abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 mei 2008 @ 01:51:24 #26
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_58588593
Schuif ik ook maar even aan in deze reeks, al ben ik 'enkel' m'n vriendin verloren (overlijden) en absoluut geen behoefte om d'r los te laten.
Buiten dat natuurlijk wel de nodige exen gehad waarbij het loslaten niet altijd even makkelijk ging en de resultaten nogal wisselend zijn.
De ene is m'n beste vriendin geworden en de andere zou er niet mee zitten als ik zou doodvallen.

Kwestie van tijd, afleiding en gewoon de knop om draaien op het moment dat je daar aan toe bent en dan krijg je de boel op dat gebied ook wel weer op rolletjes.
En oude 'zooi' bewaar ik sowieso, destijds in zware verliefdheid naar elkaar gestuurd en verdomd mooie periodes geweest en om dat dan weg te gooien gaat me te ver.
En altijd leuk om later eens terug te zien.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 09:07:22 #27
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_58590161
Ik voel me ook kut Waarom heb ik nog steeds het idee dat het nog goed gaat komen en dat we samen oud worden?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 10:59:50 #28
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_58591038
Omdat je het idd niet loslaat. Het was mooi toen, maar nu niet meer. Je moet door naar wat anders wat ook mooi is. Na anderhalf jaar denk ik ook nog steeds vaak aan me ex, maar dat is inmiddels meer een gevoel van zoals ik al zei het was mooi, TOEN ... en daarna weer door naar de orde van de dag. Het is n iet erg om er aan te denken, maar het gaat erom op de manier waarop je er naar kijkt.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  zaterdag 10 mei 2008 @ 12:13:25 #29
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_58591994
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 10:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
Het is niet erg om er aan te denken, maar het gaat erom op de manier waarop je er naar kijkt.
Inderdaad, daar sluit ik me dan ook volledig bij aan.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 16:19:46 #30
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_58595302
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_58595596
bah, ik denk nog steeds aan terug, met het idee dat het gewoon erg goed zat, maar waarom dacht zij er nooit zo over

heb haar maar losgelaten toen bleek dat ze het met mij wel erg gezellig vond maar niet meer dan dat, en nog steeds naar mannen rondkeek... desondanks ben ik niet boos maar gewoon teleurgesteld (klinkt bekend he? )
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_58599935
Het kan erger, na 3.5 jaar dat je ook denkt dat alles goed zit en niets in de gaten hebt en het vervolgens uitgaat en ze 3 dagen later een relatie begint met een 7 jaar ouwere negert zonder baan en school uit een achterstandswijk in Rotterdam. En vervolgens al meteen lekker erop los neukt en doet alsof ik niet besta en het enige contact wat we daarna hadden oppeens heel erg zakelijk was van haar kant, en niet eens een uitleg waarom ofzo.

Daar ga je pas goed van in de put zitten.
pi_58603553
QQ more
cry more
L2P
  zondag 11 mei 2008 @ 04:49:45 #34
108913 Godshand
guide4you
pi_58605278
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 21:10 schreef Senias het volgende:
Het kan erger, na 3.5 jaar dat je ook denkt dat alles goed zit en niets in de gaten hebt en het vervolgens uitgaat en ze 3 dagen later een relatie begint met een 7 jaar ouwere negert zonder baan en school uit een achterstandswijk in Rotterdam. En vervolgens al meteen lekker erop los neukt en doet alsof ik niet besta en het enige contact wat we daarna hadden oppeens heel erg zakelijk was van haar kant, en niet eens een uitleg waarom ofzo.

Daar ga je pas goed van in de put zitten.
ach de meeste uitleg die ik hoorde als het uitging van haar kant sloeg kant noch wal... :p
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 11 mei 2008 @ 10:46:40 #35
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_58606534
quote:
Op zondag 11 mei 2008 04:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

ach de meeste uitleg die ik hoorde als het uitging van haar kant sloeg kant noch wal... :p
Herkenbaar, het cliche 'het ligt niet aan jou, maar juist aan mij' kwam er nog net niet aan te pas.
Vrouwen en iets moeten uitleggen waarbij het gaat over emoties en gevoelens in een relatie werkt gewoon niet volgens mij.
Ze willen de ander nooit kwetsen, draaien om het verhaal heen en hopen met wat gelul en het weglaten van de belangrijkste details het boek te kunnen sluiten.

En ja dat is lekker generaliserend.
  zondag 11 mei 2008 @ 11:05:54 #36
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_58606766
quote:
Op zondag 11 mei 2008 10:46 schreef Lastpost het volgende:

[..]

En ja dat is lekker generaliserend.
maar raakt wel de gevoelige snaar
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  zondag 11 mei 2008 @ 12:01:25 #37
52297 DUSHI82
MeSoCorny
pi_58607419
Sinds gisteren mijn maatje kwijt en dit is de eerste zondagochtend in lange tijd dat ik wakker werd en hij er niet was...

Ik doe mijn verdomde best om niet te bellen of smsen!

Tips anyone?
I'm really easy to get along with once you people learn to worship me.
  zondag 11 mei 2008 @ 14:57:46 #38
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58609811
quote:
Op zondag 11 mei 2008 12:01 schreef DUSHI82 het volgende:
Sinds gisteren mijn maatje kwijt en dit is de eerste zondagochtend in lange tijd dat ik wakker werd en hij er niet was...

Ik doe mijn verdomde best om niet te bellen of smsen!

Tips anyone?
Het is mooi weer. Ga naar buiten met vriendinnen! Terrasjes te over, of het strand, het park, en natuurlijk morgen shoppen...
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_58614703
Nog iemand met liefdesverdriet hier!

Het is vrijdag uitgegaan, er waren teveel dingen gebeurd in een te korte tijd bij haar en dat had invloed op onze relatie. Ze werd afstandelijker, zat vaak te piekeren en verdedigde zichzelf constant.

Ze wou dus rust..zonder mij. Zat niet lekker in der vel etc.

We hebben maar 4 maanden een relatie gehad, maar wat mis ik haar! Heb een meisje voor haar verlaten (karma anyone?), en heb me echt nog nooit eerder zo fijn gevoeld bij een partner.

Gelukkig heb ik school voor de afleiding.
We are all undesirables
  zondag 11 mei 2008 @ 21:41:26 #40
171509 ObviousClone
Adventure is just bad planning
pi_58616231
Haar vandaag weer moeten vragen of ze me alsjeblieft niet meer wilt bellen. Na maanden nog steeds gekloot. Ik geloof dat ik het loslaten nog niet zo onder de knie heb.
He's the kind of a guy who lights up a room just by flicking a switch
pi_58622159
Ik sluit me hier ook maar aan.
Het stomme is, we houden allebei heel erg veel van elkaar. Het is allemaal zo intens.. Maar ze komt net uit een andere relatie. Ik wil te snel, zij niet snel genoeg. Ik hoop echt dat er nog een weg te vinden is. Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden.

Ik had haar twee weken rust gevraagd. Maar zo zwak als ik ben moest ik toch contact zoeken. Het mailtje en opvolgend telefoontje was zo weinig hoopgevend dat ik me maar moet voorbereiden op een definitief einde.

Eten is een opgave, alles is grijs.. en mijn borstkas is pijnlijk leeg..
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_58636153
quote:
Op zondag 11 mei 2008 20:17 schreef Modjopower het volgende:
Nog iemand met liefdesverdriet hier!

Het is vrijdag uitgegaan, er waren teveel dingen gebeurd in een te korte tijd bij haar en dat had invloed op onze relatie. Ze werd afstandelijker, zat vaak te piekeren en verdedigde zichzelf constant.

Ze wou dus rust..zonder mij. Zat niet lekker in der vel etc.

We hebben maar 4 maanden een relatie gehad, maar wat mis ik haar! Heb een meisje voor haar verlaten (karma anyone?), en heb me echt nog nooit eerder zo fijn gevoeld bij een partner.

Gelukkig heb ik school voor de afleiding.
Ik heb precies hetzelfde als jij.
Het enige wat er nu nog bij is gekomen is dat meneer aant moddergooien is. Hij loopt allemaal onzin overal rond te lullen, dat ik hem stalk en s'nachts elke keer wakker bel, en hij beweert dat ik zwanger ben etc etc. Mensen lopen ook over MIJ te lullen, en hij gelooft het ook nog en is dus pissig op mij.
Het ergste is nog : Zijn beste vriend is de vriend van mijn nichtje, dus alles wat aan die vriend verteld wordt, wordt aan mijn nichtje doorverteld, die het vervolgens weer aan heel de familie doorblaat Dus alle onzinverhalen komen dus ook weer bij me ouders terecht, die zich vervolgens afvragen wat ze in hemelsnaam aan hun fietsbel hebben hangen
Nu ben ik dus de kwaaie pier, terwijl ik van de helft van de tijd niet weet wat er aan de hand is.

Maja..ik heb hem gezegd dat ik het jammer vind dat ie zich zo als een klein kind gedraag, dat ie ongetwijfeld ver zal komen met zijn kuthouding en dat ik wel wat beters verdien dan hij

[ Bericht 2% gewijzigd door DjinN op 13-05-2008 01:33:06 ]
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_58638265
Hmm, ik denk dat ik me maar alvast aan moet gaan sluiten.

Heb pas ruim een week met mijn vriendin, maar we gaan al maanden close met elkaar om.
Als ik hier lees over relaties van jaren, dan moet ik mij niet aanstellen. Maar pijn doet het zeker.

Het is officieel nog aan, maar ze is boos en heeft gisteren niets van zich laten horen. De reden waarom doet er niet zo toe; ik ben ervan overtuigd dat ik niets verkeerd heb gedaan en als er al iets minder leuk aan is dan heb ik alleen mezelf er mee.

Ik was vannacht om 4 uur wakker, ben opgestaan en mijn dag begonnen. Ben onrustig, slaap slecht, en eet slecht. Dit is echt het meest kutte gevoel ooit. Vooral omdat ik haar nog niet helemaal kwijt ben, dus ik heb stille hoop dat ze bijdraait. Ze is best wisselend qua stemming, dus ik zie het nog niet helemaal somber in. Maar duidelijkheid wil ik wel, en daar geef ik haar nog 2 dagen de kans voor. Anders heb ik geen leven meer.

Ik haat het...
pi_58638365
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:41 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde als jij.
Het enige wat er nu nog bij is gekomen is dat meneer aant moddergooien is. Hij loopt allemaal onzin overal rond te lullen, dat ik hem stalk en s'nachts elke keer wakker bel, en hij beweert dat ik zwanger ben etc etc. Mensen lopen ook over MIJ te lullen, en hij gelooft het ook nog en is dus pissig op mij.
Het ergste is nog : Zijn beste vriend is de vriend van mijn nichtje, dus alles wat aan die vriend verteld wordt, wordt aan mijn nichtje doorverteld, die het vervolgens weer aan heel de familie doorblaat Dus alle onzinverhalen komen dus ook weer bij me ouders terecht, die zich vervolgens afvragen wat ze in hemelsnaam aan hun fietsbel hebben hangen
Nu ben ik dus de kwaaie pier, terwijl ik van de helft van de tijd niet weet wat er aan de hand is.

Maja..ik heb hem gezegd dat ik het jammer vind dat ie zich zo als een klein kind gedraag, dat ie ongetwijfeld ver zal komen met zijn kuthouding en dat ik wel wat beters verdien dan hij
Shit, dat is helemaal kut zeg. Hoe oud is die jongen? 14 ofzo?

Ik moet mezelf ook dwingen te eten, slaap slecht en wil overal naartoe, maar dan ook meteen weer weg.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_58638856
Gisteren dus elkaars spullen teruggegeven. Toen ze daar in de deuropening stond wou ik haar zo graag vasthouden

Heb haar wel een brief gegeven waarin ik mijn gevoelens en gedachte's had opgeschreven. Dat was ook eigenlijk het laatste wat ik van mij laat horen over onze relatie. Ze wou rust dus dat kan ze dan ook krijgen.

Later op de avond via MSN nog gepraat, en toch erachter gekomen dat we beide leuke dingen samen willen blijven doen; Bioscoop, hotwings in de stad eten

Maar natuurlijk als vrienden.
We are all undesirables
  dinsdag 13 mei 2008 @ 08:54:31 #46
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58639061
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 08:32 schreef Modjopower het volgende:

Later op de avond via MSN nog gepraat, en toch erachter gekomen dat we beide leuke dingen samen willen blijven doen; Bioscoop, hotwings in de stad eten

Maar natuurlijk als vrienden.
Like that's ever gonna work... Over een lange tijd misschien. En ze wil rust maar wel leuke dingen met je doen? Erm...
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_58639201
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 08:54 schreef Elegy het volgende:

[..]

Like that's ever gonna work... Over een lange tijd misschien. En ze wil rust maar wel leuke dingen met je doen? Erm...
Met al mijn andere exen zou ik ook vrienden blijven, niet gebeurt dus

Maar voordat we een relatie hadden deden we deze dingen ook geregeld. Zoals vroeger zal het toch nooit worden, maar misschien over een lange tijd inderdaad.

(OT: die Silent Hill collectie )
We are all undesirables
  dinsdag 13 mei 2008 @ 09:13:16 #48
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58639246
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 09:08 schreef Modjopower het volgende:

[..]

Met al mijn andere exen zou ik ook vrienden blijven, niet gebeurt dus

Maar voordat we een relatie hadden deden we deze dingen ook geregeld. Zoals vroeger zal het toch nooit worden, maar misschien over een lange tijd inderdaad.

(OT: die Silent Hill collectie )
Ik zou er niet meteen aan beginnen als ik jou was, maar misschien lukt het jullie wel In elk geval geen haast mee maken.

offtopic: thnx inmiddels zijn daar nog Silent Hill Origins en Silent Hill Experience bijgekomen
pi_58639461
Ik voel me ook nog steeds zwaar klote. We zijn nu 8 maanden uit elkaar maar zien elkaar nog iedere week omdat we samen werken. Per 2 juni ga ik ergens anders beginnen, want zo kom ik er nooit vanaf.
Hoe langer het is is, hoe meer ik hem terug zou willen.

Dit weekend zou ik uit gaan met mijn zusje. Hij kwam maanden geleden ook op die plek, nu hij wist dat ik misschien ook een keer daarheen zou gaan, stond hij daar ook ineens voor mijn neus???
Hij wil het allemaal vergeten en door gaan, maar nou komt hij zelf weer ineens naar een plek waar ik mogelijk zou zijn. Wie maakt het nou moeilijker???
pi_58641563
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 06:56 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Shit, dat is helemaal kut zeg. Hoe oud is die jongen? 14 ofzo?

Ik moet mezelf ook dwingen te eten, slaap slecht en wil overal naartoe, maar dan ook meteen weer weg.
Je zult het niet geloven, maar de arme jongen is 21 Maar als je ziet hoe kinderachtig hij bezig is, zou je idd denken dat ie 14 is ofsow
Met het verdriet valt het nu dus wel mee, alleen gister nog ff een flinke jankbui gehad. Maja, toen ie dus gister begon met moddergooien en die stomme streken had ik achteraf wel zoiets van "mijn god...waar ben je nou allemaal toch mee bezig "

Slapen is me prima gelukt (weliswaar heeeeeeeeeeeeeel laat maja ), eten gaat wat minder goed. En ik heb wel zoals jij ook van die buien dat ik overal naartoe wil om maar ff weg te zijn, maar zodra ik dan daadwerkelijk weg ben word ik meteen weer onrustig en wil ik weer naar huis ofsow
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')