Opgeruimd staat.....?quote:Op maandag 5 mei 2008 12:16 schreef Gert het volgende:
En in de slipstream daarvan: de users die uren per dag in de COS bezig zijn om elke positieve opmerking over Huub te "weerleggen".
Ik heb er onderhand een dagtaak aan.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
En in de slipstream daarvan: de users die uren per dag in de COS bezig zijn om elke positieve opmerking over Huub te "weerleggen".
En modjes die dan roepen dan het al lang niet meer zo erg is met die huubgroupiesquote:Op maandag 5 mei 2008 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Het is ronduit verschrikkelijk met dat Heil Huub Nazi-tuig!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
En modjes die dan roepen dan het al lang niet meer zo erg is met die huubgroupies
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Het is ronduit verschrikkelijk met dat Heil Huub Nazi-tuig!
Ik ben blij dat er onderhand een hele kudde helden is, die dat uitschot op moreel superieure wijze bestrijdt. [ afbeelding ]
Waar natuurlijk maar weinig voor nodig isquote:
Die vrouw schoot vol bij het idee Huub te mogen knuffelen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar natuurlijk maar weinig voor nodig is![]()
Daar is Amanda nog intellectueel superieur bij
Ach die ene kan er ook nog wel bij toch?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die vrouw schoot vol bij het idee Huub te mogen knuffelen.
Lijkt me een typische Nowliver, die ook vooral niet in onze COS moet komen.
Dat weet hij maar al te goed hoor, na die fandag, contact met sly, al die kaartjes, kado's en vliegtuigenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:18 schreef Leandra het volgende:
OMG... dat mens is echt de weg kwijt...![]()
En volschieten bij het idee dat ze Huub mag knuffelen, ik hoop dat Huub een beetje een Frans Bauer inslag heeft want anders gaat hij het nog moeilijk krijgen als hij doorheeft wat z'n fanbase nou eigenlijk is
Zou dit die mevrouw zijn die "Man Bijt Hond" op visite had en met een koptelefoon door het huis liep en constant de streams volgde...quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
DGK gigolo?? Knuffelen voor ¤ 50,=?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat weet hij maar al te goed hoor, na die fandag, contact met sly, al die kaartjes, kado's en vliegtuigen
Daarom loopt hij ze ook constant te bespelen
Als hij het een beetje slim aanpakt kan hij er waarschijnlijk nog flink op cashen
Was dat maar waar... dan zou het beperkt zijn tot 1 of 2 van die mensen die de weg volledig kwijt zijn..quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zou dit die mevrouw zijn die "Man Bijt Hond" op visite had en met een koptelefoon door het huis liep en constant de streams volgde...
Fucking triest!quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geniaal joh!quote:
quote:ruudvanNOT hij rende niet achter brian aan met een mes, hij pakte het mes op en legde het zonder hem in brian ze richting te houden weer terug. Dus kijk jij maar lekker zoals je het wilt zien, maar huub word wel degelijk tegen gewerkt door meerdere factoren, omdat ie onverslaanbaar is in de oude setting. Nu mogen brian en amanda wel degelijk allerlij dingen die huub niet mag. Klein voorbeeld contact punten verdelen onder elkaar mogen B&M wel en H&C niet. Feiten zijn niet om over te twisten.
Heb ze dat ook op de topics gelezen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Geniaal joh!![]()
En ze gaan ook gewoon door bij de commentaren.![]()
[..]
Haal je nu niet positieve opmerkingen en klinklare onzin, gelieg en verdraaien van feiten door elkaar?quote:Op maandag 5 mei 2008 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ze daar bij de FEBO alles aan doen om mensen op de forums tegen elkaar opzetten dat is voor mij een reden om het alleen maar te lezen en niet meer on stream te volgen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:41 schreef Py het volgende:
Huub vindt zichzelf in ieder geval wel übermensch. Dus zo raar is die stamboomgedachte niet
Volgens mij spelen de bewoners nog altijd zelf het spel. Er is wel een (steeds verder uitgebouwde vorm van) samenwerking met achter sinds de boel fysiek uit de hand begon te lopen (te ver over de schreef is ook einde DGK, bewaken van het voortbestaan van het programma). En ook mbt opnames maken (camerapositie checken, audio ok, enz) kan ik me voorstellen dat de bewoners na verloop van tijd steeds 'professioneler' overleggen met de redactie.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:47 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ze daar bij de FEBO alles aan doen om mensen op de forums tegen elkaar opzetten dat is voor mij een reden om het alleen maar te lezen en niet meer on stream te volgen.
Ik dacht eerst nog ik doe het zo tegen het einde, streams kopen, maar ik mis het niet zo erg, ik lees het af en toe omdat ik wil weten hoe het afloopt.
Dat van gisteravond is zo in scene gezet, de reden is dat mensen dan weer gaan sms , want iedereen vind wel dat iemand gemeen doet is het niet Brain dan Huub ik baal zo van dat gedrag
van FEBO ik zou willen zeggen trap er niet in mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |