Dat is vermoedelijk z'n opening en uitnodiging om te kijken hoe ze erop reageert. Bij een positieve reactie zal hij met graagte alsnog met z'n tong tegen haar huig aanduwen.....quote:Op maandag 5 mei 2008 22:50 schreef Prospera het volgende:
Huub: het liefst had ik gewoon dat ik mijn tong in je steek, maar dan raak ik Claire kwijt.
Ik ben zo blij dat ik niet drink, anders was ik allang de fout ingegaan.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:51 schreef ruby het volgende:
Focking hell, weer een streamlock. Waarom in godesnaam?
Wat ontwapenend eerlijk van Huubquote:Op maandag 5 mei 2008 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
Huub: "Ik ben zo blij dat ik niet drink, anders was ik allang de fout in gegaan".
Zal een lekkere zooi worden als iedereen was zoals Jaap. Jaap is gewoon een a-sociaal persoon, die totaal geen rekening houdt met anderen.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Jaap is niet gewoon. Waren alle mensen maar als Jaap, ontwapenend leuk en open. Wars van quasi geciviliseerd gedrag en door de maatschappij opgedrongen fatsoensnormen waar redelijk vaak de achterbaksheid vanaf druipt. Gewoon oprecht vrolijk en zonder agressie. Was dat maar gewoon....
Wat maakt het uit of ze offstream zijn? Kan je een keertje streams kijken zonder Amanda en Brian en dan is het weer niet goed.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:51 schreef beequeen het volgende:
Waar zijn Brian en Amanda voor de zoveelste keer off stream.....
Als vrouw zijnde wordt je toch niet goed van de uitdrukking: de tong in je stekenquote:Op maandag 5 mei 2008 22:50 schreef Prospera het volgende:
Huub: het liefst had ik gewoon dat ik mijn tong in je steek, maar dan raak ik Claire kwijt.
Ik ben zo blij dat ik niet drink, anders was ik allang de fout ingegaan.
[ afbeelding ]
Volgens mij drinkt Huub wel, hij stond net zo creatief te doen met de glazen en flessen.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:50 schreef BarryK het volgende:
Drinkt Huub niet omdat hij toch alcoholverbod heeft of voor zichzelf (of was het sarcastisch?)
Ja ik hoorde net, maar om daar nou weer zo geheimzinnig over te doen?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:52 schreef crimescene het volgende:
[..]
Tommy besprak iets met huub..............
Ben er ook blij mee. Dat net de singel van Brian gedraaid werd was me al teveel...quote:Op maandag 5 mei 2008 22:53 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of ze offstream zijn? Kan je een keertje streams kijken zonder Amanda en Brian en dan is het weer niet goed.
Door alles heen lijkt hij mij de meest sociale. Misschien wel de meest sociale van alle mensen die ik ken.....Daarnaast is hij wel gewoon zichzelf...quote:Op maandag 5 mei 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zal een lekkere zooi worden als iedereen was zoals Jaap. Jaap is gewoon een a-sociaal persoon, die totaal geen rekening houdt met anderen.
Oh gosh, ik krijg een visioen: bitchfight tussen Claire en Suus.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
is suus een beetje in love op Huub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |