Die mensen willen wel laten weten dat ze een meet hadden zeg ...quote:
Vertel ik wordt nieuwschierig en is dit topic ook nog ergens goed voor ...quote:Op zondag 4 mei 2008 19:42 schreef Dibble het volgende:
fok meets, zal maar nie beginne over wat voor type dames er komen
quote:
Heb je SZRR al gemeet btw ?quote:Op zondag 4 mei 2008 19:42 schreef Dibble het volgende:
fok meets, zal maar nie beginne over wat voor type dames er komen
kijk eens beterquote:Op zondag 4 mei 2008 19:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Naamtopic zonder naam
oh noes ik keek ook weer eens in actieve topics![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 19:46 schreef Dibble het volgende:
[..]
die heeft zowat heel fok al gehad denk ikno thanks, ben geen oppas.
quote:Op zondag 4 mei 2008 19:46 schreef Dibble het volgende:
[..]
die heeft zowat heel fok al gehad denk ikno thanks, ben geen oppas.
Want?quote:Op zondag 4 mei 2008 19:49 schreef Dibble het volgende:
Ts post eens picca's van juzelf !:o
Dribble denkt waarschijnlijk dat je een lelijk gedrocht met een bochel en een houten been bent.quote:
Dan kunnen we concluderen of die het echt niet snapt of het niet wil snappen...quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 19:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dribble denkt waarschijnlijk dat je een lelijk gedrocht met een bochel en een houten been bent.
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:04 schreef Buma het volgende:
Met iemand van een FOK!-meet iets willen. Meisjes, dat zijn sociaal gehandicapte nerds.
Met zo'n smoeltje heb je echt FOK! niet nodig hoor!quote:Op zondag 4 mei 2008 20:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Noujah zie men ava enzo..
Inderdaad, eerder een plastisch chirurgquote:Op zondag 4 mei 2008 20:08 schreef Buma het volgende:
[..]
Met zo'n smoeltje heb je echt FOK! niet nodig hoor!
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Inderdaad, eerder een plastisch chirurg.
vrouwen die niet snappen dat mannen allen rechttoe rechtaan taal verstaanquote:Op zondag 4 mei 2008 19:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gister hadden we een Nijmegen meet... Super tof natuurlijk..
Toen Swarma wat later binnen kwam ( hij had zich laten afzetten door een vriend) zag ik het meteen.. die gaat met mij mee naar huis vannachtDus later toen we discusieerde over naar welk cafe we gingen klaagde hij er over dat hij vroeg opgehaald werd, dus ik liet de subtiele hint vallen dat hij wel bij mij kon crashen.. Staat die aap gewoon stom voor zich uit te staren..
Dronken mannen
Ow en Burger King ijsjes met vieze chocola en geen koekjes![]()
Weet je nog een goede? en betaalbare?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
t is Dibble debiel!quote:Op zondag 4 mei 2008 19:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dribble denkt waarschijnlijk dat je een lelijk gedrocht met een bochel en een houten been bent.
Je ziet er nog steeds uit als een breezerslet dus denk neit dat het wat uitmaakt of het een grap was of nietquote:Op zondag 4 mei 2008 20:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nijmegen #90 CP gepwnd door zijn eigen bierverslaving
Nou stelletje sletlelijkweetikveelwatschreeuweders.. het was een grap
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Look at me I am an attention whore.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nijmegen #90 CP gepwnd door zijn eigen bierverslaving
Nou stelletje sletlelijkweetikveelwatschreeuweders.. het was een grap
Swarma met speciale sausquote:Op zondag 4 mei 2008 19:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gister hadden we een Nijmegen meet... Super tof natuurlijk..
Toen Swarma wat later binnen kwam ( hij had zich laten afzetten door een vriend) zag ik het meteen.. die gaat met mij mee naar huis vannachtDus later toen we discusieerde over naar welk cafe we gingen klaagde hij er over dat hij vroeg opgehaald werd, dus ik liet de subtiele hint vallen dat hij wel bij mij kon crashen.. Staat die aap gewoon stom voor zich uit te staren..
Dronken mannen
Ow en Burger King ijsjes met vieze chocola en geen koekjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |