Ik, want ik stond er bijquote:Op zondag 4 mei 2008 16:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wie zegt dat het niet andersom is? Dus dat de Volvo de traktor moet helpen starten? Hmmm?
Oh ja, en dat moeten wij dan geloven? Jij bent ook zo lekker onpartijdig, getuige je topictitelquote:
Ik heb niks tegen volvo hoorquote:Op zondag 4 mei 2008 16:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh ja, en dat moeten wij dan geloven? Jij bent ook zo lekker onpartijdig, getuige je topictitel
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wie zegt dat het niet andersom is? Dus dat de Volvo de traktor moet helpen starten? Hmmm?
En al had je dat wel; een 2-cylinder kun je (als ik me niet vergis) nog aanslingeren...quote:
maar dit toont dan wel een auto die er eerder was dan de T-rex over de aarde heen kroop.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Hier! Meer roest dan op alle Citroëns die ik ooit heb gehad bij elkaar!
neequote:Op zondag 4 mei 2008 16:32 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
maar dit toont dan wel een auto die er eerder was dan de T-rex over de aarde heen kroop.
Zelfs met zoveel roest rijd die nog prima. Een citroën met roest valt gelijk uitelkaar, daarom zie je ook nauwelijks citroëns met roest.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Hier! Meer roest dan op alle Citroëns die ik ooit heb gehad bij elkaar!
Dat zie je verkeerd: Een BX met roest zie je niet. Die zijn toch van plastic.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:39 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Zelfs met zoveel roest rijd die nog prima. Een citroën met roest valt gelijk uitelkaar, daarom zie je ook nauwelijks citroëns met roest.
keuh, die XC90 enn XC70 bakken zijn inderdaad nogal snobs aso-bakken inderdaad, geef ik je gelijk inquote:Op zondag 4 mei 2008 16:46 schreef Hyperdude het volgende:
Nieuwe Volvo's zijn gewoon dure Ford's voor snobs die geen verstand van otoo's hebben.
De C30 hadden ze in 1995 al moeten uitbrengen als aanvulling op de veel te grote S/V40. Dan hadden ze tenminste nog een fatsoenlijke auto gemaakt voor de mensen die vroeger een DAF - Volvo 66 - Volvo 340 - Volvo 440 kochten. Die mensen hebben ze nu allemaal in een Suzuki Alto gejaagd. Overigens vraag ik me nog steeds af waarom de lichtste auto die je bij Volvo nu als automaat kan krijgen al minstens een lompe 2.4 is. Laat ze gewoon een 1.6 met automaat maken.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:45 schreef Elmostyle het volgende:
Je ziet hier alleen afbeeldingen van oude volvo'sniet van nieuwe, hoezo generaliseren.
Al moet ik toegeven dat die nieuwe C30 er niet al te mooi uitziet, die andere modellen zien er goed uit.
En daarbij, kan een ford, peugeot, .. nooit kapot gaan?
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:45 schreef Elmostyle het volgende:
Je ziet hier alleen afbeeldingen van oude volvo'sniet van nieuwe, hoezo generaliseren.
Al moet ik toegeven dat die nieuwe C30 er niet al te mooi uitziet, die andere modellen zien er goed uit.
Oh jawel... Maar Ford en Peugeot rijders geven gewoon toe dat hun kuthok kapot gaat.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:45 schreef Elmostyle het volgende:En daarbij, kan een ford, peugeot, .. nooit kapot gaan?
Blijf aub weg bij Volvo. Koop maar een suzuki ofzo, laat de Volvo's maar over aan de autoliefhebbers.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
De C30 hadden ze in 1995 al moeten uitbrengen als aanvulling op de veel te grote S/V40. Dan hadden ze tenminste nog een fatsoenlijke auto gemaakt voor de mensen die vroeger een DAF - Volvo 66 - Volvo 340 - Volvo 440 kochten. Die mensen hebben ze nu allemaal in een Suzuki Alto gejaagd. Overigens vraag ik me nog steeds af waarom de lichtste auto die je bij Volvo nu als automaat kan krijgen al minstens een lompe 2.4 is. Laat ze gewoon een 1.6 met automaat maken.
En ja; Volvo is gewoon een veel te dure Ford tegenwoordig
Dat begrijp ik ook niet. Zo'n C70 heeft niets te vertellen met z'n kreukelplaatwerk. Die 740 die daarachter staat is veel steviger.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:55 schreef -Muse- het volgende:
En welke halve gladiool gebruikt een C70 voor de cross?!?!?! Schande!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |