quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:52 schreef versteegrob het volgende:
Wel leuk gisteren toch, en 410 begon steeds met tellen
Wel vet als er een corner / vrijetrap is, gaat iedereen steeds harder klappen, en die rode kaart, allemaalzwaaien
Ik ben verkocht!
Nog 1 vraagje, als ik een seizoens kaart wil kopen, kan ik dan ook aangeven in welk vak ik wil zitten of alleen de prijs klasse van 414 euro? Dus 422/421/420 enz en 405/406/407
Zeg, we zijn hier geen helpdesk hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:44 schreef versteegrob het volgende:
Wat een reacties maar iemand antwoord op me vraag over de seizoenskaarten? Lekker positief publiek hier
Net zoveel als tegen heerenveen, gewoon winst dusquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:32 schreef SCH het volgende:
Denken jullie dat je veel kans maakt tegen Twente?
quote:Van Basten golft met Sibon
Marco van Basten is vandaag gesignaleerd op de golfbaan in leeuwarden. Hij was daar samen met Gerald Sibon. De spits van Heerenveen draait een bovenmodaal seizoen en staat in de belangstelling van de amsterdamse club. Ajax zou zo'n slordige 2 miljoen willen neertellen voor de boomlange spits van de friezen. Het kan een opmerkelijke transfer worden voor de spits die van 1997 tot 1999 ook al onder contract stond bij de amsterdammers. In deze eerste periode scoorde Sibon 4 goals in 24 wedstrijden.
Zou het bijna gelovenquote:
Zei ik ook al, Twente thuis (Emmen) speelde tegen 9 man nac wat voor 3-0 zorgde, gevolg was dat Nac in de return moest aanvallen waar het compleet in faalt en het hele seizoen nog niet heeft gedaan simpel uitgecounterd van twente.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:04 schreef _Mike_ het volgende:
Twente wordt momenteel nogal overschat vind ik, het is zeker een sterke tegenstander maar er zijn al zat mensen die suggereren dat Ajax geen kans tegen Twente maakt
quote:
Volgens mij heeft MaxPower het bericht zelf geschrevenquote:
Niet serieus nee maar Sibon is een betere pinchhitter dan Urzaiz vind ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft MaxPower het bericht zelf geschreven
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zal trouwens wel lachen zijn als Ajax nu weer in de VCL op z´n bek gaat waardoor nederland nog maar 1 cl ticket overhoudt, volgend jaar kampioen wordt en PSV met de 2e plek zonder playoffs uefa mag spelen
Klopt, het is een geweldig aanspeelpunt en kopper maar je hebt er niets aan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Niet serieus nee maar Sibon is een betere pinchhitter dan Urzaiz vind ik.
Voetbalzonequote:De 3-1 van Daniel Pranjic, na een lachwekkende fout van John Heitinga, bracht de spanning niet terug.
Ik vind het geen overschatting maar gepast respect voor de verandering. We roepen al het hele jaar dat "dit zeker moet lukken" en tot nog toe is er maar weinig gelukt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:04 schreef _Mike_ het volgende:
Twente wordt momenteel nogal overschat vind ik, het is zeker een sterke tegenstander maar er zijn al zat mensen die suggereren dat Ajax geen kans tegen Twente maakt
quote:Edgar Davids trainde nog apart van de groep. De middenvelder herstelt van een liesblessure. Davids maakte een redelijk fitte indruk en trok alweer felle sprintjes.
Met Gregory van der Wiel gaat het steeds beter. De verdediger, die nog kampt met de naweeën van een knieblessure, werkte stevig af op een leeg doel en deed ook veel loopoefeningen.
En onder leiding van Alfons Groenendijk werd de oefensessie afgesloten met een vrolijk potje voetvolley. Luis Suarez verscheen niet op het trainingsveld. Hij heeft een gekneusde voet en werkte binnen aan zijn conditie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |