Was Lobasca er nog maar!quote:
quote:
Whehehe das MIJN weekend ennuh 13:30 is beter dat 08:30quote:Op maandag 5 mei 2008 01:05 schreef Coos het volgende:
Dan nemen we hardhout.![]()
Het is stil hier. Is de rel al voorbij?
Het weerbericht ziet er naar uit dat ik de hele week in de zomerstand sta. Alleen dinsdagmiddag moet ik om een klotetijd (13.30) voor het 2e gesprek bij die ADHD-pief.Het wordt dan geloof ik de warmste dag van de week.
Heb ik weer.
quote:Op maandag 5 mei 2008 01:05 schreef Coos het volgende:
Dan nemen we hardhout.![]()
Het is stil hier. Is de rel al voorbij?
Het weerbericht ziet er naar uit dat ik de hele week in de zomerstand sta. Alleen dinsdagmiddag moet ik om een klotetijd (13.30) voor het 2e gesprek bij die ADHD-pief.Het wordt dan geloof ik de warmste dag van de week.
Heb ik weer.
Nee, iets anders.quote:
Zijn er ook pillen om een ADHD -er te worden.. Kan ik wel gebruiken qua huishoudingquote:Op maandag 5 mei 2008 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, iets anders.
Maar ik weet nog niet of ik dat allemaal wel doe. Ik ben nu toch al tig jaar een happy adhd-er.
Gaat lekker aan de coke meid.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn er ook pillen om een ADHD -er te worden.. Kan ik wel gebruiken qua huishouding
Tja dure hobby, werkster is goedkoper ..quote:Op maandag 5 mei 2008 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Gaat lekker aan de coke meid.![]()
Als een speer!!!
Da's waar.quote:
See yaquote:Op maandag 5 mei 2008 01:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Da's waar.
Ik ga effe wat anders doen.
trusten allemaal.
quote:Op maandag 5 mei 2008 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn er ook pillen om een ADHD -er te worden.. Kan ik wel gebruiken qua huishouding
Je bedoelt speed/amfetaminequote:Op maandag 5 mei 2008 09:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ritalin.
Werkt voor een niet ADHD-er als coke
Goeiemorgen! Lekker weer en ik kan niet eens naar het zwembad.![]()
Zoveel toeristen dat je over de koppen kan lopen.![]()
Maar wat anders verzinnen dan
owja, snorry, ben niet zo thuis in al die drugggggsquote:Op maandag 5 mei 2008 10:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je bedoelt speed/amfetamine
Oplossing is gewoon zwembad in je tuin bouwen
Maar 1 nabestaande?? Das zieligquote:Op maandag 5 mei 2008 12:19 schreef Gert het volgende:
Gefeliciteerd met de bevrijding en RIP aan de nabestaande.
Nee hoor, die rust in vrede.quote:
Las het net, heb haar posts niet echt gevolgd laatste dagenquote:Op maandag 5 mei 2008 14:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen idee, "afspraken niet nagekomen", zie banmeld, geen idee verder.
Ook niet een héél klein ienieminie beetje dat je een heeeeeeel piepklein lampje gaat branden als je ff terug leest?quote:Op maandag 5 mei 2008 14:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen idee, "afspraken niet nagekomen", zie banmeld, geen idee verder.
pics or it didn't happen.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:13 schreef Manu82 het volgende:
Het is blijkbaar alweer bikini weer in het park
Ja GERT ik ben nog heel MOE maar you tube houdt me WAKKER momenteelquote:
Ah ja, dat mag toch ook hoor, hey Pietje, hey, niet sippen hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het zal die Schagenopmerking geweest zijn, maar ik ben te weinig ingelezen om te weten waar die opmerking op slaat, hoe beladen die is, waar ie naar verwijst etc.
En buiten de oorzaak en of 't al dan niet terecht is, ik vind 't gewoon kut.
Oe, ben je nieuw materiaal onder de KNIE aan het singalongen?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja GERT ik ben nog heel MOE maar you tube houdt me WAKKER momenteel
Ja ik ben al aan het oefenen maar je mag natuurlijk altijd helpen ZOEKENquote:Op maandag 5 mei 2008 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, ben je nieuw materiaal onder de KNIE aan het singalongen? [ afbeelding ]
De LEKKER SCHREEUWEN lifestyle?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:46 schreef CarOnline het volgende:
Het zijn HELEMAAL geen codes. Het is een LIFESTYLE
Ruimtebesparing, PP.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moet jij toch snappen, met je capslocknaam.
Dohh neehee, het is het BENADRUKKEN van de belangrijke dingen des LEVENSquote:
Hah!quote:Op maandag 5 mei 2008 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moet jij toch snappen, met je capslocknaam.
Ah: WIJN! VOETBAL! ZON!quote:Op maandag 5 mei 2008 23:14 schreef CarOnline het volgende:
Dohh neehee, het is het BENADRUKKEN van de belangrijke dingen des LEVENS
Ah nu valt het kwartje bij mij ookquote:Op maandag 5 mei 2008 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het zal die Schagenopmerking geweest zijn, maar ik ben te weinig ingelezen om te weten waar die opmerking op slaat, hoe beladen die is, waar ie naar verwijst etc.
En buiten de oorzaak en of 't al dan niet terecht is, ik vind 't gewoon kut.
Goedemiddagquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 fluit NMNS terug hierheen vanuit de COS
mogguh
werk ZE hè!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 05:46 schreef CarOnline het volgende:
Nou luuuuuks hoor!
Maar ik neem ff niets als je t niet erg vind
Werken
Ik bedoelde het ook met terugwerkende KRACHT.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je, MAAR ik was al klaar om die TIJD
Ah, ja dan HEEFT het gewerkt want ik heb gewerkt INDERDAADquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook met terugwerkende KRACHT.
Nou nou BUUF niet zo negatief, je doet het BEST goed voor een beginnelingquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben vast STOM maar ik snap er geen ZAK van?![]()
![]()
![]()
Neen, je hebt een uiterst nieuwe trend JUIST zeer vroegtijdig opgepikt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar DIENT het eigenlijk VOOR? Heb ik een TREND gemist?!![]()
Hoe kan DAT nou, je WEENT tranen met tuiten en het gaat ZO voorspoedig!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar DIENT het eigenlijk VOOR? Heb ik een TREND gemist?!![]()
Net geprobeerd, maar werd niet echt gewaardeerd, had nog geluk dat ik tenminste met de fiets wasquote:
Is ook niet netjes, denk ook niet dat je een poging hebt ondernomen. Wat dat betreft pluapuntje.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Net geprobeerd, maar werd niet echt gewaardeerd, had nog geluk dat ik tenminste met de fiets was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |