quote:Nu weten we het echt zeker: paragnosten zijn charlatans. Vijf van die helderzienden werden getest en vielen door de mand.
Een verslaggever van Metro stapte met een foto van zijn 'overleden vader' naar vijf paragnosten af op de beurs Paraview in Den Haag. De afbeelding was van een nog levende man.
De reporter zei tegen de helderzienden dat de man op de foto Arie heette en in 2005 op 59-jarige leeftijd overleed. En dat hij het vreselijk vond dat hij niet op zijn begrafenis was. Nou, dat vond 'Arie' helemaal niet erg, zeiden de paragnosten in koor. Het was hem al lang vergeven.
Danielle van der Mars, een paragnoste die onlangs nog meededeed aan het RTL-programma Zesde Zintuig, vertelde verslaggever Kevin dat zijn vader onlangs met hem mee was gereisd naar het buitenland. Daarnaast weet Danielle precies waaraan Arie is overleden. 'Ik krijg heel erg mijn hart te voelen. Een benauwd en beklemmend gevoel'.
Paragnoste Carla Botbijl wist te melden dat Arie 'dol op toetjes was. Dat wilde hij even laten weten'. Mia Middelkoop heeft ook contact met Arie. 'Muziek was zijn lust en leven. Ik hoor hem zingen'. Mia weet dat Arie gek was op zijn vrouw. 'Hij vond het heel erg om haar achter te laten'. Paragnost Raymond noemt Arie 'een vakman die wist wat hij ded met zijn handen'. 'Je mag jezelf gelukkig prijzen dat je zo'n vader hebt gehad. Dat meen ik echt', zo is in de Metro te lezen
Doe ik wel voor je....quote:Op maandag 5 mei 2008 11:14 schreef yvonne het volgende:
Had ik een lul dan lachte ik hem uit mn broek.
Uhm, hoe zou het kunnen kloppen dan ?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:40 schreef erodome het volgende:
Nu is wel de grote vraag, wat doet die man nu in zijn leven, klopt daar wat van met de dingen die gezegd is?
Christ, nu lach ik nog harderquote:Op maandag 5 mei 2008 11:40 schreef erodome het volgende:
Nu is wel de grote vraag, wat doet die man nu in zijn leven, klopt daar wat van met de dingen die gezegd is?
Dat is interresant om te bekijken.
Maar om te zeggen dat alles nep is omdat je 5 mensen op een beurs die gericht is op poen verdienen(1 keer op zo'n ding geweest, veel triester kan je het niet krijgen, wel leuke stenen te koop daar) dan ook echt in de luren probeert te leggen gaat nogal ver.
De (voorspelbarequote:Op maandag 5 mei 2008 11:35 schreef L.Denninger het volgende:
Het originele artikel:
http://www.metronieuws.nl/index.php?actie=nieuws&c=19&id=121861
quote:Op maandag 5 mei 2008 11:40 schreef erodome het volgende:
Dat is interresant om te bekijken.
Het gaat nogal ver om je op te werpen als genezer, zweefteven die reiki doen, zweefmutsen die paranormaal zijn.quote:Maar om te zeggen dat alles nep is omdat je 5 mensen op een beurs die gericht is op poen verdienen dan ook echt in de luren probeert te leggen gaat nogal ver.
Voor je ze het voordeel van de twijfel geeft, lees je eerst eens in.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:02 schreef mirved het volgende:
toch zijn er af en toe van die dingen dat je denkt hoe kan die persoon dat nou weten? ik geloof er namelijk ook niet in maar soms vraag ik me toch af hoe ze zonder de persoon te kennen zo in detail kunnen gaan. En kom nu niet aan met het zijn allemaal acteurs. Want ik ken persoonlijk een echtpaar dat op Char is geweest dat hun zoon verloren heeft aan leukemie. En die mensen zouden nooit voor de show aan zoiets meedoen
LOLquote:Op maandag 5 mei 2008 11:50 schreef L.Denninger het volgende:
Je zou hoogstens kunnen stellen dat ze allemaal "verkeerd verbonden" waren lijkt me
Ja maar als de vader van de verslaggever écht van toetjes en muziek houdt en mee geweest is op vakantie en met zijn handen werkt dan hadden ze alleen dat kleine details van dood of levend maar fout.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:50 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Uhm, hoe zou het kunnen kloppen dan ?
Zij beweren contact te maken met overledenen, en hij leeft nog.
Dus hoe hadden ze contact met hem kunnen hebben ?
Je zou hoogstens kunnen stellen dat ze allemaal "verkeerd verbonden" waren lijkt me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |