Okee, ik zei dus dat ik klaar was met het proberen van geurtjes, maar ik heb binnen gekregen:
- Escada Pour Homme (5 ml, marktplaats)
- Creed - Himalaya (3 ml! Skins)
- Creed - Silver Mountain Water (1.5ml Skins)
- Acqua di Parma Colonia (2ml, atomizer, Skins)
Bedankt voor de tip om het aan te vragen bij Skins! Zal ik de volgende keer gewoon 5 samples tegelijk aanvragen ipv 3?

Enne.... Silver Mountain Water - waarom krijg ik daar zo'n enorme vijgen/kokosgeur doorheen? Hebben ze Virgin Island Water erin gedaan?
Op mijn andere hand heb ik net wat Himalaya gedaan. Ik denk dat ik deze tot nu toe met MI het lekkerste vind. Himalaya doet me denken aan een gelukte GIT! Heel in de verte ruik ik namelijk GIT, maar de drydown die GIT doet verschillen van Cool Water is veel en veel uitgeprokener in Himalaya. Lekker. Volwassen fris geurtje.
Maar die SMW, ik denk serieus dat ze VIW erin hebben gedaan. 't is net Marc Jacobs for Men!
Ik heb nog een vrije plek op mijn lichaam gevonden en net AdP erop gedaan: klassieke citrus topnotes, alsof je een uitgeperste citroen opsnuift. De middle notes zijn prachtig! Ik ruik de roos en lavendel, maar de houtgeuren van de basenotes zitten ook al op de deur te kloppen. Echter doet het me wel

een beetje denken aan toiletverfrisser soms, richting de basenotes. Maar dat kan de floral component zijn. Toiletverfrissers zijn ook vaak floral.
[ Bericht 17% gewijzigd door Stereotomy op 23-05-2008 16:34:13 ]