Klikquote:Op maandag 5 mei 2008 17:53 schreef Rejected het volgende:
Weet iemand alvast een fijne stream?
2-1 wederom.
Dat dusquote:Op maandag 5 mei 2008 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
overbodig deze return
Als je die wedstrijd gezien hebt moet je er juist vertrouwen in hebben. Heerenveen was machteloos.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:35 schreef M0NTANA het volgende:
Heb er niet zoveel vertrouwen in, eigenlijk hadden we het in Heerenveen al af moeten maken.
heerenveen die 2x scoort in amsterdamquote:Op maandag 5 mei 2008 18:35 schreef M0NTANA het volgende:
Heb er niet zoveel vertrouwen in, eigenlijk hadden we het in Heerenveen al af moeten maken.
Dat zal niet de eerste keer zijn hoor.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heerenveen die 2x scoort in amsterdam
En wie moet daar voor zorgen danquote:Op maandag 5 mei 2008 18:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal niet de eerste keer zijn hoor.
quote:Op maandag 5 mei 2008 18:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En wie moet daar voor zorgen dan![]()
Nee ik ga wel horror avondje doen met de Feyenoord seizoens-DVD
Klopt maar zie het niet gebeuren dat wij helemaal niet scoren.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal niet de eerste keer zijn hoor.
Lachen joh, ik hou het op de regulier competitie.quote:
Zo is dat!quote:Op maandag 5 mei 2008 19:12 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Lachen joh, ik hou het op de regulier competitie.
quote:Op maandag 5 mei 2008 19:39 schreef RayMania het volgende:
Is Vermaelen geschorst of zo? Heb liever Vertonghen voor Emanuelson en Vermaelen op de plek van Vertonghen. Jammer van Sarpong, zie liever 4-4-2 tegen Heerenveen.
Liever 4-4-2 dan 4-3-3. Sarpong vervangt Davids in vergelijking met vorige week, omdat Davids geblesseerd is. Had liever een andere middenvelder daar neergezet, De Jong of zo.quote:
Vermaelen is al enige tijd geblesseerdquote:Op maandag 5 mei 2008 19:39 schreef RayMania het volgende:
Is Vermaelen geschorst of zo? Heb liever Vertonghen voor Emanuelson en Vermaelen op de plek van Vertonghen. Jammer van Sarpong, zie liever 4-4-2 tegen Heerenveen.
Hoe dat?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:35 schreef Mindstate het volgende:
Misschien kun je in de OP ff zetten dat deze wedstrijd GRATIS is te bekijken op planetvoetbal
de man die er persoonlijk voor zorgde dat ajax won afgelopen weekquote:Op maandag 5 mei 2008 19:37 schreef Remote het volgende:
Ajax: Stekelenburg; Silva, Heitinga, Vertonghen, Emanuelson; Gabri, Perez, Lindgren; Suarez, Huntelaar, Sarpong.
Wissels: Gentenaar, Kuffour, Kennedy, Urzaiz, Rommedahl, Ogararu, De Jong.
sc Heerenveen: Van Dijk; Zuiverloon, Breuer, Dingsdag, Jong-A-Pin; Grindheim, Bradley, Pranjic; Beerens, Sibon, Roorda.
Wissels: Vandenbussche, Poulsen, Henrique, Svec, Lopes, Smárason, Johansen.
Heb je van het weekend ook al via planetvoetbal gekeken ? want hier moet ik gewoon een kijkcode aanvragen.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:35 schreef Mindstate het volgende:
Misschien kun je in de OP ff zetten dat deze wedstrijd GRATIS is te bekijken op planetvoetbal
Gelukkig zonder winst oogmerkquote:Op maandag 5 mei 2008 19:59 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Univé, sponsor van Heerenveen, betaalt het
Ik ook.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Heb je van het weekend ook al via planetvoetbal gekeken ? want hier moet ik gewoon een kijkcode aanvragen.
Jij weet niet wat winst oogmerk betekent?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gelukkig zonder winst oogmerk![]()
Barbara is weer bij der clubje, nu nog leo als co, en we zijn compleet met studio ajax
Ja aparte vent die A3quote:Op maandag 5 mei 2008 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind een opmerking van koster mooi![]()
ja, de overige spelers weten niet dat sarpong speelt.
niet ?
luque is er toch niet bij
In dit topic :Live wedstrijden via Internet Streams #22quote:
Schijterd.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:41 schreef Suijk het volgende:
Zul je net zien dat Heerenveen in de belangrijkste ontmoeting die we met ze hebben dit seizoen opeens wel de geest heeft.
hij maakte bij elke goal van ajax een blunder, en nog geluk dat suarez na een fout van hem mistquote:Op maandag 5 mei 2008 20:03 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Jij weet niet wat winst oogmerk betekent?
Maargoed, dat van Jong-A-Pin in de basis, is volstrekt logisch. Is een hele aardige verdediger, die vorige wedstrijd gewoon wat minder speelde, maar vind hem nog steeds één van de betere verdedigers die Heerenveen heeft, in ieder geval stukken beter dan Gianni Zuiverloon.
Je moest eens weten, na dit seizoen zie ik weer zo'n doemscenario voor me. Heerenveen die opeens wel scoort, Ajax dat er weer veel te makkelijk over denkt, onderschatting, nonchalante kutpasses naar niemand, etc.quote:
Als ze Heerenveen gaan onderschatten dat ga je de boot in inderdaad.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je moest eens weten, na dit seizoen zie ik weer zo'n doemscenario voor me. Heerenveen die opeens wel scoort, Ajax dat er weer veel te makkelijk over denkt, onderschatting, nonchalante kutpasses naar niemand, etc.
Ik dek me niet in hoor, maar het zou passen in dit seizoen.
Een Feyenoorder die zich druk maaktquote:
helemaal niets in amsterdam jwtquote:Op maandag 5 mei 2008 20:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die zich druk maakt
Aldus iemand een qoute over Buijs onder z'n gebruikersnaamquote:Op maandag 5 mei 2008 20:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die zich druk maakt
Seizoen duurt voor ajax en herenveen nog minimaal 2 wedstrijdenquote:Op maandag 5 mei 2008 20:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Laat dit seizoen nou eens aflopen, die arbitrage.
Nee ik kijk Tele2quote:Op maandag 5 mei 2008 20:30 schreef Buma het volgende:
[..]
Aldus iemand een qoute over Buijs onder z'n gebruikersnaam. Heb jij ook al draadloos internet in de arena?
.
Het lijken wel CL wedstrijden.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
Meeste play off wedstrijden zijn tot nu toe idd niet echt leuk om naar te kijken helaas
Boehoequote:Op maandag 5 mei 2008 20:39 schreef jorienvdherik het volgende:
slaande beweging sarpong,
kaart , nee joh
Tja, wat zou Ajax toch zijn zonder al die ex Grunnigers he?quote:
http://www.garnierstreami(...)witch.asp?stream=189quote:Op maandag 5 mei 2008 20:42 schreef Charizma het volgende:
Is er een sopcast stream waar dit word uitgezonden ?
Het zijn echt toppers idd.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, wat zou Ajax toch zijn zonder al die ex Grunnigers he?
Nogmaals: boehoequote:Op maandag 5 mei 2008 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
huntelaar weer een vieze elleboog, wat een grafspeler
Dit vond ik nou echt geen elleboog.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2008 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
is het niks voor feyenoord, die hebben alleen maar grafspelers.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2008 20:46 schreef navigator het volgende:
[..]
is het niks voor feyenoord, die hebben alleen maar grafspelers.
Wat loop je nou te huilen man?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
geel voor bal weg trappen ?
Hij raakte de bal niet. Je bent nu wel echt aan het zoeken hequote:Op maandag 5 mei 2008 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
geel voor bal weg trappen ?
quote:
Was het sowieso alquote:Op maandag 5 mei 2008 20:55 schreef Jasza het volgende:
Suarez einde seizoen denk ik.
Naja de 2e geel was niet dubieus, maar in totaal de rode welquote:Op maandag 5 mei 2008 20:35 schreef Ritchie het volgende:
zal bij deze wedstrijd vast ook wel een dubieuze rode kaart vallen..
Wat had de scheids hier dan moeten doen?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
goed gedaan ajax arbitrage
gelukkig is dat niet zo lang meerquote:Op maandag 5 mei 2008 20:55 schreef Jasza het volgende:
Suarez einde seizoen denk ik.
Jorien doe jij anders ook even normaal.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
doe dat eens
[CL Playoffs] [05-05 @ 20:15] Ajax - sc Heerenveen
mooi aandeel abn amro gekregen zekerquote:Op maandag 5 mei 2008 20:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Van Egmond, bedankt voor het verneuken van de wedstrijd.
Nee maag Ursaiz wel!!quote:Op maandag 5 mei 2008 20:55 schreef Cheiron het volgende:
Teringzooi. Die zien we ook niet meer terug met onze medische staf..
Zit Luque bij de selectie eigenlijk? Had ik liever gezien.
Wat lul jij, dik verdiend 2e geel hoor.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:56 schreef BOYS1985 het volgende:
TIEFUS KNJB... Tis altijd hetzelfde.
ik zei alleen dingen die ook zo warenquote:
Is Luque dood ofzo? Hoop dat van Basten hem wel speeltijd geeftquote:
Matsen en geen kaart geven, zoals ie dat al de hele wedstrijd doet. Suarez, Huntelaar, Lindgren, Zuiverloon..quote:Op maandag 5 mei 2008 20:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat had de scheids hier dan moeten doen?
Kan jij ook even normaal doen?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
doe dat eens
[CL Playoffs] [05-05 @ 20:15] Ajax - sc Heerenveen
Debieltjequote:Op maandag 5 mei 2008 20:57 schreef BOYS1985 het volgende:
SUAREZ ZWAAI DAAG AJAX... HEEEEEEEEE TWENTE ENSCHEDEEEEEEEEE
Jij zit altijd te trollen en te zuigen.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik zei alleen dingen die ook zo waren
nee zo post, alleen verwijderen, verder niks mee doen hoor
Kezman is dan ook een arrogante klootzak.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:57 schreef BOYS1985 het volgende:
En huntelaar zn rood dan? Elke wedstrijd hetzelfde gezeik.. Kezman was er al lang 3 keer afgestuurd.
Boe hoequote:Op maandag 5 mei 2008 20:57 schreef BOYS1985 het volgende:
En huntelaar zn rood dan? Elke wedstrijd hetzelfde gezeik.. Kezman was er al lang 3 keer afgestuurd.
*insert Calimero plaatje*quote:Op maandag 5 mei 2008 20:57 schreef BOYS1985 het volgende:
tja, 2x in 4 dagen ofzo kan hij wel doen hequote:Op maandag 5 mei 2008 20:57 schreef BOYS1985 het volgende:
Buma, wil je alsjeblieft kappen met dit kinderachtige trollgedrag? Dit is erg irritant op deze zonnige dag!quote:Op maandag 5 mei 2008 20:59 schreef Buma het volgende:
Mooie trap tegen het hoofd van die Lindgren.
Volgens mij is PSG volgend jaar niet meer in de Ligue 1 te volgenquote:Op maandag 5 mei 2008 21:01 schreef BOYS1985 het volgende:
Wel een calimero met een schaal...
Nu jij weer...
Je vraagt het wel heel liefquote:Op maandag 5 mei 2008 21:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Buma, wil je alsjeblieft kappen met dit kinderachtige trollgedrag? Dit is erg irritant op deze zonnige dag!
jij bent liefquote:Op maandag 5 mei 2008 21:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Buma, wil je alsjeblieft kappen met dit kinderachtige trollgedrag? Dit is erg irritant op deze zonnige dag!
Wel een Ajacied met 29 schalen.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:01 schreef BOYS1985 het volgende:
Nu jij weer...
'T is inderdaad schitterend weerquote:Op maandag 5 mei 2008 21:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jemig man klein kind, ga buiten spelen.. Nog steeds unhappy over die rode kaart? Get a life..quote:Op maandag 5 mei 2008 21:02 schreef jorienvdherik het volgende:
zozo kaart voor een ajax speler
scheids durft
Fijn dat je het zelf ook weetquote:Op maandag 5 mei 2008 21:01 schreef BOYS1985 het volgende:
Nu jij weer...
Het is echt ongelooflijk, Koster stelt niet het sterkste elftal op maar laat persoonlijke belangen/gevoelens meespelen.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:57 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Is Luque dood ofzo? Hoop dat van Basten hem wel speeltijd geeft
lachwekkend die arbitragequote:Op maandag 5 mei 2008 21:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Geen geel voor Perez??
en hij gaat onze jeugd coachenquote:Op maandag 5 mei 2008 21:04 schreef navigator het volgende:
[..]
Het is echt ongelooflijk, Koster stelt niet het sterkste elftal op maar laat persoonlijke belangen/gevoelens meespelen.
Een slechte trainer/coach is het dus. Maar dat was al langer duidelijk met zn opstellingen en rare wissels.
Gewoon een 100% penalty hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lachwekkend die arbitrage
en een penal
die scheids![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |