En Brian zit naast haarquote:Op maandag 5 mei 2008 23:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja en het mooiste is nog dat Amanda gewoon in de jacuzzi zit.....
Ben het met je eens,vind het ook niet een echte normale reactie.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo is dat, zeker na al twee wittebroodsweken. Dan is dat zo ongeveer het eerste wat in een gezonde knul op komt....
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
brajen baalt ziet al dat vrouwelijk schoon en hij zit met een varkenstrol op zijn schoot .
Volgens mij is het een maatje JaGucci van 8 max.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:01 schreef agter het volgende:
10 mensen in de jacuzzi...er nog meer bij!
Een hele klus voor Cora om hier doorheen te prikkenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij speelt vele rollen, sommigen zijn minder leuk dan anderen. Daar onder zit volgens mij een vent met een gouden hart. Cora heeft dat goed gezien...
Dat denk ik ookquote:Op maandag 5 mei 2008 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij speelt vele rollen, sommigen zijn minder leuk dan anderen. Daar onder zit volgens mij een vent met een gouden hart. Cora heeft dat goed gezien...
dat zal het zeker ook voor Cora geweest zijn toen ons aller japio het nodig vond om Lieke te schofferen in de douchequote:Op maandag 5 mei 2008 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een hele klus voor Cora om hier doorheen te prikken
en als hij echt drinkt...nee dat zal hij vast niet riskerenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben het met je eens,vind het ook niet een echte normale reactie.
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een hele klus voor Cora om hier doorheen te prikken
Helemaal mee eens.....als eerlijkheid echt het langst duurt, dan zal Jaap de winnaar zijn. Voor mij heeft hij het dik verdiend.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook mijn idee.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben het met je eens,vind het ook niet een echte normale reactie.
Huub heeft gewoon weer gezopenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:09 schreef Coraatje het volgende:
huub duikt niet de jacussie in bij claire ,maar het zwembad bij suzanne
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:09 schreef Coraatje het volgende:
huub duikt niet de jacussie in bij claire ,maar het zwembad bij suzanne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |