Klikquote:Op maandag 5 mei 2008 17:53 schreef Rejected het volgende:
Weet iemand alvast een fijne stream?
2-1 wederom.
Dat dusquote:Op maandag 5 mei 2008 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
overbodig deze return
Als je die wedstrijd gezien hebt moet je er juist vertrouwen in hebben. Heerenveen was machteloos.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:35 schreef M0NTANA het volgende:
Heb er niet zoveel vertrouwen in, eigenlijk hadden we het in Heerenveen al af moeten maken.
heerenveen die 2x scoort in amsterdamquote:Op maandag 5 mei 2008 18:35 schreef M0NTANA het volgende:
Heb er niet zoveel vertrouwen in, eigenlijk hadden we het in Heerenveen al af moeten maken.
Dat zal niet de eerste keer zijn hoor.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heerenveen die 2x scoort in amsterdam
En wie moet daar voor zorgen danquote:Op maandag 5 mei 2008 18:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal niet de eerste keer zijn hoor.
quote:Op maandag 5 mei 2008 18:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En wie moet daar voor zorgen dan![]()
Nee ik ga wel horror avondje doen met de Feyenoord seizoens-DVD
Klopt maar zie het niet gebeuren dat wij helemaal niet scoren.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal niet de eerste keer zijn hoor.
Lachen joh, ik hou het op de regulier competitie.quote:
Zo is dat!quote:Op maandag 5 mei 2008 19:12 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Lachen joh, ik hou het op de regulier competitie.
quote:Op maandag 5 mei 2008 19:39 schreef RayMania het volgende:
Is Vermaelen geschorst of zo? Heb liever Vertonghen voor Emanuelson en Vermaelen op de plek van Vertonghen. Jammer van Sarpong, zie liever 4-4-2 tegen Heerenveen.
Liever 4-4-2 dan 4-3-3. Sarpong vervangt Davids in vergelijking met vorige week, omdat Davids geblesseerd is. Had liever een andere middenvelder daar neergezet, De Jong of zo.quote:
Vermaelen is al enige tijd geblesseerdquote:Op maandag 5 mei 2008 19:39 schreef RayMania het volgende:
Is Vermaelen geschorst of zo? Heb liever Vertonghen voor Emanuelson en Vermaelen op de plek van Vertonghen. Jammer van Sarpong, zie liever 4-4-2 tegen Heerenveen.
Hoe dat?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:35 schreef Mindstate het volgende:
Misschien kun je in de OP ff zetten dat deze wedstrijd GRATIS is te bekijken op planetvoetbal
de man die er persoonlijk voor zorgde dat ajax won afgelopen weekquote:Op maandag 5 mei 2008 19:37 schreef Remote het volgende:
Ajax: Stekelenburg; Silva, Heitinga, Vertonghen, Emanuelson; Gabri, Perez, Lindgren; Suarez, Huntelaar, Sarpong.
Wissels: Gentenaar, Kuffour, Kennedy, Urzaiz, Rommedahl, Ogararu, De Jong.
sc Heerenveen: Van Dijk; Zuiverloon, Breuer, Dingsdag, Jong-A-Pin; Grindheim, Bradley, Pranjic; Beerens, Sibon, Roorda.
Wissels: Vandenbussche, Poulsen, Henrique, Svec, Lopes, Smárason, Johansen.
Heb je van het weekend ook al via planetvoetbal gekeken ? want hier moet ik gewoon een kijkcode aanvragen.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:35 schreef Mindstate het volgende:
Misschien kun je in de OP ff zetten dat deze wedstrijd GRATIS is te bekijken op planetvoetbal
Gelukkig zonder winst oogmerkquote:Op maandag 5 mei 2008 19:59 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Univé, sponsor van Heerenveen, betaalt het
Ik ook.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Heb je van het weekend ook al via planetvoetbal gekeken ? want hier moet ik gewoon een kijkcode aanvragen.
Jij weet niet wat winst oogmerk betekent?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gelukkig zonder winst oogmerk![]()
Barbara is weer bij der clubje, nu nog leo als co, en we zijn compleet met studio ajax
Ja aparte vent die A3quote:Op maandag 5 mei 2008 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind een opmerking van koster mooi![]()
ja, de overige spelers weten niet dat sarpong speelt.
niet ?
luque is er toch niet bij
In dit topic :Live wedstrijden via Internet Streams #22quote:
Schijterd.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:41 schreef Suijk het volgende:
Zul je net zien dat Heerenveen in de belangrijkste ontmoeting die we met ze hebben dit seizoen opeens wel de geest heeft.
hij maakte bij elke goal van ajax een blunder, en nog geluk dat suarez na een fout van hem mistquote:Op maandag 5 mei 2008 20:03 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Jij weet niet wat winst oogmerk betekent?
Maargoed, dat van Jong-A-Pin in de basis, is volstrekt logisch. Is een hele aardige verdediger, die vorige wedstrijd gewoon wat minder speelde, maar vind hem nog steeds één van de betere verdedigers die Heerenveen heeft, in ieder geval stukken beter dan Gianni Zuiverloon.
Je moest eens weten, na dit seizoen zie ik weer zo'n doemscenario voor me. Heerenveen die opeens wel scoort, Ajax dat er weer veel te makkelijk over denkt, onderschatting, nonchalante kutpasses naar niemand, etc.quote:
Als ze Heerenveen gaan onderschatten dat ga je de boot in inderdaad.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je moest eens weten, na dit seizoen zie ik weer zo'n doemscenario voor me. Heerenveen die opeens wel scoort, Ajax dat er weer veel te makkelijk over denkt, onderschatting, nonchalante kutpasses naar niemand, etc.
Ik dek me niet in hoor, maar het zou passen in dit seizoen.
Een Feyenoorder die zich druk maaktquote:
helemaal niets in amsterdam jwtquote:Op maandag 5 mei 2008 20:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die zich druk maakt
Aldus iemand een qoute over Buijs onder z'n gebruikersnaamquote:Op maandag 5 mei 2008 20:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die zich druk maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |