Kon wel een broertje van je zijn he, een hele tijd afwezig en ja daar is ie weer !quote:Op zondag 4 mei 2008 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft de hele dag nog niets gedaan, behalve met een arrogante kutkop een beetje rondhangen, en zogenaamd intellectueel zitten te doen met een boek.
Nu gaat hij heel laf naar Jaap en Brian toe, meneer wenst weer eens in beeld.
Hij vertrouwt op zijn fans, en gelooft het verder wel idd.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:23 schreef Py het volgende:
[..]
Hij doet überhaubt geen moer meerslap aftreksel van zichzelf geworden.
Om te beginnen eerst de polsen even warm makenquote:Op zondag 4 mei 2008 17:27 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Train mee met schoonmaakfitness onder leiding van Jaap Amesz, iedere ochtend om 10 uur op Nederland 1
Arrogantie ten topquote:Op zondag 4 mei 2008 17:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij vertrouwt op zijn fans, en gelooft het verder wel idd.
Ik heb me er al meermalen op betrapt hardop 'boring' te zitten roepen, bij het kijken naar een Huubstream.
Goede timing steeds, die gifjes van jouquote:Op zondag 4 mei 2008 17:29 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Om te beginnen eerst de polsen even warm maken
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een klapjostiquote:Op zondag 4 mei 2008 17:29 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Om te beginnen eerst de polsen even warm maken
[ afbeelding ]
Niets nieuws toch?quote:Op zondag 4 mei 2008 17:32 schreef Peter6000 het volgende:
Claire zit er echt bij als een verlengstuk van Huub.
Haar aanwezigheid doet er nergens toe, behalve als Huub een nachtelijke monoloog houdt.
Dan is het fijn dat er iemand is die antwoord geeft, en het staat ook zo raar als hij dat in zijn eentje zou zitten doen.
Bemoedigend? Lijkt me meer Feitelijk.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:34 schreef Py het volgende:
Huub spreekt Claire bemoedigend toe: 'Kun jij wel van Amanda winnen? Ik weet niet of dat lukt.'
Ok, jij neemt de streams op.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:34 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Je kan veel wegknippen, timing is daar niet echt noodzakelijk voor.
Maar bedankt iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er hier vanuit gegaan dat 'voorland' wijst op een bezitsrelatie.
[ Bericht 42% gewijzigd door Peter6000 op 04-05-2008 17:43:42 ]
Feitelijk zou zijn als de krachtmeting al heeft plaatsgevonden. Dan weet je hoe de verhouding ligt.quote:
Hoe lang volg jij het al? Jij komt er vandaag achter dat CL air E nergens toe doet. Merkwaardigquote:Op zondag 4 mei 2008 17:32 schreef Peter6000 het volgende:
Claire zit er echt bij als een verlengstuk van Huub.
Haar aanwezigheid doet er nergens toe, behalve als Huub een nachtelijke monoloog houdt.
Dan is het fijn dat er iemand is die antwoord geeft, en het staat ook zo raar als hij dat in zijn eentje zou zitten doen.
Peter, hoe denk je dat Brian als het tussen Amanda en hem is afgelopen over haar gaat praten? Met respect?quote:Op zondag 4 mei 2008 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Ja Claire, dit is jou voorland.
Als het straks uit is met Huub, gaat die ook op zo`n walgelijke manier over jou praten....
Deze is makkelijk, probeer dat is bij het fruitvliegje.quote:
vreemd dat andere het anders zienquote:Op zondag 4 mei 2008 17:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij vertrouwt op zijn fans, en gelooft het verder wel idd.
Ik heb me er al meermalen op betrapt hardop 'boring' te zitten roepen, bij het kijken naar een Huubstream.
Ik dacht even dat ze zou gaan janken.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:45 schreef Dementor het volgende:
Weer een hondje dood?
Of begint haar pruik te verkleuren?
Nagel gebroken?
Dellie wacht op een telefoontje in de private?
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:46 schreef JEEtjuuh het volgende:
die del heeft weer buikpijn ja dat komt er van eerst in je kont laten naaien en daarna in je stinkfluit dan krijg je infecties en nu rot je inwendig weg amanda!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind die trollerige uitspraken het topic maar verkloten.
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:45 schreef Dementor het volgende:
Dellie wacht op een telefoontje in de private?
Ik was deze nog vergeten:quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:26 schreef trettie het volgende:
[..]
Kon wel een broertje van je zijn he, een hele tijd afwezig en ja daar is ie weer !
Die kutkop kan ik niet zien maar kutopmerkingen zie ik wel!
En ja, arrogant ook! Echte broertjes dus!
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind die trollerige uitspraken het topic maar verkloten.
Hij zal nog veel meer geholpen gaan worden.Zijn contactpersoon ST staat op ontploffen door een radiouitzending van now livequote:Op zondag 4 mei 2008 17:53 schreef fredfik het volgende:
de rat is weer achter geweest en heeft weer een nieuw script
kan ook niks zelf die stommerik
Ik denk dat Huub heel realistisch het bekijkt. Daarnaast heeft ie misschien haar punten nodig. (Overigens vind ik dat Claire gewoon voor haar eigen kansen moet gaan). Hij zegt niet wat ze moet doen. Hij laat de beslissing aan haar maar probeert daar heel logisch wel voor te zorgen dat ze voor hem gaat. Het blijft tenslotte wel een spel. Het lijkt erop dat B an A elkaar niet loslaten dus grote kans dat Huub dan de sigaar is op de 15de. Jaap heeft ook al uitgesproken tegen B en A dat wanneer Huub Claire erin houdt hij ervoor wil zorgen dat Huub de minste kansen krijgt.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:39 schreef Py het volgende:
[..]
Feitelijk zou zijn als de krachtmeting al heeft plaatsgevonden. Dan weet je hoe de verhouding ligt.
Nu op voorhand is het nog gissen. Huub schat Claire niet hoog in blijkbaar.
Je hebt wel eens leuker gepost. Beetje een zwaktebod, posts van mensen aan elkaar koppelen die niet eens gelijktijdig postten.quote:
Of deze:quote:
Er wordt helaas weer flink op los getrold.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:53 schreef fredfik het volgende:
de rat is weer achter geweest en heeft weer een nieuw script
kan ook niks zelf die stommerik
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:48 schreef Disana het volgende:
Amanda doet een debieltje na? Of drukt ze uit hoe ze zich voelt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |