Eens, maar waarom bekt Amanda niet met die sletten, dat is toch normaal tijdens dit soort feestjes?quote:Op maandag 5 mei 2008 23:20 schreef rooie3 het volgende:
Als hij de fout ingaat is dat zijn eigen verantwoording.Hij wil stiekum zuipen en krijg je dat weer.

LOLquote:Op maandag 5 mei 2008 23:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ie zich weet te beheersen, maar ik hooooop van niet!

en toen huubin het zwembad was ,keek ze saggoquote:Op maandag 5 mei 2008 23:15 schreef Ziet het volgende:
huub komt de jacuz in en claire gaat ineens met ricardo praten...
ook een rare houding hoor

quote:

Ik zie dat Huub & Claire het gewoon gezellig hebben in de jacuzzi.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Precies, niks aan de hand dusJammer voor degenen die Huub zo graag de fout zien ingaan..

Dan wordt het tijd dat Cora zegt: "Je doet je best maar, ik zoek zelf wel iets om te pletten".quote:Op maandag 5 mei 2008 23:24 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed voor Jaap is dat Cora iets meer dan 50 kilo weegt. Die meisjes hier worden gewoon geplet.

óók, gewoon en enquote:Op maandag 5 mei 2008 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Ik zie liever eens dikke bonje bij het andere stel.

Hoezo moetquote:Op maandag 5 mei 2008 23:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eens, maar waarom bekt Amanda niet met die sletten, dat is toch normaal tijdens dit soort feestjes?
Huub moet weer neergezet worden als womanizer,
Valt het op of niet?
 Hij zit er zelf bij en met z'n volle verstand......
 Hij zit er zelf bij en met z'n volle verstand......

Joh, heftig.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
niks, even later zoende claire weer met huub

quote:Op maandag 5 mei 2008 23:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eens, maar waarom bekt Amanda niet met die sletten, dat is toch normaal tijdens dit soort feestjes?
Huub moet weer neergezet worden als womanizer, B en A zijn vanavond roomser dan de paus.
Valt het op of niet?
 echt wel, en als Huub een opdracht heeft van Flens zijn we er nog niet.
  echt wel, en als Huub een opdracht heeft van Flens zijn we er nog niet.

de avond is nog lang ,en hef niet perse huub de fout in zien te gaan ,als er maar ietsquote:Op maandag 5 mei 2008 23:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie dat Huub & Claire het gewoon gezellig hebben in de jacuzzi.
 gebeurd
 gebeurd

Ja, maar dat willen sommigen niet zien, die willen liever dat Huub vreemd gaat. Erg jammer voor ze!quote:Op maandag 5 mei 2008 23:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie dat Huub & Claire het gewoon gezellig hebben in de jacuzzi.

hoogstens wat vies als je weet dat ricardo een paar uur terug nog stond te kotsenquote:

Ach, hemel iedere avond iets wat eindigt in de jacuzzi??quote:Op maandag 5 mei 2008 23:29 schreef chufi het volgende:
Hebben we nu elke avond actie in DGK tot het einde ? Lijkt wel of breien een eindsprint begonnen is qua activiteit ...
niet nu meer meer natuurlijk, maar het is wel zn feestje

Natuurlijk lukt dat niet en zal dit huwelijk binnen de kortste keren afgelopen zijn. Ook de familie van Claire zal altijd tussen dit huwelijk in staan. Claire hangt heel erg aan haar familie, terwijl Huub dit niet prettig vind.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich wel weet te beheersen vanavond.
Maar als Claire niet tolereert dat hij zoent met andere meisjes, is dat huwelijk na DGK snel afgelopen.
Ik denk niet dat hij erg hecht aan een vaste relatie.

waarom zou je niet willen zien dat ie het naar zn zin heeft als je hoopt dat ie vreemdgaat? het één sluit het ander niet uitquote:Op maandag 5 mei 2008 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, maar dat willen sommigen niet zien, die willen liever dat Huub vreemd gaat. Erg jammer voor ze!

Ik vind dat jij door Brian en Amanda 'rat en del' te noemen ook heel negatief over hun praat.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:19 schreef grazygirl het volgende:
rat en del zitten gewoon "veilig"hun tijd uit en hopen dat huub de fout in gaat, en zullen als enige terror daar proberen wat meer kans op te creëren, maar vindt persoonlijk dat er soms heel negatief gesproken wordt over huub zijn doen en laten, in de kroeg doen ze niet anders en dan maakt getrouwd of niet, man of vrouw ook niet altijd uit.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |