Blijkbaarquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
Houden die fabrikanten in China camera-accesoires -uitverkoop ofzo.
Jij wou toch ook die NeoCube's? Momenteel houd iemand er een actie voor op Samenkopen.netquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
Houden die fabrikanten in China camera-accesoires -uitverkoop ofzo.
Nee, ik was degene die zei dat die dingen waarschijnlijk na maximaal een uurtje ergens in de hoek liggen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jij wou toch ook die NeoCube's? Momenteel houd iemand er een actie voor op Samenkopen.net
Nog steeds wel 32 euro ofzo, maar ach, de echte gadgetliefhebber...
Heb het zelf daar besteld.
Boeiend of je 18 bent of nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 03:10 schreef no1uknow het volgende:
21 mei ben ik achttien jaartjes alweer, dus op de 21ste meteen Paypal account aanmaken en even zon "Elegant Stainless Steel Windproof Butane Lighter" halen!
Mijn 20 mw laser , is ook op de 28e verstuurd , ook nog niet binnen , had ook gehoopt dat ik hem binne zou krijgenquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:56 schreef 8D het volgende:
Mijne is ook nog steeds niet binnen, 28 april verstuurt volgens die trackingsite, betreft 'n 30 mW true green laser :/. hoopte 'm eigelijk allang binnen te hebben ;o
En waarop baseer je dat dan? (aangezien ik en vele anderen zelfs 50mW lasers hebben geïmporteerd)quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:09 schreef jpg97 het volgende:
Lasers >3 mw worden geconfisceerd.
Ik wilde jullie gewoon ff laten schrikken. Ik heb zelf ook een True 30 mW laserquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:13 schreef Impry het volgende:
[..]
En waarop baseer je dat dan? (aangezien ik en vele anderen zelfs 50mW lasers hebben geïmporteerd)
Je kan ook gewoon jouw eigen adres invullen als je met iemand anders zijn PayPal betaald hoor...quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:57 schreef Downstar het volgende:
Mijn pakketje is ook bezorgd net! , bij een kammeraad van me , omdat ik het via hem heb gedaan
!
ik ga hem gelijk ophalen nu!
kan dat het allemaal iets drukker is geweest met vrije dagen op schiphol en de postdienstenquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:59 schreef arnold-d het volgende:
Shipment Date Tracking Number
4/25/2008 7:55:19 PM RA***********HK
5/3/2008 3:53:41 AM RA************HK
Ze zijn allebij nog niet binnen![]()
toe maarquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon jouw eeigen adres invullen als je met iemand anders zijn PayPal betaald hoor...
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon jouw eigen mijn adres invullen als je met iemand anders zijn PayPal betaald hoor...![]()
weet ik maar , hij had ook dingen voor zichzelf besteld ; en heb hem daarom gewoon gezegt dat het mara gewoon bijn zijn adress moest worden afgeleverdquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon jouw eigen adres invullen als je met iemand anders zijn PayPal betaald hoor...
GWKquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:15 schreef Birra het volgende:
Ik heb nog nooit iets besteld met PayPal, dus ik heb wat vraagjes.
Als ik dit wil kopen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10447
Hoeveel kost het dan in euro's?
Waarschijnlijk komt het er wel door.quote:Is het illegaal (dus kans dat het door de douane wordt gepakt)?
100%quote:En hoe veilig is PayPal?
Ik weet niet of het legaal is, maar het zal ongeveer tussen de 14 en 15 euro kostenquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:15 schreef Birra het volgende:
Ik heb nog nooit iets besteld met PayPal, dus ik heb wat vraagjes.
Als ik dit wil kopen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10447
Hoeveel kost het dan in euro's?
Is het illegaal (dus kans dat het door de douane wordt gepakt)?
En hoe veilig is PayPal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |