Dit soort dingen (en ik verwijs nu naar het interview in de OP) kunnen gewoon niet duidelijker laten zien dat die personen waar de journalist mee gepraat heeft, oplichters zijn

Als er nu nog steeds mensen zijn die er in geloven, heeft dat niets meer te maken met
geloven (in paranormale zaken), maar met het ontbreken van intelligentie.
Nogmaals wijs ik op
Robbert van den Broeke die
finaal onderuit ging met zijn uitspraken over de "
genverbrander" en de "
paranormale foto's".
Als je daar nog enige waarde aan hecht, dan ben je waarschijnlijk zo'n type die nog geen leugen/oplichter herkent al zou die naakt voor je dansen met een theemuts op
Daar is gewoon echt
geen excuus voor.
Is hier nu iemand die
echt nog in Robbert van den Broeke gelooft?
Disclaimer (want hier komt vast wel weer het e.e.a. aan commentaar op):
Ja, ik oordeel puur en alleen op dit artikel. En ja, ik ben erg benieuwd naar het "hele verhaal" en zou best eens willen zien dat deze
charlatans paragnosten getest worden a la Randi. En mocht alsnog bewezen worden dat ze paranormale gaven hebben, bied ik, uiteraard, mijn nederige excuses aan voor bovenstaande opmerkingen (

).
Verder ben ik mij er van bewust dat er sprake zou kunnen zijn van eenzijdige berichtgeving en ik sta open voor tweezijdige (

) berichtgeving. Dus als iemand mij de kant van de paragnosten zou willen uitleggen/toelichten/verklaren, graag!
En ja, ik ben mij er tevens bewust van dat ik mij hier-en-daar sterk uitgedrukt heb, maar soms is het moeilijk om ridiculiteit op een andere manier duidelijk te maken.