vindt ik persoonlijk niet zo een rare reactie, eerder een gezonde reactie van een gezonde knulquote:Op maandag 5 mei 2008 22:50 schreef Prospera het volgende:
Huub: het liefst had ik gewoon dat ik mijn tong in je steek, maar dan raak ik Claire kwijt.
Ik ben zo blij dat ik niet drink, anders was ik allang de fout ingegaan.
[ afbeelding ]
klopt.... hij zegt net een cola voor mij een cola bacardi voor Clairequote:Op maandag 5 mei 2008 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij drinkt Huub wel, hij stond net zo creatief te doen met de glazen en flessen.
Valt me wel op dat je slabek niet hoort en dat ze ook niet erg vrolijk kijkt. Een nogal neplachje wat ze eruit perst.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:56 schreef Prospera het volgende:
Brian is idd nergens te bekennen, misschien daarom de SL, je weet het nooit met die jongens.
Zo is dat, zeker na al twee wittebroodsweken. Dan is dat zo ongeveer het eerste wat in een gezonde knul op komt....quote:Op maandag 5 mei 2008 22:56 schreef grazygirl het volgende:
[..]
vindt ik persoonlijk niet zo een rare reactie, eerder een gezonde reactie van een gezonde knul
Volgens mij is Jaap bijna nooit zichzelf, hij zit constant in een rol. En de manier waarop hij boerend en ruftend door de kooi loopt vind ik niet echt sociaal om het maar niet te hebben over de manier waarop hij tegen gasten is.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Door alles heen lijkt hij mij de meest sociale. Misschien wel de meest sociale van alle mensen die ik ken.....Daarnaast is hij wel gewoon zichzelf...
Misschien is ie weer een masterplan (eventueel bedacht door de Febo) aan het voorbereiden.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:55 schreef beequeen het volgende:
Tweede keer dat ik iemand in en uit dat hok zie lopen tijdens de verkapte SL. Raar avondje.
Waar is Brian?
nouwwww een beetje behoorlijke terror op die aso s lijkt mij heel verkwikkendquote:Op maandag 5 mei 2008 22:53 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of ze offstream zijn? Kan je een keertje streams kijken zonder Amanda en Brian en dan is het weer niet goed.
Klopt,hij dronk ook al de sangria en bacardi cola van Claire op.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij drinkt Huub wel, hij stond net zo creatief te doen met de glazen en flessen.
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Valt me wel op dat je slabek niet hoort en dat ze ook niet erg vrolijk kijkt. Een nogal neplachje wat ze eruit perst.
Nou, zichzelf? Ik ken maar weinig mensen die zó toneelspelen als Jaap. Ik denk dat in dat dikke omhulsel een heel onzeker persoon schuilgaat.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Door alles heen lijkt hij mij de meest sociale. Misschien wel de meest sociale van alle mensen die ik ken.....Daarnaast is hij wel gewoon zichzelf...
Hij speelt vele rollen, sommigen zijn minder leuk dan anderen. Daar onder zit volgens mij een vent met een gouden hart. Cora heeft dat goed gezien...quote:Op maandag 5 mei 2008 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is Jaap bijna nooit zichzelf, hij zit constant in een rol. En de manier waarop hij boerend en ruftend door de kooi loopt vind ik niet echt sociaal om het maar niet te hebben over de manier waarop hij tegen gasten is.
Ja en het mooiste is nog dat Amanda gewoon in de jacuzzi zit.....quote:Op maandag 5 mei 2008 22:53 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of ze offstream zijn? Kan je een keertje streams kijken zonder Amanda en Brian en dan is het weer niet goed.
heb jij vrouwen wel eens horen kletsen op een avondje stappen nadat ze twee weken getrouwd zijn???quote:Op maandag 5 mei 2008 22:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo is dat, zeker na al twee wittebroodsweken. Dan is dat zo ongeveer het eerste wat in een gezonde knul op komt....
Was hij niet onderdeel van de Terrorplannen van Brian en Amanda?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:59 schreef Ziet het volgende:
ik snap eigenlijk niet wat quinten daar doet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |