Las het net, heb haar posts niet echt gevolgd laatste dagenquote:Op maandag 5 mei 2008 14:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen idee, "afspraken niet nagekomen", zie banmeld, geen idee verder.

Ook niet een héél klein ienieminie beetje dat je een heeeeeeel piepklein lampje gaat branden als je ff terug leest?quote:Op maandag 5 mei 2008 14:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen idee, "afspraken niet nagekomen", zie banmeld, geen idee verder.

pics or it didn't happen.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:13 schreef Manu82 het volgende:
Het is blijkbaar alweer bikini weer in het park

Ja GERT ik ben nog heel MOE maar you tube houdt me WAKKER momenteelquote:

Ah ja, dat mag toch ook hoor, hey Pietje, hey, niet sippen hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het zal die Schagenopmerking geweest zijn, maar ik ben te weinig ingelezen om te weten waar die opmerking op slaat, hoe beladen die is, waar ie naar verwijst etc.
En buiten de oorzaak en of 't al dan niet terecht is, ik vind 't gewoon kut.

Oe, ben je nieuw materiaal onder de KNIE aan het singalongen?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja GERT ik ben nog heel MOE maar you tube houdt me WAKKER momenteel

Ja ik ben al aan het oefenen maar je mag natuurlijk altijd helpen ZOEKENquote:Op maandag 5 mei 2008 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, ben je nieuw materiaal onder de KNIE aan het singalongen? [ afbeelding ]

De LEKKER SCHREEUWEN lifestyle?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:46 schreef CarOnline het volgende:
Het zijn HELEMAAL geen codes. Het is een LIFESTYLE

Ruimtebesparing, PP.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moet jij toch snappen, met je capslocknaam.

Dohh neehee, het is het BENADRUKKEN van de belangrijke dingen des LEVENSquote:

Hah!quote:Op maandag 5 mei 2008 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moet jij toch snappen, met je capslocknaam.

Ah: WIJN! VOETBAL! ZON!quote:Op maandag 5 mei 2008 23:14 schreef CarOnline het volgende:
Dohh neehee, het is het BENADRUKKEN van de belangrijke dingen des LEVENS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |