Het zou me eerlijkgezegd nog niets verbazen ookquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:43 schreef Chrrris het volgende:
[..]
We brengen het namelijk ook allemaal in praktijk
quote:Op zondag 29 juni 2008 20:09 schreef alledagenheeldruk het volgende:
Bierviltje pakken, gat in maken, aan je neus hangen, meisje aanstoten: "Hee, gooide jij die?"
Wat kom jij doen uit 1960 dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:11 schreef DurQ het volgende:
jongen tegen meisje: "hej, hier heb je een kwartje, kun je je ouders opbellen dat je vanavond niet thuis komt slapen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op maandag 5 mei 2008 12:53 schreef dakpan90 het volgende:
ik gebruik eigenlijk ook niet echt openingszinnen, ga er gewoon beetje mee dansen of raak 'toevallig' met haar in gesprek, werkt uitstekend!
quote:Op zondag 6 juli 2008 00:11 schreef Andyy het volgende:
[..]
+1
en dan weet je zeker dat ze niet compleet ongeinteresseerd zijn meestal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juli 2008 01:26 schreef Andyy het volgende:
is het niet trouwens dubbele ontkenning ?
ze wel enigzins geinteresseerd is
Maar ik had ook niet de indruk dat de andere reacties lekker serieus zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:55 schreef GoodGawd het volgende:
idd telefooncellen verdwijnen nu allemaal, komt hij aan met zijn kwartje
Je hebt een oriėntatie fase en een uitvoerings fase, jij begint al meteen bij de uitvoeringsfasequote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:40 schreef -SG- het volgende:
Wat heb je een mooie leren broek. Heb je ook leren pijpen?
Deze vind ik wel super eigenlijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:34 schreef daftme het volgende:
Is het nu zo'n lekker weer of ben jij het die straalt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |