Of een verkapte SL. B en A zijn opvallend buiten beeld vanavond.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
jacusie gaat open riep del net al en de fontyn gaat aan wie o wie komt erbij

Speciaal voor jou aangepast zussie...quote:Op maandag 5 mei 2008 22:43 schreef Desii het volgende:
[..]
Voel het mijn plicht, als huubgroupie het één ander recht te zetten....![]()

Nou, dan zullen de grootste brokken wel weg ziijn he?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:42 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en voor dat hij dat nam had hij zijn mond meerdere malen gespoeld met water

L&B (lekker belangrijk)quote:Op maandag 5 mei 2008 22:38 schreef fredfik het volgende:
dat blouseje dat de del aan heeft kom van de h&m,is van vorig jaar
ale receptieonisten bij etenstijd in tilburg hebben dat aan!!!!!

[huubmodus] heb ik je vandaag al verteld dat je het allerliefste broertje van de wereld ben [/huubmodus]quote:Op maandag 5 mei 2008 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Speciaal voor jou aangepast zussie...

jij zegt ik dacht hetquote:Op maandag 5 mei 2008 22:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of een verkapte SL. B en A zijn opvallend buiten beeld vanavond.

Nee, Jaap is niet gewoon. Waren alle mensen maar als Jaap, ontwapenend leuk en open. Wars van quasi geciviliseerd gedrag en door de maatschappij opgedrongen fatsoensnormen waar redelijk vaak de achterbaksheid vanaf druipt. Gewoon oprecht vrolijk en zonder agressie. Was dat maar gewoon....quote:

Met die media-geile meiden? Nou...zou hopen dat Huub meer niveau heeft...quote:Op maandag 5 mei 2008 22:48 schreef ruby het volgende:
Huub vindt het kut dat hij niet met andere mensen mag zoenen.

quote:Op maandag 5 mei 2008 22:48 schreef Desii het volgende:
[..]
[huubmodus] heb ik je vandaag al verteld dat je het allerliefste broertje van de wereld ben [/huubmodus]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |