Beste aanval met een aanvaller die moeite heeft om een bal aan te nemen en die er toch nooit staat op de belangrijke momenten?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Waarom niet gewoon beiden?
Ruud in de spits, Robin, Rafael en Wesley daarachter. Beste aanval van Europa. Jammer dat het achterin vooral middelmaat is.
Dat hebben we bij Real Madrid inderdaad wel kunnen zien. Wát een slechte speler zeg.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:10 schreef Klopkoek het volgende:
Kan leuk voetballen maar het blijft een tuinkabouter op het voetbalveld. In de huidige tijd is dat dodelijk.
Die hype rond Sneijder vind ik zelf ook bijzonder overdreven. Zie je Sneijder al opboksen tegen een Viera, Pirlo of Gattuso.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:10 schreef Klopkoek het volgende:
Van Der Vaart, period. Heb die Sneijder hype nooit begrepen. Kan leuk voetballen maar het blijft een tuinkabouter op het voetbalveld. In de huidige tijd is dat dodelijk.
Ach, jij hebt liever Kluivert in de spits. Hoe serieus moeten we jou nemen?quote:Op zondag 25 mei 2008 19:56 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Beste aanval met een aanvaller die moeite heeft om een bal aan te nemen en die er toch nooit staat op de belangrijke momenten?Niet echt een goed idee lijkt me.
Okéquote:Op zondag 25 mei 2008 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je Sneijder puur beoordeelt op voetbalkwaliteiten kun je niet ontkennen dat hij een betere voetballer is dan V/d Vaart
Ik houd het niet met een stopwatch bij maar volgens mij is er weinig verschil. Lijkt me ook sterk als je naar die korte beentje van Sneijder kijkt.quote:, hij is sneller
Niet mee eens. Zijn enige truukje is het wegdraaien van de tegenstander. Voor de rest kan hij weinig. Heb tevens het idee dat VDV meerdere stappen vooruit denkt.quote:(ook qua balbhehandeling)
Neequote:, heeft een beter schot
Sneijder zegt zelf dat hij bij voorkeur zijn rechtervoet gebruikt.quote:, is 2-benig
quote:, heeft een beter inzicht
Vind je?quote:, is meer betrokken bij het spel
Sneijder schiet vooral. Als je dat spelmaken wilt noemen.quote:en maakt het spel ook meer
Daar heb je weer gelijk in.quote:. V/d Vaart zie je vaak grote gedeeltes van de wedstrijd niet.
het feit dat hij uiteraard een voorkeur heeft maakt hem niet minder tweebenig....quote:[
Sneijder zegt zelf dat hij bij voorkeur zijn rechtervoet gebruikt.
[..]
Ken de feiten a.u.b. Hij heeft bij Lille afgelopen seizoen en ook bij psv trouwens genoeg periodes gehad dat hij geen blessures had. Dat je hem als trainer dan niet opstelt, is natuurlijk iets anders. Koeman stelde hem toendertijd weer eens op tegen Ajax en jawel hoor, hij scoorde als enige. Belangrijker was dat hij weer behoorlijk speelde ( hij kon die wedstrijd nog beter, maar dat terzijde ) en het was dan ook niet toevallig dat hij psv's enige treffer maakte.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ach, jij hebt liever Kluivert in de spits. Hoe serieus moeten we jou nemen?
Overigens vond ik Kluivert één van de beste spitsen ooit, maar nu raakt hij al jaren geen bal meer en is hij bijna alleen maar geblesseerd helaas. Als je hem nu in Oranje wilt, ben je compleet de weg kwijt.
En waarom zou de trainer hem niet opstellen? Juist, hij heeft al jaren het niveau niet meer dat hij in '98 en 2000 had. En tegen Ajax heeft hij inderdaad gescoort, hulde. Huntelaar scoorde die wedstrijd wel twee goals. Wat moet dat een ongelofelijke held zijn zeg... Als we zo gaan redenerenquote:Op zondag 25 mei 2008 22:15 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Ken de feiten a.u.b. Hij heeft bij Lille afgelopen seizoen en ook bij psv trouwens genoeg periodes gehad dat hij geen blessures had. Dat je hem als trainer dan niet opstelt, is natuurlijk iets anders. Koeman stelde hem toendertijd weer eens op tegen Ajax en jawel hoor, hij scoorde als enige. Belangrijker was dat hij weer behoorlijk speelde ( hij kon die wedstrijd nog beter, maar dat terzijde ) en het was dan ook niet toevallig dat hij psv's enige treffer maakte.
Vind jij een Van Nistelrooy of een Huntelaar goed in het Nederlands elftal?
Vennegoor of Hesselink zou mijn eerste keuze zijn op dit EK. Vennegoor kan namelijk wel een balletje goed kaatsen. Ik noem zomaar een voorbeeld. Van Persie zou ook op die positie kunnen spelen, maar ik zou hem een vrije rol aan de rechterkant geven.
Niet te geloven inderdaadquote:Op zondag 25 mei 2008 22:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mensen die Kluivert in Oranje in de spits willen kun je toch niet serieus meer nemen?
Ik bedoelde natuurlijk met Redan te zeggen dat zo'n type ( redelijk vergelijkbaar met Kluivert, alleen veel minder natuurlijk ) er wel in moet.Zou Redan het zoveel slechter doen dan een Van Nistelrooy of Huntelaar?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Iemand die de Kluivert van vandaag in het Nederlands elftal wil is niet bij zijn hoofd. Na zijn vertrek bij Barca is het steeds minder geworden. Het is eigenlijk net zo dom als vragen om Iwan Redan in Oranje.
De Kluivert van 98 en 2000 was 1 van de beste spitsen ooit, zeker gezien zijn compleetheid en het feit dat het een meevoetballer is.²
Ik kwam het volgende artikel toevallig net tegen. Lees en huiver.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
laat ik het zo zeggen, Sneijder is nogal overschat. daar zijn ze bij Real Madrid nu ook achter (maar vinden hem zeker niet slecht).
hij coacht, stuurt, moppert en geeft assists.. en daarom vind Van Nijnatten hem een grote meneer gewordenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik kwam het volgende artikel toevallig net tegen. Lees en huiver.
http://www.sportwereld.nl(...)_het_komende_EK.html
Een extra verdediger of verdedigende middenvelder, of een verdediger met meer specifieke defensieve kwaliteit hoeft voor het team niet beter te zijn.quote:Fred Rutten zei over het opstellen van Sneijder én Van der Vaart "die jongens kunnen zo goed voetballen, dat lost zich vanzelf wel op." Volgens mij had hij gelijk. Van tevoren denk je misschien: het kan niet, want de verdediging komt tekort of zo. Maar je kunt ook andersom denken: we zijn aan de bal zoveel beter geworden en we voetballen zo veel makkelijker, dus gaat de tegenpartij veel meer rekening met ons houden."
Sneijder en Van der Vaart zijn niet dezelfde spelers. Real was op zoek naar een bepaald type speler en Sneijder hoorde daar waarschijnlijk beter bij. In Oranje kan het andersom zijn. Ligt aan het te spelen systeem.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat het scoutingsapparaat van Madrid onze vraag al heeft beantwoord. Het feit dat ze bij Sneijder zijn uitgekomen niet bij van der Vaart zegt genoeg.²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |