Heb geen freeze meer gehad sinds die na 8 uur gameplayquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:35 schreef Tyr80 het volgende:
Af en toe lijkt het wat stabieler online sinds de crash, maar had 15 minuten na het installeren m'n eerste offline freeze. Dusch...
Volgens mij is Brucie gewoon een homo met al zijn macho gedragquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:54 schreef Agiath het volgende:
Gister best veel gespeeld.
Boottochtje met brucie en z'n chicks naar vrijheidsbeeld, dat water is echt mooi s'nachts.
Verder loop ik nu standaard in pak rond en heb het nieuwe mobieltje
Je krijgt een keer een mailtje van hem en hij maakt zich even zorgen over de gevangenis. Dan typt ie toch maar 'ach, in de gevangenis kan ik net zo ALPHA zijn als hier!'quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:41 schreef janrad het volgende:
[..]
Volgens mij is Brucie gewoon een homo met al zijn macho gedragen gebruikt ie die chicks als dekmantel. Gister eerst nog ff een missie of 2 gedaan en daarna weer een tijdje online wezen knallen. Vette game hoor GTA4.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:08 schreef Book_Machoak het volgende:
Komtie ook uit voor de PSP of is het spel daarvoor te groot?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Vooral irritant als ze 30 smsjes achter elkaar gaan sturen![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:02 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Je krijgt een keer een mailtje van hem en hij maakt zich even zorgen over de gevangenis. Dan typt ie toch maar 'ach, in de gevangenis kan ik net zo ALPHA zijn als hier!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
gebeurt dit ook als je je internetverbinding er uit gooit?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:06 schreef Cyberzone het volgende:
Nou ik gooi strax me ps3 uit het raam. Wat een ramp. Moet hem dus weer opnieuw instaleren... Want ik kan niks meer doen. Ik kan 5 min spelen en dan loopt of vast of me geluid wordt corrupt. Patch fixed helemaal niks.
Is GTA4 het enige spel waar je ps3 mee vast loopt ? anders zou het wel eens een hardware probleem kunnen zijn. Ik heb namelijk een 60 GB exemplaar en ik heb dus nergens last van. Zowel voor als na de patch.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:33 schreef Cyberzone het volgende:
Ik speel al een tijd met me internet verbinding uit. Ik heb dit al eerder gehad, en toen was ik op het zelfde deel. Rond het derde eiland. Ik ga het nu nog een keer proberen.. misschien doet hij het al weer.
(net het 12 stappen plan weer gedaan, hopen dat hij het nu vol houd. Tijdens installatie wel soundcorruption. Beeps en blips wanneer er geluid is)
Ga eens zoeken naar je rem!quote:
IK heb net assasins creed uitgetest... en jah hoor. hij liep vast.. zoals je zei.. een hardware probleem.. Wat moet ik nu?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:43 schreef janrad het volgende:
[..]
Is GTA4 het enige spel waar je ps3 mee vast loopt ? anders zou het wel eens een hardware probleem kunnen zijn. Ik heb namelijk een 60 GB exemplaar en ik heb dus nergens last van. Zowel voor als na de patch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |