Volgens mij Free Running, als ik het zo uit me hoofd bekijk.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:30 schreef linebear het volgende:
[..]
wat is het laatste spelletje bij aerobics ?!? die moet ik nog vrijspelen en nog een 3 muscle oefeningen geloof ik...
Die laatste yoga oefening is echt niet te doen... tenminste nu nog niet
In alle categorieen zitten games die je moet vrijspelen.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:32 schreef nanana het volgende:
hoe zit het met het vrijspelen? moet je van alles wel games vrijspelen, of heb je vanaf het begin af aan alle yoga games bijvoorbeeld?
Op zich een goede tip, alleen word ik een beetje angstig van die laatste zin.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:15 schreef Fe2O3 het volgende:
Beuh klanten die alles reserverenen Bol.com 6+ weken levertijd inmiddels !
Dus wat doen we dan, op naar amazon.de. Gisteravond besteld, morgen gaat hij met de Duitse postmeneerbode meeAlleen de neopreen oplegmat komt later, bleh.
Of is het dan gewoon dezelfde als ze hier hebben. Waar je ook die vriendelijke trainer met Brits accent kunt nemen?quote:Informationen zum Spiel
Plattform: Nintendo Wii
USK-Einstufung: Freigegeben ohne Altersbeschränkung gem. 14 JuSchG
Medium: Videospiel
Artikelanzahl: 1
Sprache: Deutsch, Deutsch, Deutsch
quote:Op zondag 4 mei 2008 19:22 schreef IV_Xample het volgende:
houden mensen eigenlijk nog wel de high scores bij op de wiki?
Ik zit na een week op -1.2, maar dat zegt niets natuurlijk. De dag na Koninginnedag zat ik op +2quote:Op maandag 5 mei 2008 21:54 schreef Slein83 het volgende:
Valt iedereen hier af? Ikke niet, is ook niet nodig heb al ideale bmi. Maar heb wel meer energie door iedere dag even te fitten
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit na een week op -1.2, maar dat zegt niets natuurlijk. De dag na Koninginnedag zat ik op +2
Had ik ook tot m'n +/- 24 a 25e ... *kijkt naar toch wel aanwezig buikje* jij komt ook nog wel ~:-)quote:Op maandag 5 mei 2008 23:31 schreef Slein83 het volgende:
[..]
lol
Heb als voordeel, kan eten wat ik wil, kom toch niet aan
27 juni word ik 25 dus komt goedquote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:05 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Had ik ook tot m'n +/- 24 a 25e ... *kijkt naar toch wel aanwezig buikje* jij komt ook nog wel ~:-)
Fe203 gaat het voor ons uitproberen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:21 schreef Halinalle het volgende:
Weet iemand al of de in Duitsland verkrijgbare versie ook over Engelse spraak beschikt. Door een Sturmbannführer gecommandeerd te worden lijkt me toch wat minder.
Tevens TVP
Oh, maar dat maakt niet uit. Ik kan het ook wel lezen enzo. Ik hoor het alleen niet zo graag aan. Zeker niet als ik me in het zweet sta te werken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:53 schreef lilalush het volgende:
Het boekje dat erbij zit is wel in het Duits
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, maar dat maakt niet uit. Ik kan het ook wel lezen enzo. Ik hoor het alleen niet zo graag aan. Zeker niet als ik me in het zweet sta te werken.
Is ie dan nog ergens te koop?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Net eentje gekocht, vanavond maar eens aan de slag.
Ik werk bij een groothandel en heb er twee voor mij apart laten zetten bij de afgelopen vrijdaglevering.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:35 schreef Halinalle het volgende:
Is ie dan nog ergens te koop?
Bol.com was vorige vrijdag nog 2-3 weken, en stond zondag op 4-6 weken. Die van amazon duitsland ging echter direct op de post. Thans ik heb een tracking #, maar zien of ook iets aankomt natuurlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik heb Dynabyte gemaild met de vraag wat de verwachtte levertijd is. Geen antwoord.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:20 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Bol.com was vorige vrijdag nog 2-3 weken, en stond zondag op 4-6 weken. Die van amazon duitsland ging echter direct op de post. Thans ik heb een tracking #, maar zien of ook iets aankomt natuurlijk
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Toch vind ik het niet horen dat een bedrijf niet reageert op mail, terwijl ze in de orderbevestiging aangeven dat je via die weg vragen kunt stellen.
Vind ik ook hoor. De FRS heeft tenminste wel netjes gereageerd op mijn vraag gisteren of de Wii Fit nu wel of niet leverbaar was (de info op de site was erg verwarrend).quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Toch vind ik het niet horen dat een bedrijf niet reageert op mail, terwijl ze in de orderbevestiging aangeven dat je via die weg vragen kunt stellen.
1) Mailen naar een info@bedrijf of vacature@bedrijf is redelijk kansloos, tenzij het bedrijf echt op zoek is.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:57 schreef Slein83 het volgende:
Tegenwoordig standaard bij bedrijven om niet te reageren. Zoek al half jaar stageplek, en dat is nog erger. Bedrijven reageren niet of sturen na 3 weken mailtje"ja we waren je vergeten" Of "Nee sorry, het gaat toch niet door"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |