Inderdaad, daar sluit ik me dan ook volledig bij aan.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
Het is niet erg om er aan te denken, maar het gaat erom op de manier waarop je er naar kijkt.
ach de meeste uitleg die ik hoorde als het uitging van haar kant sloeg kant noch wal... :pquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:10 schreef Senias het volgende:
Het kan erger, na 3.5 jaar dat je ook denkt dat alles goed zit en niets in de gaten hebt en het vervolgens uitgaat en ze 3 dagen later een relatie begint met een 7 jaar ouwere negert zonder baan en school uit een achterstandswijk in Rotterdam. En vervolgens al meteen lekker erop los neukt en doet alsof ik niet besta en het enige contact wat we daarna hadden oppeens heel erg zakelijk was van haar kant, en niet eens een uitleg waarom ofzo.
Daar ga je pas goed van in de put zitten.
Herkenbaar, het cliche 'het ligt niet aan jou, maar juist aan mij' kwam er nog net niet aan te pas.quote:Op zondag 11 mei 2008 04:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
ach de meeste uitleg die ik hoorde als het uitging van haar kant sloeg kant noch wal... :p
maar raakt wel de gevoelige snaarquote:
Het is mooi weer. Ga naar buiten met vriendinnen! Terrasjes te over, of het strand, het park, en natuurlijk morgen shoppen...quote:Op zondag 11 mei 2008 12:01 schreef DUSHI82 het volgende:
Sinds gisteren mijn maatje kwijt en dit is de eerste zondagochtend in lange tijd dat ik wakker werd en hij er niet was...
Ik doe mijn verdomde best om niet te bellen of smsen!
Tips anyone?
Ik heb precies hetzelfde als jij.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:17 schreef Modjopower het volgende:
Nog iemand met liefdesverdriet hier!
Het is vrijdag uitgegaan, er waren teveel dingen gebeurd in een te korte tijd bij haar en dat had invloed op onze relatie. Ze werd afstandelijker, zat vaak te piekeren en verdedigde zichzelf constant.
Ze wou dus rust..zonder mij. Zat niet lekker in der vel etc.
We hebben maar 4 maanden een relatie gehad, maar wat mis ik haar! Heb een meisje voor haar verlaten (karma anyone?), en heb me echt nog nooit eerder zo fijn gevoeld bij een partner.
Gelukkig heb ik school voor de afleiding.
Shit, dat is helemaal kut zeg. Hoe oud is die jongen? 14 ofzo?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde als jij.
Het enige wat er nu nog bij is gekomen is dat meneer aant moddergooien is. Hij loopt allemaal onzin overal rond te lullen, dat ik hem stalk en s'nachts elke keer wakker bel, en hij beweert dat ik zwanger ben etc etc. Mensen lopen ook over MIJ te lullen, en hij gelooft het ook nog en is dus pissig op mij.
Het ergste is nog : Zijn beste vriend is de vriend van mijn nichtje, dus alles wat aan die vriend verteld wordt, wordt aan mijn nichtje doorverteld, die het vervolgens weer aan heel de familie doorblaatDus alle onzinverhalen komen dus ook weer bij me ouders terecht, die zich vervolgens afvragen wat ze in hemelsnaam aan hun fietsbel hebben hangen
![]()
Nu ben ik dus de kwaaie pier, terwijl ik van de helft van de tijd niet weet wat er aan de hand is.
Maja..ik heb hem gezegd dat ik het jammer vind dat ie zich zo als een klein kind gedraag, dat ie ongetwijfeld ver zal komen met zijn kuthouding en dat ik wel wat beters verdien dan hij
Like that's ever gonna work... Over een lange tijd misschien. En ze wil rust maar wel leuke dingen met je doen? Erm...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:32 schreef Modjopower het volgende:
Later op de avond via MSN nog gepraat, en toch erachter gekomen dat we beide leuke dingen samen willen blijven doen; Bioscoop, hotwings in de stad eten![]()
Maar natuurlijk als vrienden.
Met al mijn andere exen zou ik ook vrienden blijven, niet gebeurt dusquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Like that's ever gonna work... Over een lange tijd misschien. En ze wil rust maar wel leuke dingen met je doen? Erm...
Ik zou er niet meteen aan beginnen als ik jou was, maar misschien lukt het jullie welquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:08 schreef Modjopower het volgende:
[..]
Met al mijn andere exen zou ik ook vrienden blijven, niet gebeurt dus![]()
Maar voordat we een relatie hadden deden we deze dingen ook geregeld. Zoals vroeger zal het toch nooit worden, maar misschien over een lange tijd inderdaad.
(OT: die Silent Hill collectie)
Je zult het niet geloven, maar de arme jongen is 21quote:Op dinsdag 13 mei 2008 06:56 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Shit, dat is helemaal kut zeg. Hoe oud is die jongen? 14 ofzo?
Ik moet mezelf ook dwingen te eten, slaap slecht en wil overal naartoe, maar dan ook meteen weer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |