abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 mei 2008 @ 22:30:47 #1
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_58908016
In diverse topics (Oranje na het EK, Van der Vaart of Sneijder) wordt er over hem gsproken: de beste spits van oranje van de laatste 10 jaar: Patrick Kluivert.

De afgelopen jaren regelmatig geblesseerd, of om tactische redenen gepasseerd. Maar op 80%tot 90% nog altijd heel erg goed.

De ideale spits voor oranje? Afmaker, aangever. In een 2 spitsen systeem, in een 3 spitsen systeem. Hij kan het allemaal.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_58908100
Patje is verleden tijd. Al heel lang. Bij lange na niet goed genoeg meer. Je kunt nog beter Marco zelf laten spelen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_58908105
Eerst een club vinden, dan fit worden, dan blessurevrij blijven, dan over een lange tijd weten te presteren en dan heel misschien een plaatsje in de voorselectie. De Kluivert van dit moment hoort niet in Oranje.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58908142
Hij KON het allemaal!

Geweldige speler geweest. Ik ben ook altijd fan van hem geweest, maar iemand die de laatste jaren meer reserve dan basisspeler is geweest kun je natuurlijk niet meer op zo'n groot toernooi laten spelen. Zeker niet als je ook nog spitsen hebt die in de basis bij Madrid, Liverpool, Ajax en Celtic staan.

Vergane glorie, helaas .
pi_58908187
quote:
Op zondag 25 mei 2008 22:30 schreef Barca het volgende:
In diverse topics (Oranje na het EK, Van der Vaart of Sneijder) wordt er over hem gsproken: de beste spits van oranje van de laatste 10 jaar: Patrick Kluivert.

De afgelopen jaren regelmatig geblesseerd, of om tactische redenen gepasseerd. Maar op 80%tot 90% nog altijd heel erg goed.

De ideale spits voor oranje? Afmaker, aangever. In een 2 spitsen systeem, in een 3 spitsen systeem. Hij kan het allemaal.
DE ideale mid-voor idd. Hij kent zowel 4-4-2 als 4-3-3 als 3-4-3 als zijn broekzak. Hij weet hoe je daarin moet voetballen. Kluivert is idd op 80% nog altijd beter dan alle andere spelers die op zijn positie terecht kunnen. Jammergenoeg gaan we nooit meer een Kluivert op 100% zien, maar ja, zijn kwaliteiten heeft hij nog altijd. Hij kan kaatsen als de beste, heeft nog altijd genoeg kopkracht, ( en kopt tegelijkertijd zeer mooi, hij zweeft als het ware, als je snapt wat ik bedoel ) ontzettend balvast, bezit een fantastische techniek, ziet het spelletje goed en zijn balaanname is fabelachtig mooi. Wat zou het een genot zijn als hij na het EK weer in beeld komt bij het Nederlands elftal. Op het EK zal dat niet meer kunnen. ( Van Basten moet Kluivert niet, alom bekend )
Technische spelers als Van der Vaart en Van Persie kunnen veel beter uit de voeten met Kluivert als mid-voor dan met een Van Nistelrooy. Logisch, want met Kluivert kan je geweldige combinaties laten zien.
pi_58908210
quote:
Op zondag 25 mei 2008 22:35 schreef RayMania het volgende:
Eerst een club vinden, dan fit worden, dan blessurevrij blijven, dan over een lange tijd weten te presteren en dan heel misschien een plaatsje in de voorselectie. De Kluivert van dit moment hoort niet in Oranje.
Een vraag voor jou: Welke speler die centraal vooraan heeft gestaan afgelopen tijd, voldoet dan?
  zondag 25 mei 2008 @ 22:40:16 #7
30220 Barca
pi_58908228
Maar het wk 2010. Is dat haalbaar?

Stel ... fc Twente krijgt een goede coach en deze heeft vertrouwen in Kluivert. Een spitsen duo Kluivert & N'Kufo?

Stel Edgar Davids gaat ook naar de Tukkers. Waar hij samen gaat spelen met Engelaar, die toch behouden blijft. En een "afbouwende" Clarence Seedorf?

In de Europa cup wedstrijden laat Kluivert zien wat hij kon bij Ajax, Milan en Barcelona. Dan ...??
pi_58908283
quote:
Op zondag 25 mei 2008 22:40 schreef Barca het volgende:
Maar het wk 2010. Is dat haalbaar?

Stel ... fc Twente krijgt een goede coach en deze heeft vertrouwen in Kluivert. Een spitsen duo Kluivert & N'Kufo?

Stel Edgar Davids gaat ook naar de Tukkers. Waar hij samen gaat spelen met Engelaar, die toch behouden blijft. En een "afbouwende" Clarence Seedorf?

In de Europa cup wedstrijden laat Kluivert zien wat hij kon bij Ajax, Milan en Barcelona. Dan ...??
Stel.....
pi_58908309
Kluivert is de beste spits van de afgelopen 10 jaar, maar de 80-90% haalt hij niet meer, de 20-30% misschien. Huntelaar, van Nistelrooy, van Persie en Kuyt zijn nu beter.
Jaja...
  zondag 25 mei 2008 @ 22:47:22 #10
30220 Barca
pi_58908402
quote:
Op zondag 25 mei 2008 22:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Stel.....
Ja, valt er op dit moment als het gaat om Kluivert meer te doen dan dromen en hopen?

Immers geen club? Welke clubs hebben concrete belangstelling? Durven het aan om hem te contracteren?

Zie hem net nog een heel belangrijke goal maken tegen Engeland.
pi_58908469
quote:
Op zondag 25 mei 2008 22:39 schreef Hantuchova80 het volgende:

[..]

Een vraag voor jou: Welke speler die centraal vooraan heeft gestaan afgelopen tijd, voldoet dan?
Niet echt iemand. Alsnog geen enkele reden om Kluivert nu op te roepen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58908497

Met Marinus Dijkhuizen ben je nog 3 keer beter af.
pi_58908499
quote:
Op zondag 25 mei 2008 22:47 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja, valt er op dit moment als het gaat om Kluivert meer te doen dan dromen en hopen?

Immers geen club? Welke clubs hebben concrete belangstelling? Durven het aan om hem te contracteren?

Nu is het helemaal duidelijk dat je wat achterloopt qua voetbal; Engeland doet niet mee aan het EK. ( )
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_58908518
quote:
Op zondag 25 mei 2008 22:47 schreef Barca het volgende:

[..]

Als Twente belangstelling toont, dan zou dat een goede club zijn waar hij weer zijn talent en vele kwaliteiten weer kan tonen. Zal je net zien dat hij dan Twente naar de CL loodst. Dat als Ajacied zijnde, zou dat toch pijnlijk zijn. Kluivert stond 2 jaar terug ( ? ) in de belangstelling van Ajax, maar Van Geel wilde het niet.
pi_58908631
quote:
Op zondag 25 mei 2008 22:49 schreef RayMania het volgende:

[..]

Niet echt iemand. Alsnog geen enkele reden om Kluivert nu op te roepen.
Slechter dan die anderen zal hij het niet doen. Trouwens, kan dat dan nog? Zoals al is gezegd is een Kluivert op 80% nog altijd beter dan de andere spelers die eventueel in de aanval kunnen spelen.
Van Nistelrooy noemde Kluivert een poosje terug de kapstok. In positieve zin natuurlijk. De kapstok waarin iedereen zijn jas kan ophangen. Oftewel, dat ze naar Kluivert de bal wel kwijt konden. Als je ontzettend balvast bent, is wel een voordeel natuurlijk.
pi_58908642
Hoe oud is Kluifje eigenlijk?
  zondag 25 mei 2008 @ 23:01:15 #17
30220 Barca
pi_58908754
Al was de combinatie Kluivert - Van Nistelrooy niet zo gelukkig. Kluivert - Van Hooijdonk ging beter.

Heb Kluivert al tijden niet zien spelen. Zie geen buitenlands voetbal. Maar ik constateer wel dat de opbouw in oranje niet lekker loopt. De ploeg mist echt een spits die een bal kan vasthouden en kan kaatsten. Of die achter een spits kan spelen. Want Kluivert speelde ook als 10 achter Kanu.
  zondag 25 mei 2008 @ 23:02:07 #18
30220 Barca
pi_58908776
quote:
Op zondag 25 mei 2008 22:57 schreef Matje-1989 het volgende:
31?
  zondag 25 mei 2008 @ 23:03:05 #19
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_58908807
quote:
http://www.google.nl/search?q=patrick+kluivert&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 25 mei 2008 @ 23:05:07 #20
15600 BB-King
Long live the King!
pi_58908869
quote:
Even oud als Van Nistelrooy... ze delen immers dezelfde geboortedatum (1 juli 1976).
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_58909127
quote:
Op zondag 25 mei 2008 23:01 schreef Barca het volgende:
Al was de combinatie Kluivert - Van Nistelrooy niet zo gelukkig. Kluivert - Van Hooijdonk ging beter.

Heb Kluivert al tijden niet zien spelen. Zie geen buitenlands voetbal. Maar ik constateer wel dat de opbouw in oranje niet lekker loopt. De ploeg mist echt een spits die een bal kan vasthouden en kan kaatsten. Of die achter een spits kan spelen. Want Kluivert speelde ook als 10 achter Kanu.
De wedstrijden waarin Kluivert speeltijd kreeg bij Lille afgelopen seizoen, voegde hij meteen wat toe aan Lille. Ja, komend seizoen speelt hij gewoon bij een mooie club waarbij de trainer wel echt vertrouwen in hem heeft en hem veel speeltijd geeft. Dan zullen vele mensen nog verbaasd staan. Ik niet, want ik weet dat hij het nog zeker kan.

Kom op Kluivert, vind een mooie club waarbij je veel speeltijd krijgt

[ Bericht 0% gewijzigd door Hantuchova80 op 25-05-2008 23:18:32 ]
  zondag 25 mei 2008 @ 23:13:41 #22
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_58909139
Nee
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_58909218
Niet goed genoeg meer, we hebben nu betere alternatieven.
  zondag 25 mei 2008 @ 23:18:41 #24
30220 Barca
pi_58909271
Trainer fc Twente: Morten Olsen? Zou hij vertrouwen hebben in Kluivert?

Kluivert was altijd positief over Heerenveen. Is dat een optie?
  zondag 25 mei 2008 @ 23:20:31 #25
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_58909323
Kluivert is nog wel altijd een topper, alleen hij moet zich weer eens 100% focussen op voetballen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')