Vertel, Amanda net terug van de tandarts en heeft nu suikerspinnen mee?quote:Op maandag 5 mei 2008 15:17 schreef T-lex het volgende:
Over opeten gesproken...Amanda heeft wat lekkers meegenomen.
Dus we kunnen haar snel in een nieuwe outfit zien? Vanavond misschien? Of bindt ze er geen doekjes om en is ze nu al anders 'leuker' gekleed dan toen ze vertrok?quote:Op maandag 5 mei 2008 15:18 schreef beequeen het volgende:
De tandarts heeft gezegd dat ze een prachtig gebit heeft zonder gaatjes......Nou vraag ik je.
Het alternatief was dus shoppen. Ze zegt tegen de streamers dat ze echt wat had, pijn enzo.
Dag Amanda.![]()
Zo is het. Halve finale Claire of Amanda foetsie. Ik denk Claire. Huub en Brian, de twee grote tegenpolen blijven en Jaap ook om er tussenin te gaan staan en om ze rustig en uit elkaar te houden. Dat is wat ik denk.....quote:Op maandag 5 mei 2008 15:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kunnen het zo vlak voor het einde toch niet dood laten bloeden, geen grote finaleshow, niks. Er kijkt ook geen hond meer als Brian en Huub weg zijn.
pleaseeee amanda graag............quote:Op maandag 5 mei 2008 14:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, Amanda of Claire gaat dan denk ik weg.
en wat heeft ze dan de dag na de bruiloft bij de tandarts gedaan???quote:Op maandag 5 mei 2008 15:18 schreef ruby het volgende:
De tandarts heeft gezegd dat Amanda een prachtig gebit heeft en dat ze niets mankeert.
Ze snapt er niets van.
Ik weet niet of ze ook kleding heeft gescoord, wel paté met rode cranberries.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:23 schreef Copycat het volgende:
Amanda is serieus wezen shoppen en dat wordt zonder haperen op de streams gezegd?
Heeft Claire inmiddels ook al nieuwe kleren?
Hij gaat sowieso wel winnenquote:
Sangriaquote:Op maandag 5 mei 2008 15:34 schreef T-lex het volgende:
Brian staat fruit te snijden...heb ff gemist waar voor, maar lijkt er op dat hij een cocktail gaat maken.
Ondertussen zijn er ook boodschappen neergezet dus de dames (A,C en R) hebben ook wat te doen.
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:38 schreef beequeen het volgende:
Amanda loopt rondjes om het keukenblok en zet af en toe iets in de koelkast, een pak melk......echt waar.
Claire loopt met een krat bier te sjouwen, verschil moet er zijn.![]()
ja die doet dus niksquote:Op maandag 5 mei 2008 15:38 schreef beequeen het volgende:
Amanda loopt rondjes om het keukenblok en zet af en toe iets in de koelkast, een pak melk......echt waar.
Claire loopt met een krat bier te sjouwen, verschil moet er zijn.![]()
Ze zei net tegen Brian: Ik heb straks dansles maar ik ga lekker met die meiden in de tuin zitten.quote:
Ofwel: degene die les komt/komen geven komen voor niets? Niet te filmen die arrogantie en het wordt steeds erger.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zei net tegen Brian: Ik heb straks dansles maar ik ga lekker met die meiden in de tuin zitten.
Ik heb zo'n hekel aan dat gemaakte diva gedrag van die snol, bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |