quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaap had een date met Ricardo.
Daarbij hebben ze een slagveld gemaakt van de chill.
Jaap zat onder de smurrie, en ging in bad liggen.
Rat wou dat Jaap de chill op ging ruimen.
Hij ging toen met die föhn die in het stopcontact zat, en aan stond!!! boven het bad zwieren met de mededeling dat hij wou dat Jaap de chill ging schoonmaken.
Jaap zei toen dat hij de chill ging schoonmaken, toen stopte die rat met zwaaien.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Duh, de Febo heeft met Miss Marple en James Bond gebeld, dan kun je toch niet anders verwachten dan dat er een "misschien deed het stopcontact het niet" opmerking richting de speurneuzen gemaakt wordt
Ik ben blij dat er een onderzoek looptquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Duh, de Febo heeft met Miss Marple en James Bond gebeld, dan kun je toch niet anders verwachten dan dat er een "misschien deed het stopcontact het niet" opmerking richting de speurneuzen gemaakt wordt
quote:
Bij de FEBO hebben ze het natuurlijk niet gezien, er was net een storing.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:41 schreef Eg_Wel het volgende:
Iemand Jaap al ingelicht dat hij dit kan gaan uitbuiten?
Jaap zei echt niet dat hij ging schoonmaken. Hij was hartstikke stoïcijns bij die actie. Ze zijn na het stoppen van die föhn tot een overeenkomst gekomen. Maandag voor 5 uur is die chill schoon.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:37 schreef mazaru het volgende:
Rat wou dat Jaap de chill op ging ruimen.
Hij ging toen met die föhn die in het stopcontact zat, en aan stond!!! boven het bad zwieren met de mededeling dat hij wou dat Jaap de chill ging schoonmaken.
Jaap zei toen dat hij de chill ging schoonmaken, toen stopte die rat met zwaaien.
Nou luister en huiver......Jaap had rotzooi gemaakt in de chill. Dat stonk verschrikkelijk. De ander bewoners hadden hier last van en verlangde van jaap dat hij die rotzooi ook weer zelf zou opruimen. Jaap vertikt dit en vind dat Palma dit maar moet doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:32 schreef Mokum020 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er nou met Brian en die fohn aan de hand was..
het liefst uitgebreid..
Echt niet: Agatha Christie meets Ian Flemingquote:
Prachtige TV toch? Jaap tegen Brian in een verhitte discussie:quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:43 schreef neehe het volgende:
[..]
Bij de FEBO hebben ze het natuurlijk niet gezien, er was net een storing.
Flens heeft overal een oplossing voor. Dit komt niet in de reguliere dus je kunt James Bonden of Miss Marplen wat je wilt, St. Brian doet niks, heeft nooit iets gedaan en zal nooit iets doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:41 schreef Leandra het volgende:
Het was feitelijk wel een doodsbedreiging. Fok flikkert je dan een tijdje op non-actief. Maar de Febo is geen Fok.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt niet: Agatha Christie meets Ian Fleming![]()
Anyway, wat mij betreft mag Brian hier een pittige boete voor hebben...... dit is gewoon geen grapje meer.
Goede queestequote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:50 schreef Dementor het volgende:
Ach Brian moet zo lekker doorgaan, ik verzamel dankzij mazaru mooi materiaal en post dit nog even op alle fora de week voor 22 mei.
Brian ga vooral zo door!
Er was in de uitzending ook niets te zien over die ketchup in z'n bed en de bedreigingen die erop volgden, zo raarquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Flens heeft overal een oplossing voor. Dit komt niet in de reguliere dus je kunt James Bonden of Miss Marplen wat je wilt, St. Brian doet niks, heeft nooit iets gedaan en zal nooit iets doen.
Zeg jij maar eens dat je niet uitgebreid op de hoogte gebracht bentquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:32 schreef Mokum020 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er nou met Brian en die fohn aan de hand was..
het liefst uitgebreid..
Brian is al zo vaak non-actief.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het was feitelijk wel een doodsbedreiging. Fok flikkert je dan een tijdje op non-actief. Maar de Febo is geen Fok.
Ja, ik was bang dat ik eroverheen zou lezen in deze COS..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:52 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zeg jij maar eens dat je niet uitgebreid op de hoogte gebracht bent
Klopt. Frappant wel, dat Jaap geen sjoege gaf.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap zei echt niet dat hij ging schoonmaken. Hij was hartstikke stoïcijns bij die actie. Ze zijn na het stoppen van die föhn tot een overeenkomst gekomen. Maandag voor 5 uur is die chill schoon.
AMENquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:50 schreef Dementor het volgende:
Ach Brian moet zo lekker doorgaan, ik verzamel dankzij mazaru mooi materiaal en post dit nog even op alle fora de week voor 22 mei.
Brian ga vooral zo door!
Ja, anders werd ie geelectrocuteerdquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klopt. Frappant wel, dat Jaap geen sjoege gaf.
No hablo espagñol.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:58 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, anders werd ie geelectrocuteerd![]()
![]()
en de redactie vond dat goed?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:36 schreef Leandra het volgende:
Het staat ook nogal niet in verhouding tot elkaar![]()
Als jij de boel niet opruimt dan laat ik de föhn in het badwater vallen....
Brian is echt de weg kwijt
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:58 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, anders werd ie geelectrocuteerd![]()
![]()
Dat verbaast me nog wel het meest (dat Brian niet spoort weten we al). Hij had gelijk bij zijn kladden gepakt moeten worden.quote:
Het gaat om de manier waarop! [/claire]quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voordat die 220 door die speklaag heen is, zal de finale voorbij zijn. Om Jaap te elektrocuteren moet je hem rechtstreeks aansluiten op de Sellafield kerncentrale
Jaap-fanquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voordat die 220 door die speklaag heen is, zal de finale voorbij zijn. Om Jaap te elektrocuteren moet je hem rechtstreeks aansluiten op de Sellafield kerncentrale
t gaat om het idee...........quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vervoer je nou weer Spanjaarden?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
No hablo espagñol.Maar nog veel plezier ermee, Ik ga even afliggen. Ook zaterdag was een lange dag
![]()
![]()
en ja gelijk buiten de poort flikkerenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat verbaast me nog wel het meest (dat Brian niet spoort weten we al). Hij had gelijk bij zijn kladden gepakt moeten worden.
Tja, alles wat ze Jaap aan doen, slaat als een boemerang terug in hun eigen gezicht. Jaap is één groot probleemgeval voor ze...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:03 schreef Py het volgende:
Jaap maakt ook vaak gebruik van het toilet, zegt Brian![]()
Doe maar niet, zegt Amanda, Jaap loopt gewoon met de stront aan zijn reet door het huis
We hebben hier al een aantal jaren 230, misschien net de grens ....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Van die 220 Volt moet hij hooguit een keer extra schijten
Mwah....één van de vijf keer per dag ietwat anders van kleur en net iets dunner ?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
We hebben hier al een aantal jaren 230, misschien net de grens ....![]()
Ja ! Hier is het cirkeltje rond hoor, Brian vroeg toch ook al laatst hoe vaak Jaap per dag naar de pot ging ?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, absoluut. Van die 220 Volt moet hij hooguit een keer extra schijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |