dat is bij free steppenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:47 schreef linebear het volgende:
las in het vorige topic dat iemand film keek tijdens het steppen, hoe deed ie dat !?
Buiten zit ik dus alleen bier te drinken en niks te doenquote:Op zondag 4 mei 2008 14:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Met dit weer moet je ook de buitenlucht inBen nu nog even bezig met Wii Fit, straks even weg en daarna lekker de hardloopschoenen aan. Met dit weer is het pas echt zweten
Wanneer speel je die vrij dan? Mooi bij Yoga is dat je bij de laatste oefeningen geen Wiimote of BB nodig hebt. Kun je rustig op de bank potje bier drinken terwijl de tijd doortikt...quote:Op zondag 4 mei 2008 21:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
Heb ook net dat Free steppen vrijgespeeld, erg fijn
En wat is daar dan precies het nut van?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:05 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wanneer speel je die vrij dan? Mooi bij Yoga is dat je bij de laatste oefeningen geen Wiimote of BB nodig hebt. Kun je rustig op de bank potje bier drinken terwijl de tijd doortikt...
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:05 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wanneer speel je die vrij dan? Mooi bij Yoga is dat je bij de laatste oefeningen geen Wiimote of BB nodig hebt. Kun je rustig op de bank potje bier drinken terwijl de tijd doortikt...
quote:Op maandag 5 mei 2008 09:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nu ook de Wii FItMoet hem nog installeren, wil ik vanavond gaan doen (overigens hadden ze bij de Mediamarkt in Duitsland, waar ik hem gekocht heb, staaaaaaaaaapels liggen. En nog 5 euro goedkoper ook).
Nog tips waar ik op moet letten als ik hem in gebruik neem?
Geloof na ongeveer 2,5 uur (heb er niet echt op gelet)quote:Op zondag 4 mei 2008 23:05 schreef Djeez het volgende:
[..]
89,25 inclquote:Op maandag 5 mei 2008 10:29 schreef Rewimo het volgende:
Oja, voor degenen die er nog eentje zoeken: de Makro heeft ze in de folder staan voor 89,95 inclusief, vanaf morgen.
O, pardonquote:Op maandag 5 mei 2008 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
89,25 incl
Als het goed is krijgt elke vestiging ruim voorraad, Delft in de 80 als alles goed gaat
wat is het laatste spelletje bij aerobics ?!? die moet ik nog vrijspelen en nog een 3 muscle oefeningen geloof ik...quote:Op maandag 5 mei 2008 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, weer 45 min gespeeld, heb nu bijna alle minigames vrijgespeeld. Zazen is wel de meest vreemde trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |