Ik vind dat Claire helemaal niet de neiging heeft om weg te lopen. Hoe kom je daar nu bij?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kwestie van een paar maanden. Claire is rustiger, die heeft de neiging om gewoon weg te lopen. Doet ze de laatste weken steeds vaker. Dat gaat geheid niet goed komen tussen die twee. Temeer omdat Huub het echt niet kan hebben dat iemand zo maar bij hem weg loopt.
En dan ouderwetse Jaap terror met dreft, vuilnis, kijken wie er dan nog lacht.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:06 schreef Marrije het volgende:
Jaap is het kantoor uitgelopen en loopt nu bij de paardenstallen.
Brian en Amanda kunnen niet wachten tot Nando komt.
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan ouderwetse Jaap terror met dreft, vuilnis, kijken wie er dan nog lacht.
Dat trekken ze toch niet, dan komen er weer dreigementen.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan ouderwetse Jaap terror met dreft, vuilnis, kijken wie er dan nog lacht.
Op TV zal het best leuk uitzien denk ik.....maar hier is het gewoon net iets minder.....quote:Op zondag 4 mei 2008 14:11 schreef Dementor het volgende:
Wat is dit kansloos zeg, zo gemaakt zo nep.
Jaap heeft zogenaamd niets door
Iets minder?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op TV zal het best leuk uitzien denk ik.....maar hier is het gewoon net iets minder.....
het was ook niet niks hoor schat!quote:Op zondag 4 mei 2008 14:12 schreef AnTjUh het volgende:
zo en dan volgt nu de nabespreking met de nodige veren natuurlijk!!!
Ik val net binnen.. Van al die plannen van gisteravond is de uitkomst "alle gewichten in een kruiwagen"?? Nou daar zal Jaap absoluut van gaan flippen hoorquote:Op zondag 4 mei 2008 14:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op TV zal het best leuk uitzien denk ik.....maar hier is het gewoon net iets minder.....
Kan zijn dat je dat wat Jaap en Brian doen zielig vindt. Maar het is toch gewoon beter dan niets doen. Huub dat werkelijk al meer dan een half jaar totaal niets meer. Heel even een opleving toen Erik er was, daarna kakte hij weer in.quote:
Daar hadden ze het zadel vanaf moeten halenquote:Op zondag 4 mei 2008 14:15 schreef Dementor het volgende:
Wat een bullshit er staan nog genoeg dingen in de fitness zoals een fietstrainer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |