Lik me oorquote:Op maandag 5 mei 2008 03:20 schreef Manono het volgende:
[..]
Ah ok, je hebt het nét niet te druk met je gevulde leven om op dit tijdstip nog even in dit topic te reageren?
Uhhhh en jij dan???quote:Op maandag 5 mei 2008 03:20 schreef Manono het volgende:
[..]
Ah ok, je hebt het nét niet te druk met je gevulde leven om op dit tijdstip nog even in dit topic te reageren?
Hij dronk zich in DGK al een keer bijna doodquote:
Nog zo´n persoon zonder levenquote:Op maandag 5 mei 2008 03:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij dronk zich in DGK al een keer bijna dood
Kijk dat is nou ON TOPIC Ga ik in mee mits je achtergrondquote:
quote:
Ik zit in mijn 24 jarige sabaticalquote:
Volgens mij is het een stinkhoerquote:Op maandag 5 mei 2008 03:30 schreef Manono het volgende:
[..]
Heb je mij 'get a life' zien zeggen?
Meeen serieuze boel hier.. Hoop meningen, alles off topic
Maar wel gemeend ... En off topic dacht het niet.quote:Op maandag 5 mei 2008 03:30 schreef Manono het volgende:
[..]
Ben je al zo oudquote:
Concentratie problemen moet je niet onderschatten. Dementie is erg vervelend op jonge leeftijd.quote:Op maandag 5 mei 2008 03:29 schreef PC eend het volgende:
Laats zei hij dat Natasia het type persoon was waar concentratiekampen voor bedoelt zijn, misschien hebben Amanda en Brian gelijk en is hij echt racist?
Ik vraag me iig wel serieus af waar die concentratiekamp fetisj vandaan komt
Zit niet zo te trollenquote:Op maandag 5 mei 2008 03:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Concentratie problemen moet je niet onderschatten. Dementie is erg vervelend op jonge leeftijd.
quote:Op maandag 5 mei 2008 03:30 schreef Manono het volgende:
[..]
Tja in de cos mag het nietquote:
Dank voor de mededelingquote:
Ik probeerde ontopic te zijn en had het over de moeder van huubquote:
Kaal ?? Ben ontopic nuquote:Op maandag 5 mei 2008 03:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik probeerde ontopic te zijn en had het over de moeder van huub
Je bent braaf hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 03:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik probeerde ontopic te zijn en had het over de moeder van huub
quote:
En in de slipstream daarvan: de users die uren per dag in de COS bezig zijn om elke positieve opmerking over Huub te "weerleggen".quote:Op maandag 5 mei 2008 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik verwacht een verhoogd zelfmoordrisico voor een aantal mensen wegens het wegvallen van daginvulling numero uno: Streams kijken en gillen dat het niet eerlijk is en dat Huub moet winnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |