quote:Op woensdag 7 mei 2008 07:03 schreef FJD het volgende:
[..]
1) Mailen naar een info@bedrijf of vacature@bedrijf is redelijk kansloos, tenzij het bedrijf echt op zoek is.
2) Bellen of langsgaan.
Morgenquote:Transportdienst: DHL
Paketnummer: 0476010880
Status: Auf dem Transportweg
Bestellnummer: 302-2729272-62963
Versanddatum: 5. Mai 2008
Ziel: Poortugaal, NL
Voraussichtliches Lieferdatum: 8. Mai 2008
Lieferung verfolgen
Date Zeit Ort Nähere Informationen
6. Mai 2008 11:11 Leipzig DE Lieferung hat das Depot verlassen.
5. Mai 2008 19:08 --- Transportdienstleister wurde informiert, um das Paket abzuholen.
Dat mooi!quote:
Hoe krijg je zo'n hoge score? Als ik sneller ga stappen dan het mii poppetje dan telt hij mijn stappen niet meer.......quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:56 schreef depax het volgende:
ik ga morgen maar eens de wiki aanvullen met me scores nog geen tijd gezien.
vandaag 3778 steps gedaan met free stepsdas toch wel een wiki waard denk ik.
Die van mij is op transport naar Nederland gegaan.quote:
bij free step heb ik daar geen probleem mee :|quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:12 schreef lilalush het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n hoge score? Als ik sneller ga stappen dan het mii poppetje dan telt hij mijn stappen niet meer.......
ik wil als iemand dat vraagt best wel ff een paar winkels af om te reserveren hoor, maar dan moeten die personen zelf naar de winkel om af te halen ik ga geen geld voorschieten of iets dergelijksquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:28 schreef Liquidootje het volgende:
Koop er dan eentje voor XcUZ_Me. Is het nou zo moeilijk om iets aardigs te doen?
Ik heb 'm pas gister geunlocked en snap het ook niet helemaal, maar het is in elk geval de bedoeling dat je het ritme nadoet dat dat andere mannetje je voordoet. En volgens mij krijg je meer punten als je slaat terwijl er zo'n dartbordachtig rondje te zien is op de boksbal (kan iemand dat bevestigen? zat daar zelf ook mee?)quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:41 schreef tjeez3 het volgende:
Zo heb de wiki ook ingevuld, kan iemand me dat boxen eens uitleggen, moet je wachten totdat hij zegt wat je moet doen of moet je gewoon zo vaak mogelijk slaan, heb het een paar keer geprobeerd maar hij zegt steeds dat het beter kan en dat we het morgen nog maar eens proberen
als je te snel gaat zegt ie toch ook: watch your speed of wat dan ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:12 schreef lilalush het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n hoge score? Als ik sneller ga stappen dan het mii poppetje dan telt hij mijn stappen niet meer.......
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 7 mei 2008 07:16 schreef -Mariska- het volgende:
Voor degene die nog wii-fit-loos zijn:
Hij is weer te bestellen via intertoys.nl
Inderdaad, maar volg je het ritme dat hij aangeeft (zelfs met pijltje op de hoogste stand) dan haal je dus never nooit niet 3000 passen per 10 minuten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:04 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
als je te snel gaat zegt ie toch ook: watch your speed of wat dan ook
dat ding geeft toch niet voor niets een tempo aan?
lijkt het me onlogisch als je daar buiten gaat lopen steppen maar oke
Het lijkt ook alsof die puntentelling gewoon op het ritme doortikt, of je nou goed slaat of nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:57 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ik heb 'm pas gister geunlocked en snap het ook niet helemaal, maar het is in elk geval de bedoeling dat je het ritme nadoet dat dat andere mannetje je voordoet. En volgens mij krijg je meer punten als je slaat terwijl er zo'n dartbordachtig rondje te zien is op de boksbal (kan iemand dat bevestigen? zat daar zelf ook mee?)
Anyhow, je moet steeds dat ritme nadoen en op het laatst mag je tien seconden vrij meppen.
ik vraag me alleen af of ie ook echt op voorraad is of dat je op een wachtlijst komt....iemand die het weet???quote:Op woensdag 7 mei 2008 07:16 schreef -Mariska- het volgende:
Voor degene die nog wii-fit-loos zijn:
Hij is weer te bestellen via intertoys.nl
Ik vroeg het me ook af, maar als je bijvoorbeeld mario kart zoekt staat er dat hij niet leverbaar is dus op verlanglijstje. Dus afwachten, en anders gaan we klagen dat we nu emotionele schade hebben enzoquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:52 schreef nanana het volgende:
[..]
ik vraag me alleen af of ie ook echt op voorraad is of dat je op een wachtlijst komt....iemand die het weet???
edit: Ik heb hem daar besteld en in de mail staat dat het binnen 2 tot 3 werkdagen geleverd zal worden. nu maar hopen dat dat ook waar is, dan kan ik hem hier bij het winkeltje waar ik hem gereserveerd heb cancellen!
euhm....quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:28 schreef lilalush het volgende:
[..]
Inderdaad, maar volg je het ritme dat hij aangeeft (zelfs met pijltje op de hoogste stand) dan haal je dus never nooit niet 3000 passen per 10 minuten.
Gemiddeld 2,21 per seconde. Da's geen steppen meer, da's hard de trap op rennen!quote:
goh zo had ik het nog niet bekeken want ik ben niet echt moe zweet wel erna.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Gemiddeld 2,21 per seconde. Da's geen steppen meer, da's hard de trap op rennen!En dat 30 minuten lang!
In de VS houden ze wedstrijden in wolkenkrabbers. Misschien maar eens inschrijven?
Ik geloof je zeker wel hoor:) En ik snap nu ook waar het verschil in zit: ik heb free stepping 10 minuten gedaan. Jij doet 30 minuten. In 10 minuten had ik over de 1000 steps dus als ik dat 30 minuten zou volhouden dan zou ik wel een beetje in de buurt van jouw score komenquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:35 schreef depax het volgende:
[..]
euhm....
ik doe free stepping daar geeft hij ritme aan maar hoef je je niet aan te houden en als je je gewoon aan jouw eigen tempo houd werkt dat ook goed.
Ik ging niet zweten met tempo van wiifit zelfs niet op snelste maar mijn eigen tempo wel en ik houd toch 30 minten vol.
daarnaast is het in 30 minuten ( maximale wat kan )
ik had er vandaag 3978 en anders maak ik gewoon foto laat ik het wel zien als jullie me niet geloven.
Wat een lelijke bidonquote:Op donderdag 8 mei 2008 07:03 schreef Slein83 het volgende:
Wii fit stuff in de sterrencatalogus:
2250 sterren Wii Fit-bidon
[ afbeelding ]
2000 sterren wii fit incense sticks
[ afbeelding ]
Wat is dat tweede ding?quote:Op donderdag 8 mei 2008 07:03 schreef Slein83 het volgende:
Wii fit stuff in de sterrencatalogus:
2250 sterren Wii Fit-bidon
[ afbeelding ]
2000 sterren wii fit incense sticks
[ afbeelding ]
Wierook. Voor bij de yoga, denk ik.quote:
Ik heb gebeld met de webshop van Intertoys.nl en die zeiden dat ze deze nog gewoon op voorraad hebben. Elke winkel van Intertoys krijgt een bepaald aantal toegewezen en daarbij wordt de webshop ook als aparte winkel gezien. Gelukkig kennen/doen veel mensen niks met Intertoys.nl de webshop en is hij hier dus nog op voorraad.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook af, maar als je bijvoorbeeld mario kart zoekt staat er dat hij niet leverbaar is dus op verlanglijstje. Dus afwachten, en anders gaan we klagen dat we nu emotionele schade hebben enzo
Hey wat gaafquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:03 schreef Janver het volgende:
[..]
Ik heb gebeld met de webshop van Intertoys.nl en die zeiden dat ze deze nog gewoon op voorraad hebben. Elke winkel van Intertoys krijgt een bepaald aantal toegewezen en daarbij wordt de webshop ook als aparte winkel gezien. Gelukkig kennen/doen veel mensen niks met Intertoys.nl de webshop en is hij hier dus nog op voorraad.
Ik heb hem net besteld nadat ik een emailtje kreeg van Bol.com dat de Wii Fit pas in Juni op z'n vroegst leverbaar is.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:56 schreef depax het volgende:
ik ga morgen maar eens de wiki aanvullen met me scores nog geen tijd gezien.
vandaag 3778 steps gedaan met free stepsdas toch wel een wiki waard denk ik.
ik heb dezelfde mail gekregen! hoop op morgen, anders zaterdag dat ie hier is. nu nog hopen dat er dan iemand thuis is om hem aan te nemen, anders kan ik pas op zijn vroegst dinsdag spelenquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hey wat gaafbedankt voor de informatie!
nog 2 dagen
edit:
Beste Maraca
Uw bestelling met bestelnummer [x] wordt vandaag bij TNT Post aangeboden voor verzending.
Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.
We hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
Servicedesk Webshop Intertoys
Oh yeah baby![]()
Ik woon in een flat dus de postbode belt gewoon bij iedereen aan tot er iemand zo gek is om het aan te nemen als ik er niet benquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:22 schreef nanana het volgende:
[..]
ik heb dezelfde mail gekregen! hoop op morgen, anders zaterdag dat ie hier is. nu nog hopen dat er dan iemand thuis is om hem aan te nemen, anders kan ik pas op zijn vroegst dinsdag spelen
Die snapte ik al, vandaar ook een wedervraag met vraagtekenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:00 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
het is een vraag (zie vraagteken "?" aan het einde van de zin)
Dat is vreemd; ik heb hem (waarschijnlijk) eerder besteld en jij krijgt nu al een bevestiging van Verzending terwijl ik deze nog niet heb.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hey wat gaafbedankt voor de informatie!
nog 2 dagen
edit:
Beste Maraca
Uw bestelling met bestelnummer [x] wordt vandaag bij TNT Post aangeboden voor verzending.
Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.
We hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
Servicedesk Webshop Intertoys
Oh yeah baby![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |