Het laatste beetje was het lekkerst, in het begin moet het nog smelten.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Desalniettemin zou ik graag vernemen hoe het heeft gesmaakt, hopelijk was het laatste beetje net zo opwindend als het begin.
quote:Op maandag 5 mei 2008 18:48 schreef Katewalker het volgende:
[..]
![]()
Wij Huub-fans zijn niet één..wij zijn met velen en hebben ook nog allemaal een eigen mening wat we met, voor en van Huub willen..we willen allemaal maar één ding hetzelfde..
En dat is...
Huub de winnaar van de Gouden kooi..
Geen Dorian Gray dus...quote:Op maandag 5 mei 2008 18:41 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Omkleden voor het feest van vanavond.
En deze cap is uit de tijd toen Huub het nog leuk vond:
[ link | afbeelding ]
Hahaha, die griet is echt niet normaal zeg.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rico tegen Amanda: We moeten naar kantoor.
Amanda: Ja, jullie, ga nou maar.
quote:Op maandag 5 mei 2008 18:48 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Het laatste beetje was het lekkerst, in het begin moet het nog smelten.
Zij hebben het feestje toch geregeld ? Dus dan mogen zij datquote:Op maandag 5 mei 2008 18:46 schreef beequeen het volgende:
En ja hoor. Brian en Amanda in de slaapkamer, SL. Wat is dat toch, moeten ze weer een scene opnieuw doen?
+2quote:
Over opwindend gesproken........quote:Op maandag 5 mei 2008 18:53 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Naast schaken heeft Jaap ook patience
Ja vast, het zijn meesters in het voorbereiden en organiseren. Die snol is nog te beroerd om een pak melk in de koelkast te zetten......ach, laat ook maar.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:51 schreef Hannibella het volgende:
Wel vreemd dat Brian en amanda nog in het huis mogen zijn..maar misschien is het omdat zij het feestje hebben aangevraagd en voorbereidingen treffen?
Precies!quote:Op maandag 5 mei 2008 18:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub is nog nooit beschermd, alleen maar aangevallen. Die jongen is al zolang hij daar binnen is in de verdediging geweest. En heeft ondanks al die aanvallen nog heel leuke tv gemaakt ook! Ik denk dat daar ook de voorkeur van vele mensen voor Huub vandaan komt. Iedereen kan zien hoe scheef de verhoudingen in DGK liggen en dat Brian ten allen tijde bevoordeelt wordt. Die oneerlijkheid, dat is waar velen over vallen denk ik.
Qua organisatie van de avond misschien?quote:Op maandag 5 mei 2008 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja vast, het zijn meesters in het voorbereiden en organiseren. Die snol is nog te beroerd om een pak melk in de koelkast te zetten......ach, laat ook maar.
Bunkeren!quote:Op maandag 5 mei 2008 18:59 schreef Kaat38 het volgende:
prachtig: Ricardo loopt druk te doen in de keuken en één keer raden wat Amanda doet!
zelfs nog niet omgekleed maar verder doet ze: raad U maar
Echt mee gehad, mooiste zou zijn: tijdens het feest als niemand het in de gaten heeft even snel belangrijkste spulletjes pakken en sneaky de poort uit.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:01 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is toch gvd niet normaal! Doet de regie het er om en speelt Huub mee om sms-geld los te krijgen? Of heeft ie het echt gehad met DGK?
Dat zou ik ook een stunt vinden. Maar dat durft Huub niet ivm contract. En ik heb de indruk dat ze hem achter ook een worst voor houden voor ná de Kooi. Niet dat ik denk dat ze hun woord houden hoor, zeker niet. Maar Huub heeft Hoop. HoopHuub.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:05 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Echt mee gehad, mooiste zou zijn: tijdens het feest als niemand het in de gaten heeft even snel belangrijkste spulletjes pakken en sneaky de poort uit.
Heel sportief van je!quote:Op maandag 5 mei 2008 18:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
I'm sooo sorry dear![]()
Jij mag mij te allen tijde verbeteren hoor
Mooie term: HoopHuub maar eerlijk gezegd geloof ik eerder dat hij contractueel daar nog moet blijven, op zijn jaardag wou hij al niet terugkomen.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:07 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Dat zou ik ook een stunt vinden. Maar dat durft Huub niet ivm contract. En ik heb de indruk dat ze hem achter ook een worst voor houden voor ná de Kooi. Niet dat ik denk dat ze hun woord houden hoor, zeker niet. Maar Huub heeft Hoop. HoopHuub.
Reken maar dat ze meelezen, en de verhalen die er links en rechts zijn op die manier aanwakkeren..quote:Op maandag 5 mei 2008 19:03 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Er wordt zoveel op Huub ingezoomd, dat ik mij bijna niet voor kan stellen dat het geen afgesproken werk is.
Het is toch het feestje van B A en R? Dan werken ze er maar voor.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:10 schreef T-lex het volgende:
Mag er een nieuwe batterij in Huub.![]()
Brian en Ricardo helpen met alles klaar maken en hij zit op z'n luie ass op het bordes.
En toch zou ik daar poep aan hebben, dan maar een advocaat erop,maar ik zou me niet zo laten behandelen, onrechtvaardig ditte, bah smerige Flens en co.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:10 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mooie term: HoopHuub maar eerlijk gezegd geloof ik eerder dat hij contractueel daar nog moet blijven, op zijn jaardag wou hij al niet terugkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |