Geen transfersom - dan is het een goede deal geweest hoor.quote:Ruud Vormer trainde gisteren voor het eerst met Roda JC mee. AZ betwistte onlangs dat Vormer naar Kerkrade kon verhuizen, omdat de Alkmaarders de optie in zijn aflopende contract gelicht zouden hebben en hij dus een doorlopende verbintenis had. Inmiddels laat technisch directeur Marcel Brands van AZ weten dat het geschil uit de wereld is. Roda betaalt in ieder geval geen transfersom.
Op de eerste zin uit het door Bliksemschigt geciteerde stukjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:20 schreef RD4 het volgende:
Waar baseer je dat op?
quote:Roda JC heeft verdediger Anderlecht op proef
23/06/2008 19:13
Roda JC heeft Cor Gillis op proef. De Belg is afkomstig van Anderlecht. Hij krijgt de kans een contract te verdienen bij de Limburgers.
Gillis is afkomstig van de jeugdopleiding van Anderlecht. De negentienjarige verdediger kwam tot precies één optreden voor de club uit Brussel. Op 12 maart debuteerde hij toen vlak voor tijd mocht invallen tijdens Anderlechts 2-1 zege bij Bayern München in het toernooi om de UEFA Cup.
Gillis was maandag van de partij tijdens de eerste training van Roda JC in het nieuwe seizoen. De 1,90 meter lange verdediger zal deze week enkele dagen in Kerkrade blijven.
quote:Senden geen teammanager van Roda
Door Jeroen de Laat
Woensdag, 25 juni 2008, 14:21
Ger Senden neemt afscheid van Roda JC. De oud-prof weigerde een aanbieding als teammanager bij de Kerkraders.
De voormalig verdediger nam aan het eind van het afgelopen seizoen na 19 jaar afscheid van het profvoetbal. Hij zou vanaf dit seizoen aan de slag gaan als teammanager, maar tegen L1 zei Senden dat die kans nihil is.
Hij gaat definitief weg, Roda bood hem een salaris waar ik nog niet eens voor zou opstaan...quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:53 schreef Professional het volgende:
Hopelijk gaat hij dan wel een andere functie vervullen, wellicht de opvolger van Van Der Luer.
Ik weet niet wat dat salaris was, maar ik betwijfel of Senden een hoog salaris waard is. Tuurlijk is het één van de Mister Roda's, maar buiten het veld heeft hij denk ik weinig toegevoegde waarde. Laten we eerlijk zijn: Senden is op z'n zachtst gezegd niet bijster intelligent en voor een soort van managementfunctie is dat wel nodig. Hij zou misschien een prima jeugdtrainer zijn, maar meer zit er niet in.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:08 schreef RD4 het volgende:
[..]
Hij gaat definitief weg, Roda bood hem een salaris waar ik nog niet eens voor zou opstaan...
Precies en dat moet Senden zich natuurlijk wel realiseren.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:54 schreef planethugo het volgende:
Een salaris voor een teammanager zal er ook wat anders uitzien dan dat van een profvoetballer
We weten natuurlijk niet wat het aanbod was, maar hoe dan ook vind ik dat Roda Senden niet veel meer dan gebruikelijk is voor een dergelijke functie hoeft te betalen omdat hij toevallig een clubicoon is.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:07 schreef planethugo het volgende:
maar van de andere kant, hij hoeft ook weer niet met een minimumsalaris afgescheept te worden, laat 'm dan ook een soort assistent erbij zijn
Geen idee, maar ik denk niet dat het veld een gevaar is voor de spelers.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:33 schreef Plato1980 het volgende:
Wat zou hier in godsnaam de reden van zijn?
http://www.voetbalprimeur(...)oda_JC_verboden.html
Ik denk:quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:33 schreef Plato1980 het volgende:
Wat zou hier in godsnaam de reden van zijn?
http://www.voetbalprimeur(...)oda_JC_verboden.html
Ik zou alleen niet weten wat, buiten trainer van de C-jeugd of zo dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:20 schreef DarkShine het volgende:
Roda had Gerrie anders een dubbele functie kunnen bieden.
Gerrie is een clubicoon en daardoor ook een "gezicht" van Roda! Hij had dus zeker een functie naast teammanager kunnen vervullen!!
Iemand die mede het gezicht is kan ook best promotioneel werk voor de club verrichten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet weten wat, buiten trainer van de C-jeugd of zo dan.
zou mooi zijn als we er toch nog wat aan verdienen. Strikje eromheen in dat gevalquote:KERKRADE - Sekou Cissé vertrekt wellicht naar FC Nantes. De Fransen hebben zich officieel bij de zaakwaarnemer van de aanvaller gemeld, zo bevestigt zijn club Roda JC.
afbeelding vergroten Sekou Cissé van Roda JC. FOTO ANP
De Ivoriaan kwam bij Nantes in beeld na zijn goede prestaties tijdens het jeugdtoernooi van Toulon. Ger Senden blijft toch bij Roda. Vorige week leken hij en de club het niet eens te worden over een contract als teammanager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |