Hij kent alleen maar alleenstaande moeders natuurlijk.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:45 schreef Disana het volgende:
Brian, terwijl Claire iets te drinken aan het halen is: Een getrouwde vrouw, naast je, hehehehehe.
Dat zal het zijn. En niet dat hij zich van de camera's bewust isquote:Op maandag 5 mei 2008 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij kent alleen maar alleenstaande moeders natuurlijk.
Nee, Amanda of Claire gaat dan denk ik weg.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je denkt dat hij de vijftiende exit is?
Toch wel fijn dat hij aan de streamers denkt, de schat.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:47 schreef Disana het volgende:
Dat zal het zijn. En niet dat hij zich van de camera's bewust is
No way....niemand gaat er uit, al slaan ze elkaar tot bloedens toe. Er moet TV gemaakt wordenquote:Op maandag 5 mei 2008 14:57 schreef grazygirl het volgende:
feestje, vechtpartij, beveiliging zei jaap net als ik het goed gelezen heb? dus dat wil zeggen huub aan de drank vanavond, knokpartij huub en rat, huub exit en dan claire 15e exit, finale rat, del en vreetmonster, ach ja het zou zo maar kunnen
mooi, iig knallende streamsquote:Op maandag 5 mei 2008 15:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
No way....niemand gaat er uit, al slaan ze elkaar tot bloedens toe. Er moet TV gemaakt worden
Brian heeft zich gedoucht (buiten) en aangekleed, dus ze zal zo wel komen verwacht ik.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:10 schreef blomst het volgende:
Amanda nog niet terug?
Of krijgt ze een heel nieuw gebit?
das waar, jeetje zeg nu maar hopen dat het mooi weer blijft, zou niet weten naar welk toneel stuk ik moet gaan kijken als dgk is afgelopen dat is dan wel weer balenquote:Op maandag 5 mei 2008 15:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
No way....niemand gaat er uit, al slaan ze elkaar tot bloedens toe. Er moet TV gemaakt worden
Ze kunnen het zo vlak voor het einde toch niet dood laten bloeden, geen grote finaleshow, niks. Er kijkt ook geen hond meer als Brian en Huub weg zijn.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |