Van Jaap krijg je alles uitvergroot weer terug.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, alles wat ze Jaap aan doen, slaat als een boemerang terug in hun eigen gezicht. Jaap is één groot probleemgeval voor ze...
Cirkeltjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:08 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja ! Hier is het cirkeltje rond hoor, Brian vroeg toch ook al laatst hoe vaak Jaap per dag naar de pot ging ?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah....één van de vijf keer per dag ietwat anders van kleur en net iets dunner ?
Gadver NMNS, moet dat nu? Mijn borrel komt spontaan naar bovenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah....één van de vijf keer per dag ietwat anders van kleur en net iets dunner ?
ik zeg brian en amanda jullie kunnen het go on.......................quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:09 schreef Py het volgende:
[..]
Van Jaap krijg je alles uitvergroot weer terug.
Pas maar op...ik laat zo mijn fohn boven je bad slingerenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mokum, als je een meid was geweest....
Je kunt wat mij betreft de pot op...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gadver NMNS, moet dat nu? Mijn borrel komt spontaan naar boven
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik zeg brian en amanda jullie kunnen het go on.......................
Ik kan me nog een oude ava van jou herinnerenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt wat mij betreft de pot op...![]()
Charming NMNSquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt wat mij betreft de pot op...![]()
Volgens mij ging die fohn op 8 staaf baterijen.....die dikke dingenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Van die 220 Volt moet hij hooguit een keer extra schijten
Opruimen? gewoon terror op B en A.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:15 schreef Marrije het volgende:
Ze willen naast het saboteren van de sauna en de computers ook de fitness aanpakken, onderdelen die Jaap nodig heeft weghalen. En ze willen met lippenstift op de deur van Huub kladderen, maar dat vinden ze ook een goede grap voor Jaap -wel zonde van mn lippenstift zegt Amanda, maar ok.
En als Jaap dan helemaal gefrustreerd vraagt wat ie nu toch moet zonder computer, sauna en fitness: de chill opruimen.
Ik zeg: "Anaal inbrengen bij Jaap" Wedden dat hij harder kan lopen?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:14 schreef coldstar het volgende:
[..]
Volgens mij ging die fohn op 8 staaf baterijen.....die dikke dingen
En je wilt daarmee zeggenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:14 schreef coldstar het volgende:
[..]
Volgens mij ging die fohn op 8 staaf baterijen.....die dikke dingen
Wel jammer dat er geen tegenbericht staat want Jaap heeft juist niet gezegd dat ie zou schoonmaken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:17 schreef Disana het volgende:
Mazaru, ik heb je beschrijving en gif van Brians actie in Updates gezet.
Huub heeft ooit als sport geworsteld, dus hij kent de technieken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:18 schreef coldstar het volgende:
Jaap, Huub en Claire hebben het over het worstelen. Huub zegt wel te denken dat hij van Brain zal winnen....om er gelijk achter aan te zeggen dat ze pertinent niet tegen elkaar mogen vechte. Ja, ja zo kan ik ook, zeggen dat ik er van overtuigd ben dat ik zal winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |