Het is weer eens bevrijdingsdag! Dè dag waar alle punker, gothics, emo`s, bReEzAh pimperts en sletjahs, zonnebank b0ys, kewle repperts, gelovige nikkerts en hun ouders bijeenkomen om de bevrijding te vieren. Door het hele land zijn dus bevrijdingsfestivals georganiseerd, zo ook in Almere waar ik het nu dus over ga hebben.
Ik kom heel kewl door een druk 'centrum' op m`n brommert rijden, al toeterend en zonder licht. Ach ja, die bReEzAh`s moeten we op een manier kwijt raken, dan zo maar. Maar ondertussen word er het e.e.a. naar me toe gevloekt door de sletjahs aangezien hun geyl zijn, toch?
Maar das nog maar het begin van de pret. Aangezien we nu richting het 'festival-terrein' (doodnormale parkeerplaats) lopen, ondertussen spotten we al enkele 'festival-gangers' welke in het gras verblijven met enige alcoholica in hun handen, welke genieten van de muziek gedurende de avond.
Enfin, ik kom het parkeerterrein oplopen. Mijn eerste indruk: "Fucking hell, kon het niet wat uitgebreider?". Ik blijf altijd positief, dus ik ga allereerst in de rij staan om mijn consumptiemunten te kopen om zo vervolgens een consumptie te kunnen nuttigen. Vervolgens ga ik van de muziek genieten welke op het grote [spam]Pioneer[/spam]-podium uit de boxen klinkt. Allereerst zie ik 1 of andere lokaalkutmetalbandje optreden, genaamd Intwaain. Ach, ik ook altijd met m`n geduld ik blijf maar kijken. Ondertussen zie ik de breezah`s gezellig samen met de punkerts dansen, altijd leuk al die culturen bij elkaar. Voor diegene die het podium niet kan zien, aangezien het zo`n ongelofelijk grote parkeerplaats is, is er gezorgd voor een groot scherm waarop met van die camcorders word gezorgd voor brak beeld. Altijd handig! En dan kunnen ze het scherm tussen de optredens door volgooin met spam, dat scheelt ook weer dan hoeven ze geen muziek te draaien. Enfin, ondertussen is het volgende optreden aan de beurt. Het is de beurt aan Don Diablo, uit ervaring weet ik dat het een goede DJ is, echter verpesten ze hier in Almere alles, zo verperst Almere ook Don Diablo. Aangezien er 1 of andere culture marok-b0y er doorheen loopt te blairen.
Dus na hier 20 min. te hebben doorgebracht keer ik maar weer eens huiswaarts. Heb nu tijdens het tikken System of a Down op, vuel beter.
Klacht: Almere verpest alles, in Haarlem hebben ze tenminste Alphabeat en Juliette and the Licks.
Klacht 2: Overload aan breezahs
Klacht 3: FOK!kers en andere mensen gaan niet samen
Klacht 4: Talpa
Klacht 5: Skoeps
Samenvatting: Rot toch op
Edit: Echter kunnen de bevrijdinsfestival-gangers ook meepraten met de echte festival-gangers (met echte bedoel ik Lowlands, pinkpop e.d.) aangezien hun nu ook op een festival zijn geweest
[ Bericht 5% gewijzigd door Juicyhil op 05-05-2008 23:13:43 ]
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+