningen was weer eens fantastischquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:43 schreef tralalala het volgende:
Wageningen was leuk
We zijn Nederlanders he, klagen zit in ons bloed, al is het festival gratis, het zuipen gratis, het weer goed en de vrouwen gratis, dan zeiken we over de afstanden die we moeten lopen en waarom je geen segway hebtquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:54 schreef dVTB het volgende:
Volgens mij is de kern van klagen over het (gratis) Bevrijdingsfestival dat het in een andere stad altijd beter is. Ik lees hier het bericht van iemand die vanuit Groningen naar Zwollle ging, op websites over het Bevrijdingsfestival Overijssel stonden juist klagers die liever naar Groningen gingen...
Ik snap dat geklaag verder niet. Een GRATIS festival, waar niemand verplicht naar toe moet en waarbij je van tevoren weet dat er veel (dus ook divers) volk op afkomt...
Yeaaahhhh, dit is m`n profile: http://cijborq.almere4you.nl/quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:57 schreef Mitchell-K het volgende:
@ TS
Laat me raden, Je bent ook zo'n almere4you.nl party gangster?
OT
Don diablo was wel hard....
Jep, morgen Mark Ronson in Paradisoquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen die naar bevrijdingsfestivals gaan.... tss heb je niks beters te doen?
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:52 schreef Haunter het volgende:
Bevrijdingsfestival Overijssel (Zwolle) vond ik tof!
Oja, Intwine is ook tof
Ja, maar SOAD is niet uit Nederland. Dat maakt het al meteen beter.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:08 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
btw klagen over dat intwine een lokaal kut metal bandje is en dan zelf system of a down luisteren
dus omdat een band uit nederland komt is het gelijk kut ?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, maar SOAD is niet uit Nederland. Dat maakt het al meteen beter.
Zegt genoeg over het het IQ van TS als hij oooh zoooo objectief isquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, maar SOAD is niet uit Nederland. Dat maakt het al meteen beter.
Mark Ronsonquote:
Wageningen kon je nog wel aardig vrij rond lopen, maar er waren ook 10 podiums ofzo ipv 1quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:45 schreef pleeborstel het volgende:
In Zwolle was het tof en lekker druk![]()
[ afbeelding ]
Wij zaten ergens in het midden... duurde wel een uurtje om een drankje te halen daar rechts aan de zijkant![]()
Zwolle had dit jaar ook 7 podia hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wageningen kon je nog wel aardig vrij rond lopen, maar er waren ook 10 podiums ofzo ipv 1
[ afbeelding ]
Hmmzzz, das m`n broer...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:12 schreef Mitchell-K het volgende:
O, haast vergeten!
TS Zelf:
[ afbeelding ]
stond je ook bij de 'pit'quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:25 schreef Sjoegerd het volgende:
Zwolle was tof. TS moet gewoon niet naar zo'n lokaal shitfestijn gaan, maar de leuke plaatsen opzoeken!.... Mala Vita was best vet... Beetje met vrienden staan springen en schreeuwen.. Ben nu godse schor iig
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:57 schreef Mitchell-K het volgende:
OMG,.....i got Rickrolled for the first time...
kansloze post...wat wil je hier nou helemaal mee zeggen...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:10 schreef Mitchell-K het volgende:
Mensen, ik wou jullie graag voortellen aan:
TS zijn vrienden kring:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Wij stonden in het 'links voor vak' helemaal rechts bij de sponsen en de waterspuitquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:45 schreef pleeborstel het volgende:
In Zwolle was het tof en lekker druk![]()
[ afbeelding ]
Wij zaten ergens in het midden... duurde wel een uurtje om een drankje te halen daar rechts aan de zijkant![]()
Dat ik vriendloos ben en liever TS wil zijn?....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
kansloze post...wat wil je hier nou helemaal mee zeggen...
Mitchell-K his profile (no rickroll this time)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:34 schreef Mitchell-K het volgende:
[..]
Dat ik vriendloos ben en liever TS wil zijn?....
ik neem je antwoord in overwegingquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:34 schreef Mitchell-K het volgende:
[..]
Dat ik vriendloos ben en liever TS wil zijn?....
Jep datben ikquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mitchell-K his profile (no rickroll this time)
True.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:00 schreef Fides het volgende:
Er liepen in Haarlem ook wel vrij veel 'zie-mij-nou-anders-zijn' types rond.
Pardon?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:55 schreef RickoKun het volgende:
Het was veel toffer zo in groningen toen sticks stond te rappen en plots ineensch Rico er ook aan kwam
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Pardon?
Wat is sticks? Kun je dat drinken ofzo?
Wat is Rico? Kun je dat eten?
Aaah ok, die ken ik welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Zijn Waren van Opgezwolle volgens mij.
Pit?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:29 schreef Freakertje het volgende:
[..]
Zwolle had dit jaar ook 7 podia hoorBijna alles werd gedraait wat tussen klassiek en pop in zit.
Dit jaar slechts 140.000 bezoekers op het piekmoment.
Ik heb met een stel vrienden eigenlijks de hele dag bij t podium Hedon rondgehangen... Leuk mensen kijken daarquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:24 schreef Gesloten het volgende:
Enige nadeel van Zwolle was dat het housegedeelte `s avonds dicht ging omdat het er veel te druk was. Had me er al een behoorlijke tijd op verheugd.
Je vindt de stad prachtig, je houdt van voetbal; waarom word je geen Groningen-fan? Het kan altijd nog hoor.quote:
hier hetzelfdequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:41 schreef Xandrar het volgende:
Na 5 min me te hebben afgevraagd hoe TS deze post op 5 mei om 22.59 kon schrijven, en 3 keer de datum te hebben gechecked, zag ik dat ie uit 2008 kwam. Kutkick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |