is gelukkig niet voor mij...quote:Op maandag 5 mei 2008 14:57 schreef doeka het volgende:
Ja, door de marechaussee.
Als het paspoort wordt gecontroleerd zien ze gelijk op het scherm of iemand nog een straf uit heeft staan.
Zie je het niet meer zitten convinced?
Werkt dat ook zo als je via Zaventem of Düsseldorf vertrekt?quote:Op maandag 5 mei 2008 14:56 schreef Iced_Lips het volgende:
Hoe denk je op Schiphol door de Marechaussee te komen? Zij controleren in hun systeem of er nog boetes of vrijheidstraffen openstaan.
Als bij controle blijkt dat dit het geval is, moet je of ter plekke de openstaande boete voldoen of je wordt aangehouden om jouw straf uit te zitten.
Alleen bij de Nederlandse luchthavens. Of de persoon in kwestie moet internationaal gemeld staan, via bijvoorbeeld Interpol.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:16 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Werkt dat ook zo als je via Zaventem of Düsseldorf vertrekt?
Anders lijkt het mij die controle nogal lek/nutteloos.
Tenzij je aangehouden wordt op schiphol voor bijvoorbeeld een paspoort controle. Ja echt! Dat doen ze daar! Openstaande boete's mogen per direct betaald worden.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:36 schreef convinced het volgende:
degene voor wie ik dit vraag heeft maar weinig openstaan met justitie, een paar werkstraffen en een paar kleine boetes. denk niet dat hij daarvoor snel wordt uitgeleverd joh, denk niet dat dat voor zoiets kleins zal worden verzocht.
Dan reis je toch via brusselquote:Op maandag 5 mei 2008 14:56 schreef Iced_Lips het volgende:
Hoe denk je op Schiphol door de Marechaussee te komen? Zij controleren in hun systeem of er nog boetes of vrijheidstraffen openstaan.
Als bij controle blijkt dat dit het geval is, moet je of ter plekke de openstaande boete voldoen of je wordt aangehouden om jouw straf uit te zitten.
Waarom zou je voor een paar kleine boetes met een enkeltje het land uit willen?quote:Op maandag 5 mei 2008 15:36 schreef convinced het volgende:
degene voor wie ik dit vraag heeft maar weinig openstaan met justitie, een paar werkstraffen en een paar kleine boetes. denk niet dat hij daarvoor snel wordt uitgeleverd joh, denk niet dat dat voor zoiets kleins zal worden verzocht.
Ook op de internationale treinen kan er controle door de Marechaussee plaatsvinden. Maar de pakkans is wel aanzienlijk kleiner.quote:
o dat is wel heel simpel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:33 schreef enno het volgende:
Gewoon zijn boetes betalen en zijn werkstraffen vervullen is waarschijnlijk een te voor hand liggende oplossing?
Is al eens gedaan, lekker origineel hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 14:57 schreef Copycat het volgende:
Graaf een tunnel naar GB!
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:44 schreef Damzkieee het volgende:
Worden de paspoorten nog wel zo streng gecontroleerd op Schiphol?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |