Dude, jij bent doortraptquote:Op zondag 4 mei 2008 12:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik bied bij dat soort feestjes altijd aan om te komen helpen met vlees uitzoeken, voorbereiden etc. zodat ik weet dat er lekkere dingen op het menu staan.En als het dan zover is en de mannen zich de BBQ toegeëigend hebben werpt mijn liefhebbende onechtgenoot zich op om de BBQ te beheren zodat we geen van-buiten-verkoold-maar-van-binnen-bevroren-vleesjes krijgen.
![]()
Het helpt ook om nog iets mee te nemen naar het feestje onder het mom 'had ik nog in de koelkast staan en anders moest ik het weggooien'.
Ik moet naar mijn ouders !!quote:Op zondag 4 mei 2008 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een studiemaar ik krijg wel wat meer betaald dan de IBG-stufi.
SHE, doen we vanmiddag een pilsje op de Grote Markt? Ik moet toch nog naar de stad
Ja het valt bij mij ook in de categorie: zaterdagmiddag-job-als-ik-echt-veel-zin-heb. In dezelfde categorie valt trouwens ook rode kool zelf snijden. Wat een K-werk! Je handen worden er prachtig paars van en je vindt drie weken later nog stukjes weggesprongen kool terug........quote:Op zondag 4 mei 2008 12:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb t weleens helemaal zelf gemaakt... Kutklusje, die onregelmatige selderijknol julienne snijdenMaar was wel echt lekker.
Sterkte meis. Er zijn inderdaad leukere dingen te bedenken op de zondagmiddag, maar ach, je ouders hebben je vast even nodig en dat voelt dan ook weer goed, toch?? (ik lul maar wat)quote:Op zondag 4 mei 2008 12:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet naar mijn ouders !!
zooo geen zin in.
Noem het moed indrinkenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet naar mijn ouders !!
zooo geen zin in.
Dat is dan wel weer prettig.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een studiemaar ik krijg wel wat meer betaald dan de IBG-stufi.
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:27 schreef Oblivion het volgende:
Nee, SHE...
Gewoon 2 houten luxaflexen ophangen...![]()
Meer niet...![]()
Komt goed!
Oh nee, komt er 1 beneden.....ACCU LEEG!![]()
![]()
Hup naar de volgende! Hup..hup...
Oh, met rode kool heb ik minder moeite. En die paarse handen vind ik wel gezellig, van bietjes krijg je ook van die mooie rooie handen.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja het valt bij mij ook in de categorie: zaterdagmiddag-job-als-ik-echt-veel-zin-heb. In dezelfde categorie valt trouwens ook rode kool zelf snijden. Wat een K-werk! Je handen worden er prachtig paars van en je vindt drie weken later nog stukjes weggesprongen kool terug........
Nee, je zegt het goed. Ik ben ontboden omdat mijn moeder worstelt met de hele familie affaire.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Sterkte meis. Er zijn inderdaad leukere dingen te bedenken op de zondagmiddag, maar ach, je ouders hebben je vast even nodig en dat voelt dan ook weer goed, toch?? (ik lul maar wat)
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:21 schreef SHE het volgende:
Ik heb even de webcam van reddingsbrigade bloemendaal bekeken en dat ziet er godverdomme toch wel heel fijn uit daar![]()
Ben je dan echt helemaal weg?quote:Op zondag 4 mei 2008 12:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Noem het moed indrinkenIk zou je van harte uitnodigen voor een koele cosmo afterwards, maar ik vertrek vanavond rond etenstijd naar La Belgique.
Misschien wil mijn echtgenoot er eentje voor je maken, hij is toch heel eenzaam zonder mij
Familie is heilig hehquote:Op zondag 4 mei 2008 12:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, je zegt het goed. Ik ben ontboden omdat mijn moeder worstelt met de hele familie affaire.
Dus dat houd in dat ik daar in mijn beste goed aankom, en binnen 2 uur knetter dronken ben.
Alles voor de familie!
Ik ben ook niet zo van bloemendaal hoor; wij zitten meestal in ijmuiden of Bergen.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuintje B'daal doet het ook goed hoor![]()
Ik zou nu niet graag tussen al dat vleesch willen liggen eerlijk gezegdHoe dichter je bij de zee woont, hoe minder vaak ben je er te vinden geloof ik
![]()
Kool moet je niet snijden maar gewoon door de plakjesrasp halen. Werkt perfectquote:Op zondag 4 mei 2008 12:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja het valt bij mij ook in de categorie: zaterdagmiddag-job-als-ik-echt-veel-zin-heb. In dezelfde categorie valt trouwens ook rode kool zelf snijden. Wat een K-werk! Je handen worden er prachtig paars van en je vindt drie weken later nog stukjes weggesprongen kool terug........
succes!quote:Op zondag 4 mei 2008 12:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik wacht op mijn zus met haar dochter, dus stilte voor de storm hier, zeker als het kleine drukke mannetje van 3 meekomt
Ach, tot vrijdag maar... Uiteindelijk hoeven we maar twee maanden te latten.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Ben je dan echt helemaal weg?
Vind je dat niet eng?
Berg je dierbare spullen vast op Bluezz.......een kind van drie kan enorme schade aanrichten.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik wacht op mijn zus met haar dochter, dus stilte voor de storm hier, zeker als het kleine drukke mannetje van 3 meekomt
oh dat vind ik niet zo erg, toastjes met salades. Niet iedereen houdt van kokkerellen.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dude! Je vergeet de toastjes met selleriesalade
Ach, ik kom er steeds meer achter dat het CUL-gen niet in alle mensen zit; sterker nog: de gemiddelde Nederlander eet verrassend slecht
eensquote:Op zondag 4 mei 2008 12:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuintje B'daal doet het ook goed hoor![]()
Ik zou nu niet graag tussen al dat vleesch willen liggen eerlijk gezegdHoe dichter je bij de zee woont, hoe minder vaak ben je er te vinden geloof ik
![]()
(op zomer-hoogtijdagen dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |