Ben ik de enige die denkt dat Huub op wat voor manier dan ook de fout in gaat en Brian en Amanda wederom de lachende derde zijn? Ik heb Amanda tijdens dit soort feestje nog nooit zo braaf gezien.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:07 schreef Disana het volgende:
Huub was de enige die Quinten uitliet. Ze gaan vriendelijk uit elkaar.
Dat zie je van mijlenver aankomen helaasquote:Op maandag 5 mei 2008 23:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik de enige die denkt dat Huub op wat voor manier dan ook de fout in gaat en Brian en Amanda wederom de lachende derde zijn?
Dan is het zijn eigen schuld.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik de enige die denkt dat Huub op wat voor manier dan ook de fout in gaat en Brian en Amanda wederom de lachende derde zijn?
Hoe moet er nu nog iets de fout in gaan dan? Dat met Quinten is precies andersom uitgepakt, wat verwacht je dan nog?quote:Op maandag 5 mei 2008 23:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie hem niet echt de fout in gaan. Ik zie alleen dat hij er niet zoveel lol aan beleeft. Al trekt dat nu weer een beetje bij. Misschien baalt hij van getrouwd zijn?quote:Op maandag 5 mei 2008 23:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich wel weet te beheersen vanavond.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik de enige die denkt dat Huub op wat voor manier dan ook de fout in gaat
Ik ben bang dat je helemaal gelijk gaat kriijgen, ik zie weer een grote ruzie tussen Claire en Huub aankomenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
komt wel even tussendoor. Straks merkt ons Huubje weer dat Calire er ook nog zit. Stap hij op haar af en kust haar weer even. Claire weer blij en Huub kan weer even veder gaan.?quote:Op maandag 5 mei 2008 23:09 schreef Coraatje het volgende:
huub duikt niet de jacussie in bij claire ,maar het zwembad bij suzanne
Ik kan wel wat bedenken, ze is donker en hij heeft haar omschreven als lekker. . .quote:Op maandag 5 mei 2008 23:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe moet er nu nog iets de fout in gaan dan? Dat met Quinten is precies andersom uitgepakt, wat verwacht je dan nog?
Berga: "Hij gaat het weer doen, Ron. Pakje Hummer"quote:Op maandag 5 mei 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk wel dat pa en ma Recourt met gekrulde tenen zitten te kijken naar Huub
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk wel dat pa en ma Recourt met gekrulde tenen zitten te kijken naar Huub
Ik weet dat jij dat graag wiltquote:Op maandag 5 mei 2008 23:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kan wel wat bedenken, ze is donker en hij heeft haar omschreven als lekker. . .
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kan wel wat bedenken, ze is donker en hij heeft haar omschreven als lekker. . .
blijkbaar, ze zit er nota bene tussen inquote:Op maandag 5 mei 2008 23:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub tongt Rico ..... Mag dat ?
Omdat? Eigenlijk maakt het niet heel veel uit, Huub krijgt toch de schuld, van wat dan ook.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub tongt Rico ..... Mag dat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |