abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 mei 2008 @ 20:18:47 #176
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_58632311
quote:
Op maandag 12 mei 2008 20:12 schreef jmac het volgende:
Elson dadelijk @ Holland Sport.
Thnx for remembering us!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_58632327
tvp
pi_58637957
Interessant verhaal van Elson bij Holland Sport. Aflevering staat al online.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 04:38:41 #179
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_58638222
73-79 Cavs, nog een paar minuten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 04:44:15 #180
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_58638228
James. Wat een dunk, in your face KG. 75-84.

En het wordt gewoon 2-2 in de series.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 05:32:02 #181
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_58638283
Horry gaat morgen voor het record van meeste playoffduels. En al 7 titels. Ongelofelijk.
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 mei 2008 @ 05:40:49 #182
7889 tong80
Spleenheup
pi_58638287
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 02:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Interessant verhaal van Elson bij Holland Sport. Aflevering staat al online.
Ik kan hem niet vinden

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58638312
Boston verloren van James
Jesus saves but death prevails.
pi_58638501
Ik vond Elson niet echt sympathiek overkomen gisteren.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 08:18:08 #185
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_58638743
Eigenlijk doet alleen Detroit wat het moet doen. Voor de Spurs & Jazz wordt het nu toch wel heel belangrijk om uit te winnen.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 10:33:41 #186
30220 Barca
pi_58640369
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 08:18 schreef ShaoliN het volgende:
Eigenlijk doet alleen Detroit wat het moet doen. Voor de Spurs & Jazz wordt het nu toch wel heel belangrijk om uit te winnen.

Spurs ... winnen 2x thuis, stand 2 - 2. Hornets gaan niet makkelijk winnen als de trend van niet winnen in een uitwedstrijd zich doorzet.
Jazz ... hebben de stand op 2 - 2 gebracht. De Lakers leken een kans te maken op 3 - 1 maar redden het niet.
Cavs zetten de stand op 2 - 2. Garnett en zijn maatjes moeten ook deze serie vol aan de bak.
Pistons hadden toch wel wat moeite, maar zijn wonnen inderdaad uit. Kunnen het vannacht thuis afmaken.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 10:54:17 #187
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_58640688
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 10:33 schreef Barca het volgende:

[..]

Spurs ... winnen 2x thuis, stand 2 - 2. Hornets gaan niet makkelijk winnen als de trend van niet winnen in een uitwedstrijd zich doorzet.
Jazz ... hebben de stand op 2 - 2 gebracht. De Lakers leken een kans te maken op 3 - 1 maar redden het niet.
Cavs zetten de stand op 2 - 2. Garnett en zijn maatjes moeten ook deze serie vol aan de bak.
Pistons hadden toch wel wat moeite, maar zijn wonnen inderdaad uit. Kunnen het vannacht thuis afmaken.
Ik vond Kobe niet goed de laatste wedstrijd. Hij was weliiswaar gebleseerd, maar toch weinig overtuigend. Odom is toch erg belangrijk voor ze.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 11:13:53 #188
67205 Colplay
How you doin??
pi_58641017
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 10:33 schreef Barca het volgende:

[..]

Hornets hoeven ook niet uit te winnen, want Game 7 is in New Orleans. Bovendien waren de Spurs tijdens het seizoen ook al slecht in uitwedstrijden tegen de WC playoffteams, dus geef NO goede kans.

Utah had de eerste twee wedstrijden kunnen winnen als het beter had geschoten. LA is sterk, maar als Kobe morgenavond nog last van zijn rug heeft geef ik Utah morgen wel een kans om te winnen, zodat ze het vrijdag thuis af kunnen maken!

Boston blijft het slecht doen in uitwedstrijden en moeten weer thuis aan de bak. Ben benieuwd of Detroit het vanavond al af kan maken. Orlando deed het in het reguliere seizoen goed in uitwedstrijden, misschien dat het ze lukt nog een wedstrijd te winnen, al zie ik de Magic deze serie niet meer winnen.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  dinsdag 13 mei 2008 @ 12:06:02 #189
30220 Barca
pi_58641937
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 11:13 schreef Colplay het volgende:

[..]

Hornets hoeven ook niet uit te winnen, want Game 7 is in New Orleans. Bovendien waren de Spurs tijdens het seizoen ook al slecht in uitwedstrijden tegen de WC playoffteams, dus geef NO goede kans.

Utah had de eerste twee wedstrijden kunnen winnen als het beter had geschoten. LA is sterk, maar als Kobe morgenavond nog last van zijn rug heeft geef ik Utah morgen wel een kans om te winnen, zodat ze het vrijdag thuis af kunnen maken!

Boston blijft het slecht doen in uitwedstrijden en moeten weer thuis aan de bak. Ben benieuwd of Detroit het vanavond al af kan maken. Orlando deed het in het reguliere seizoen goed in uitwedstrijden, misschien dat het ze lukt nog een wedstrijd te winnen, al zie ik de Magic deze serie niet meer winnen.
Klopt, Hornets hebben thuisvoordeel. Maar ik geef alleen aan dat ze het niet makkelijk gaan winnen. Als ieder thuis wint wordt het 4 - 3.

Afwachten hoe het met Kobe zal zijn. Lakers hebben denk ik meer ervaring, Jazz zijn meer een team.

Celtics missen denk ik de killersmentaliteit die de Pistons wel hebben. Geldt ook voor de Cavs. Al stonden die vorig jaar wel in de NBA finale.
pi_58651854
Hornets hebben welliswaar het thuisvoordeel, maar ze moeten wel allebei de 2 thuisduels zien te winnen.
Ze hebben bewezen niet te kunnen winnen in SA, niet eens close in Game 4.
Spurs hebben het momentum en de ervaring . Hornets hebben denk ik precies het tegenovergestelde.
Op Paul na heeft niemand iets laten zien in het laatste duel. West durfde die 18-ft jumpers niet meer te nemen en ging steeds in de post-up, Peja is helemaal geneutraliseerd door Bowen en Chandler was niet eens aanwezig met domme fouten. Dat laat jongens als MoP,Pargo en Wells die alleen iets betekenen als de rest lekker gaat.
Paul zal het dus in ze eentje moeten doen als Peja en West niet wakker worden en hun schoten gaan maken.
Spurs hebben Parker,TD en Ginobili, PLUS nog een paar ervaren rotten als Bowen,Finley,Barry en Kurt Thomas die hun schoten ook maken als de grote 3 het even niet hebben, wat eigenlijk zeldzaam is.
Het duel van vanacht zal denk ik crucial zijn en dat weten de Hornets.
Ervaring zal nu echt mee gaan tellen, dat zeiden we ook toen ze tegen Dallas moesten maar de Hornets wonnen game 4 overtuigend in Dallas terwijl ze tegen de Spurs werden ingemaakt in GAME 4.
Spurs wouden daarmee een statement maken naar de jonge ploeg van Byron Scott (die overigens tactisch was verslagen door Popo in game 3 en 4).

Ik zie het somber in voor de Hornets.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 21:30:15 #192
30220 Barca
pi_58653145
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 20:21 schreef D-Wade het volgende:
Hornets hebben welliswaar het thuisvoordeel, maar ze moeten wel allebei de 2 thuisduels zien te winnen.
Ze hebben bewezen niet te kunnen winnen in SA, niet eens close in Game 4.
Spurs hebben het momentum en de ervaring . Hornets hebben denk ik precies het tegenovergestelde.
Op Paul na heeft niemand iets laten zien in het laatste duel. West durfde die 18-ft jumpers niet meer te nemen en ging steeds in de post-up, Peja is helemaal geneutraliseerd door Bowen en Chandler was niet eens aanwezig met domme fouten. Dat laat jongens als MoP,Pargo en Wells die alleen iets betekenen als de rest lekker gaat.
Paul zal het dus in ze eentje moeten doen als Peja en West niet wakker worden en hun schoten gaan maken.
Spurs hebben Parker,TD en Ginobili, PLUS nog een paar ervaren rotten als Bowen,Finley,Barry en Kurt Thomas die hun schoten ook maken als de grote 3 het even niet hebben, wat eigenlijk zeldzaam is.
Het duel van vanacht zal denk ik crucial zijn en dat weten de Hornets.
Ervaring zal nu echt mee gaan tellen, dat zeiden we ook toen ze tegen Dallas moesten maar de Hornets wonnen game 4 overtuigend in Dallas terwijl ze tegen de Spurs werden ingemaakt in GAME 4.
Spurs wouden daarmee een statement maken naar de jonge ploeg van Byron Scott (die overigens tactisch was verslagen door Popo in game 3 en 4).

Ik zie het somber in voor de Hornets.
Ik hoop op de Hornets (voor Peja) maar "vrees" dat de Spurs uiteindelijk een plek in de conference finale (en de NBA-finale) uit het vuur slepen.

Dacht eerst een conference finale Lakers - Spurs, maar verwacht nu eerder een conference finale Spurs - Jazz.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 21:49:08 #193
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58653488
Ik hoop dat Bryant gewoon fit blijft conference finale Lakers - Spurs. Wie er dan wint maakt me niet veel uit.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 13 mei 2008 @ 22:11:01 #194
30220 Barca
pi_58653944
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 21:49 schreef Dos37 het volgende:
Ik hoop dat Bryant gewoon fit blijft conference finale Lakers - Spurs. Wie er dan wint maakt me niet veel uit.
Mij ook niet. Als de Pistons maar de NBA-titel winnen.
pi_58654625
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 22:11 schreef Barca het volgende:

[..]

Mij ook niet. Als de Pistons maar de NBA-titel winnen.
Als Phoenix fan kan je toch onmogelijk voor de Pistons zijn....boring team.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 13 mei 2008 @ 23:01:37 #196
30220 Barca
pi_58654995
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 22:44 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Als Phoenix fan kan je toch onmogelijk voor de Pistons zijn....boring team.
Ik vind goed defensief basketball ook boeiend. (Zie topic titel.) Verder ben ik, en dat is aan deze nickname niet te zien, een fan van UConn. Rip Hamilton werd ooit kampioen van de NCAA.

Verder heb ik wel sympathie voor de Pistons omdat Rodman er 2x kampioen werd.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 23:24:48 #197
67205 Colplay
How you doin??
pi_58655502
Pistons moeten het echt niet worden, SA trouwens ook niet. Zou leuk zijn als aanvallend en attractief basketbal beloond zou worden. Blijf hopen op de Jazz, maar Hornets zouden ook leuk zijn. NO moet vanavond wel winnen anders is het gedaan met ze.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  dinsdag 13 mei 2008 @ 23:47:17 #198
30220 Barca
pi_58655991
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 23:24 schreef Colplay het volgende:
Pistons moeten het echt niet worden, SA trouwens ook niet. Zou leuk zijn als aanvallend en attractief basketbal beloond zou worden. Blijf hopen op de Jazz, maar Hornets zouden ook leuk zijn. NO moet vanavond wel winnen anders is het gedaan met ze.
Goed defensief basketball wordt weinig gewaardeerd.
  woensdag 14 mei 2008 @ 00:16:24 #199
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_58656595
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 23:47 schreef Barca het volgende:

[..]

Goed defensief basketball wordt weinig gewaardeerd.
Ach, ik vind 't prachtig om te zien. Da's genoeg voor mij.
  woensdag 14 mei 2008 @ 00:39:44 #200
30220 Barca
pi_58656955
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 00:16 schreef popolon het volgende:

[..]

Ach, ik vind 't prachtig om te zien. Da's genoeg voor mij.
Ik vind 't ook mooi. Was zelf ook een verdediger. Type Rodman. Keihard en zo gestoord als een deur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')