Zou super zijn, zeker als Huntelaar dan ook nog eens blijft. Wat een aanval hebben we dan:quote:
Ja jammer dat ik niets met voetbal hebquote:Op maandag 5 mei 2008 17:13 schreef HeatWave het volgende:
hoppa, 10 vrijkaarten. Zie jullie vanavond.
Het is je vergevenquote:Op maandag 5 mei 2008 17:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja jammer dat ik niets met voetbal heb![]()
Succes met de kaartjes en de wedstrijd
Voor de wedstrijd van vanavond? Nee hoor.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heb je toch scc voor nodig?
quote:Op maandag 5 mei 2008 19:21 schreef McFearless het volgende:
43.000 kaarten verkocht voor vanavond lees ik net. Zit dus aardig vol.
quote:Jeffrey Sarpong is afkomstig uit het Afrikaanse land Ghana, dat hij in de jaren negentig voor Nederland verliet. In Amsterdam bloeide zijn hoop op om ooit in het Ajax-shirt te spelen. Het jeugd programma Willem Wever bleek de gouden ticket te zijn, want na een trainingsstage werd hij goed genoeg bevonden. Jaren later draagt hij het oranje shirt en vertegenwoordigt hij Nederland op het wereld kampioenschap voor spelers onder de 17 jaar. Sarpong excelleert en dat leidt tot interesse van Chelsea FC. Sarpong gaat echter niet in op het aanbod en bevestigt in diezelfde periode dat hij in zijn toekomst bij Ajax gelooft door een meerderjarig contract te ondertekenen.
Geen Rommedahlquote:Op maandag 5 mei 2008 19:51 schreef Black-Death het volgende:
Stekelenburg, Silva, Heitinga, Vertonghen, Emanuelson, Gabri, Perez, Lindgren, Suarez, Huntelaar, Sarpong
Het is toch gewoon de vierde verdieping van de ArenA waar je de vakken binnenkomt? Je moet vier verdiepingen omhoog in de trappenhuizen op Noord/Zuid toch? Volgens mij komt het daardoor...quote:Op maandag 5 mei 2008 16:13 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
'EL TANQUE BEDANKT'
Hij hangt op de lange zijde bij 022.
Trouwens dit vraag ik me al jaren af: Waarom heten de vakken in de 2e ring 401-430? En niet 201 etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |